حماس: بایدن مسئول قتل‌عام‌ها در غزه است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، رئیس‌جمهور و دولت آمریکا را مسئول قتل‌عام فلسطینیان در نوار غره دانست.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز شنبه، ۴ نوامبر با انتشار بیانیه‌ای، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و دولت او را مسئول جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه معرفی کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، حماس تصریح کرد: بایدن، رئیس‌جمهور و دولت او مسئولیت این سلسله قتل‌عام را بر عهده دارند؛ جنایاتی که آخرین‌شان هدف قرار دادن مدرسه الفاخوره است که پناه کودکان و زنان آواره بود.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: دشمنی که این کشتارهای وحشیانه را با هدف آواره کردن مردم ما انجام می‌دهد، با حمایت مستقیم دولت آمریکا و رئیس جمهورش، این جنایات را مرتکب می‌شود.

خبرنگار شبکه «الجزیره» امروز، شنبه اعلام کرد که پهپادی از ارتش رژیم صهیونیستی منزل «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» را در اردوگاه «الشاطی» غزه با موشک بمباران کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفته بود که کشتارهای رژیم صهیونیستی بیانگر تنگنایی است که رژیم اشغالکر و نیروهای زمینی این رژیم گرفتار آن شده‌اند؛ وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.

مقامات ایالات متحده از جمله بایدن و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه و «لوید آستین» وزیر دفاعش، از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تاکنون، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با مواضع سیاسی حمایتی و کمک‌های تسلیحاتی از جنایات اشغالگران حمایت کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس