فلومیننزه قهرمان لیبرتادورس شد/ جام برای پنجمین سال متوالی در برزیل ماند

با پیروزی تیم فوتبال فلومیننزه مقابل بوکاجونیورز پرونده جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در سال ۲۰۲۳ بسته شد.

به گزارش مشرق، فینال جام لیبرتادورس، مهمترین تورنمنت باشگاهی در منطقه آمریکای جنوبی، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیروی برزیل میان تیم‌های فلومیننزه از کشور میزبان و بوکاجونیورز آرژانتین برگزار شد که این بازی را فلومیننزه با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند.

در این بازی ابتدا جرمن کانو در دقیقه ۳۶ برای فلومیننزه گلزنی کرد. لوئیس آوینکولا در دقیقه ۷۲ گل تساوی را برای بوکاجونیورز به ثمر رساند تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در اولین وقت اضافه و در دقیقه ۹۹ نماینده برزیل با تعویض طلایی سرمربی‌اش و توسط جان کندی، گل دوم را زد هرچند که زننده این گل دو دقیقه بعد از زدن گل اخراج شد. بوکاجونیورز اما نتوانست از برتری عددی خود برای رسیدن به گل تساوی دوم استفاده کند به خصوص بعد از اخراج دفاع چپ این تیم، فرانک فابرا در پایان نیمه اول وقت‌های اضافه.

در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فلومیننزه به پایان رسید تا این تیم برای اولین بار در تاریخش قهرمان لیبرتادورس شود. این اما پنجمین قهرمانی متوالی نمایندگان برزیل در جام لیبرتادورس بود که سبب شد یک سال دیگر جام قهرمانی در برزیل بماند.

همچنین فلومیننزه با قهرمانی در لیبرتادورس جواز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۳ را کسب کرد، تورنمنتی که در آن احتمالاً باید به مصاف منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس