کد خبر 1543385
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش مشرق، علی سبحانی در کانال ایتای خود مطلبی با عنوان «موج ضد صهیونیستی در دنیا» نوشت:

اگر خاطر دوستان باشد، نتانیاهو قبل شروع عملیات زمینی با خانواده اسرا دیدار کرد و به انها قول داد با عملیات زمینی فرزندانشان را به خانه باز خواهد گرداند.

دلیلی که همزمان با عملیات زمینی در غزه ساکت بوده و هیچ تجمع و اعتراضی نداشتند همین قول ازادی اسرا بود.

عملیات زمینی که اغاز شد؛ تعداد تلفات سرباز و ارتشی زیاد شد و خبرهای ناامید کننده ای به جامعه صهیونیست میرسید.

انچه نتانیاهو و جماعت طرفدارش مبنی بر پیروزی و پیشروی در خاک غزه تبلیغات میکنند؛ به هیچ عنوان مورد قبول جناح رقیب او نبود و سریعا دست بکار شد تا مانع ادامه عملیات زمینی شده چرا که جان اسرا را بدون هیچ نتیجه ای در خطر دیدند.

پس از حدود یک هفته از اغاز عملیات زمینی اکنون شاهد راه افتادن موج ضد صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی و دیگر کشورهای گیتی هستیم.

سفر وزیر خارجه امریکا به تلاویو نیز در همین راستا ارزیابی شده و قطعا کارشناسان و ژنرالهای پنتاگون از نحوه پیشروی و تلفاتی که ارتش صهیونیستی متحمل میشود؛رضایت نداشته و تحلیلشان شکست عملیات زمینی بود.

انچه در حال حاضر در صحنه سیاسی دیده میشود؛عصبانیت و اعتراض کشورهای خاورمیانه و اعراب را در پی داشت و علی رغم اینکه برخی از حکام عربی سست عنصر لیبرال مسلک بوده لاکن نمیتوانند جواب مطالبه ملت های عرب زبان خودشان را بدهند و بدین علت به وزیر خارجه امریکا سخت معترض بوده و خواهان اجرای اتش بس فوری و بازشدن راه کمک رسانی به فلسطین هستند.

در کشورهای دنیا هم موج ضد صهیونیستی با شدت تمام در حال اجراست و پیش بینی میشود رو به افزایش بگذارد.

برای امریکا که خودش را ناجی و حامی تمام عیار صهیونیست معرفی نمود؛ موج ضد صهیونیستی بسیار خطرناک و به ضررش تمام خواهد شد.

امریکا نمیتواند بیش از این به صهیونیست اجازه قتل عام مردم بی پناه غزه و فلسطین را بدهد.

خبرهایی که در باره بمباران بیمارستانها و امبولانس به دنیا مخابره میشود؛پاشنه اشیل به شکست رساندن دکترین فشارامریکا بوده و؛ اگر همچنان به قتل عام ادامه دهند؛راه افتادن موج گسترده اعتراض به نسل کشی است که امریکا مجوزش را صادر نمود.

بمباران کور صهیونیست اکنون وارد مرحله ای شدکه اگر ادامه دهد روزگار امریکا به عنوان ناجی رژیم اسراییل راهم به خطر میاندازد.

امریکا باید از بین اتش بس فوری و ادامه بمباران ملت غزه یکی را انتخاب کند.

لشکر کشی و نشان دادن زور بازو دیگر اثر ندارد و اگر به سمت ادامه تنش بروند؛ به احتمال قوی جبهه ای سراسری علیه موجودیت صهیونیست و خود امریکا راه خواهد افتاد.

انچه حزب الله و انصارالله و دیگر جبهه های مقاومت تا کنون انجام داد؛تنها هشدار بود.

اگر امریکا مجوز نسل کشی را از صهیونیست پس نگیرد، برای خودش شرایط خطرناک شده و قطعا جنگی فراگیر و گسترده علیه امپریالیسم جهانخوار بوجود میاید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 0
    اتش بس خواهیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس