پاپ: به خاطر خدا جنگ را تمام کنید

رهبر کاتولیک‌های جهان در سخنرانی میدان «سنت پیتر» با بیان اینکه «به خاطر خدا جنگ را تمام کنید» خواستار توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به مردم این باریکه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس روز یکشنبه طی پیامی خواستار توقف فوری جنگ در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین شد.

وی در بخشی از این سخنرانی با بیان اینکه در این درگیری بسیاری از مردم جان خود را از دست داده‌اند، تاکید کرد: من از شما می خواهم که به نام خدا جنگ را متوقف کنید.

پاپ گفت: امیدوارم همه کارها طوری پیش برود که منجر به جلوگیری از گسترش جنگ بشود، مجروحان نجات یابند و کمک‌های بیشتری به مردم غزه برسد.

وی خواستار آزادی اسرای تحت اختیار حماس شد و افزود: بیایید به کودکان فکر کنیم؛ همه کودکان درگیر در این جنگ و جنگ‌های دیگری مثل اوکراین آینده مبهمی دارند.

رهبر کاتولیک های جهان که پیشتر نیز خواستار ایجاد کریدورهای بشردوستانه شده بود، اعتقاد دارد که برای پایان دادن به جنگ اسرائیل و حماس به راه حل ایجاد دو کشوری نیاز است.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۹ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است که چهار هزار و ۸۰۰ نفر از شهدا کودک، ۲ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۵۹۶ نفر سالمند هستند. این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان را ۲۴ هزار و ۸۰۸ نفر اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    خخخخ چشم آیت الله
  • سید فروزان ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سرما نخوره یه وقت مستر پاپ ، زحمت کشید بعد ۲۸ روز
  • عمیر ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    برای پیروزی اوکراین دعا کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس