کد خبر 1542202
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

هنگام خرید گوشی، یکی از برندهایی که توجه تمامی اقشار جامعه از پیر تا جوان را به خود جلب می‌کند سامسونگ است. این شرکت کره‌ای با تولید محصولاتی با ویژگی‌های متفاوت و طیف قیمتی گسترده توانسته در میان تمامی علاقه‌مندان تکنولوژی جای خود را باز کند. شرکت سامسونگ هر ساله با رونمایی از سری‌های متفاوت گوشی‌ از ارزان قیمت تا گران سعی در جذب مخاطبان بیشتر با نیازهای گوناگون دارد؛ بنابراین، شما در هنگام خرید گوشی سامسونگ باید به خوبی با انواع سری‌ها و هدف از ارائه آنان آشنا باشید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

معرفی بهترین گوشی‌های ارزان سامسونگ

در این نوشته که توسط گروه فروشگاه موبایل جی‌جی‌مو فراهم آمده، سعی کردیم شما را با انواع گوشی ارزان سامسونگ که ارزش خرید بالایی نیز دارند آشنا کنیم و علاوه بر معرفی سری‌های اقتصادی و سوپر اقتصادی شما را با پرفروش‌ترین و بهترین آن‌ها نیز آشنا کرده ایم.

راهنمای خرید گوشی ارزان سامسونگ

در میان تمام مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ سری‌هایی وجود دارد که با نام گوشی‌های اقتصادی شناخته می‌شوند این سری از محصولات علی‌رغم قیمت پایینی که دارند کیفیت قابل قبولی داشته و از عهده بسیاری از فعالیت‌ها بر می‌آیند. بنابراین، شما می‌توانید حتی با خرید یک گوشی ارزان فعالیت‌هایی مانند عکاسی حرفه‌ای و اجرای بازی‌هایی با حجم بالا را بدون نگرانی، به نحو احسنت انجام دهید. در ادامه با بهترین انواع سری‌های گوشی ارزان سامسونگ بیشتر آشنا خواهید شد.

گوشی‌های ارزان قیمت سری A سامسونگ

اگر شما تنها نگاهی گذرا به مشخصات و لیست قیمت گوشی سامسونگ در سایت‌های معتبر بیندازید؛ متوجه خواهید شد، سری A گوشی‌های این شرکت در صدر لیست قرار می‌گیرند. چراکه، این محصولات طراحی شبیه به پرچم‌داران سامسونگ داشته و از نظر سخت افزاری نیز کیفیت بالایی دارند. برای مثال، گوشی ارزان و خوبی که می‌توان آن را همه چیز تمام خواند، سامسونگ A34 است. با وجود آنکه در ساخت این محصول از بدنه و فریم پلاستیکی استفاده شده‌است، اما طراحی و ابعاد آن شبیه به S23 یعنی پرچم‌دار اخیر سامسونگ می‌باشد. از طرفی در بخش سخت افراری ما شاهد یک پردازنده هشت هسته‌ای از شرکت Mediatek هستیم که نه تنها در انجام کارهای روزمره عملکرد عالی دارد، بلکه در اجرای بازی‌های محبوبی چون call of duty نیز در میان گوشی‌های ارزان قیمت قوی ظاهر شده‌است.

معرفی بهترین گوشی‌های ارزان سامسونگ

اگر قیمت گوشی سامسونگ A34 توجه شما را جلب نکرد و همچنان به دنبال خرید گوشی ارزان و خوب در میان محصولات سری A هستید؛ پیشنهاد ما به شما یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال یعنی A14 است. این محصول که از آخرین سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش بزرگ با ابعاد 6.6 اینچ دارد، تجربه‌ای لذت بخش در هنگام گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم و سریال موردعلاقه‌تان برای شما خواهد ساخت. همچنین گلکسی A14 یک همراه همیشگی باکیفیت در هنگام ثبت لحظاتتان است. چراکه، با استفاده از سه لنز واید، ماکرو و عمق، قادر است از هر منظره و سوژه، تصویری با وضوح قابل‌قبول و جزئیاتی چشم نواز ثبت کند.

گوشی‌های سری F سامسونگ

جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ متعلق به سری F این شرکت است که عملکردی مطلوب در میان محصولات اقتصادی دارد. آنچه این خانواده را از سری‌های A و M متمایز می‌کند کیفیت بالای دوربین اصلی و سلفی آن است. محصولی که در این قسمت قصد معرفی آن را داریم یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود که قطعاً با شنیدن مشخصات آن شگفت‌زده خواهید شد. گلکسی F13 به واسطه پردازنده Exynos و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی خود عملکردی بسیار بهینه داشته و شما بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن می‌توانید تا دو روز از آن استفاده کنید.

این گوشی ارزان و خوب سامسونگ نیز از سه دوربین واید، اولتراواید و عمق بهره می‌برد؛ دوربین اصلی کیفیتی معادل با 50 مگاپیکسل داشته که با همراه شدن با سنسور فوکوس خودکار و دو لنز 5 و 2 مگاپیکسلی تصاویری با رنگ‌آمیزی زیبا از خود به جای می‌گذارد. در بخش دوربین سلفی نیز ما شاهد لنزی 8 مگاپیکسلی هستیم که در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده عالی‌ست.

گوشی‌های سری M سامسونگ

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، شرکت سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است تا با ارائه انواع گوشی‌ها پاسخگوی نیازهای متفاوت باشد. این ابر کمپانی در سری M محصولات خود سعی کرده‌است نظر افرادی را که به دنبال گوشی‌های ارزان با باتری قوی هستند، جلب کند. البته ناگفته نماند، این نوع گوشی‌ها از امکانات خوبی چون دوربین باکیفیت و پردازنده‌ای قدرتمند نیز بهره می‌برند. گلکسی M33 یکی از اعضای این خانواده بوده که با چهار دوربین باکیفیت، صفحه‌نمایشی بزرگ و البته باتری قوی در لیست گوشی‌های ارزان و خوب می‌درخشد.

معرفی بهترین گوشی‌های ارزان سامسونگ

دوربین اصلی سامسونگ M33 از یک لنز 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به واسط کیفیت بالا و سنسور فوکوس خودکار قادر است تصاویری با وضوح بالا و جزئیاتی ظریف ثبت کند. همچنین، لنزهای ماکرو و عمق نیز گاهی به کمک دوربین اصلی آمده تا عکس‌هایی زیباتر را به شما هدیه دهند. از دیگر ویژگی‌های عالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایشی با حاشیه باریک و نرخ نوسازی 120 هرتز آن اشاره کرد که چنین کیفیتی گاهی در محصولات پرچم‌دار سایر برندها نیز پیدا نمی‌شود، اما سامسونگ آن را در گوشی ارزان‌ قیمت خود نیز به کار برده است. تا اینجا با محصولاتی از سامسونگ آشنا شدیم که آن‌ها را تحت عنوان اقتصادی به بازار عرضه می کند؛ در ادامه قصد داریم گوشی ارزان قیمتی را به شما معرفی کنیم که عضو خانواده پرچم‌داران این شرکت قرار می‌گیرد.

گوشی ارزان اما پرچم‌دار سامسونگ!

شاید عنوان این بخش شما را متعجب کند و از خود بپرسید: "چرا سامسونگ جدیدترین گوشی خود را با قیمتی پایین عرضه می‌کند؟" جواب این سوال در سیاست‌های این شرکت برای رقابت با برندهایی مانند شیائومی نهفته است. قبل از آن که به معرفی جدیدترین گوشی ارزان سامسونگ بپردازیم باید بدانید خانواده S شامل پرچم‌داران سامسونگ می‌شوند که هرگاه نام FE در کنار آن‌ها می‌آید به معنای اقتصادی بودن آن محصول است. گلکسی S23 FE که در 13 مهر 1402 از آن رونمایی شد جدیدترین پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود. قلب تپنده این گوشی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای‌ست که با بهره‌گیری از فناوری 4 نانومتری ساخته شده و S23 FE را تبدیل به یک گوشی ارزان برای گیم کرده‌است.

نمایشگر این گوشی 83.2 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده و سامسونگ از آخرین تکنولوژی محافظتی یعنی Corning Gorilla Glass 5 برای جلوگیری از خط‌وخش روی آن استفاده کرده‌است. همچنین، نرخ نوسازی 120 هرتزی آن باعث شده تا سنگین‌ترین بازی‌ها را نیز بدون هیچگونه لگ و باگ به اجرا درآورد.

گوشی ارزان سامسونگ از کجا بخرم؟

در هنگام خرید گوشی ارزان، علاوه بر اینکه انتخاب مدل مناسب اهمیت دارد، انتخاب فروشگاه موبایل معتبری که قیمت‌گذاری عادلانه و خدمات پس از فروش رضایت‌بخش دارد نیز بسیار مهم است. چراکه ممکن است قیمت گوشی در یک فروشگاه با قیمت همان گوشی در فروشگاه موبایلی دیگر تفاوت چشمگیر داشته باشد. ما در فروشگاه موبایل جی‌جی‌مو همواره تلاش کرده‌ایم گوشی‌ها را با بهترین قیمت و خدمات به بازار عرضه کنیم تا خاطره‌ای خوش در ذهن مخاطبانمان بر جای بگذاریم. شما می‌توانید با سر زدن به وبسایت ما به مشاهده و بررسی قیمت گوشی شیائومی، سامسونگ، آنر و... بپردازید و در صورت یافتن محصول مورد نظر خود با قیمت مناسب، خریدی به یادماندنی داشته باشید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس