بلینکن برای دیدار با تشکیلات خودگردان به رام‌الله می‌رود

دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد یکشنبه خبر داد که وزیر خارجه آمریکا برای گفتگو با مقامات رام‌الله،‌ به کرانه باختری می‌رود.

به گزارش مشرق، یک منبع در دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه به رام‌الله در کرانه باختری می‌رود.

خبرگزاری «اسپوتنیک» بامداد یکشنبه به نقل از این منبع مطلع نوشت که بلینکن قرار است با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان دیدار و درباره تحولات نوار غزه گفتگو کند.

او همچنین در اظهاراتی گفت: «ما در حال حاضر عمدتاً بر ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تمرکز کرده‌ایم. کمک‌هایی که به غزه می‌رسد کافی نیست و در سفر اخیرم به اسرائیل به طور مفصل درباره موضوع ارسال کمک صحبت کردم».

این در حالی است که پس از گذشت ۲۹ روز از تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که طی آن تا کنون ۹ هزار و ۵۰۰ فلسطینی به خاک و خون کشیده شده‌اند، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با همتایان اردنی و مصری خود گفت از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند.

از سوی دیگر، «برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکایی بامداد یکشنبه گفت که حملات هوایی بی‌ملاحظه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، باعث کشتار هزاران انسان بی‌گناه می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس