کد خبر 1541362
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
وزارت ورزش پیگیر تخلفات فدراسیون بدنسازی

وزارت ورزش و جوانان پیگیر تخلفات پی در پی در اعزام اخیر فدراسیون‌ بدنسازی و پرورش اندام و همچنین حواشی اخیر این رشته است.

به گزارش مشرق، روز گذشته خبری منتشر شد که فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات مثلا جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

طبق برخی گزارشات که از طرف خبرنگار این کاروان در فضای مجازی منتشر شده، تعداد کل نفرات کاروان حدودا ۸۰ نفر است و نصیرزاده نیز طی مصاحبه تلویزیونی تعداد ورزشکاران این کاروان را ۵۴ نفر اعلام کرده است. با این حال طبق نامه شورای برون مرزی، کل تعداد نفرات این کاروان ۶۳ نفر است که در این اعزام به نظر می‌رسد، همان عدد بیش از ۸۰ نفر صحیح است.

انتشار این خبر با واکنش‌های زیادی در سطح مدیریت کشور در رسانه‌ها مواجه و موجب شد تا وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیر این مساله باشد.

بیشتر بخوانید:

تخلف فدراسیون پرورش اندام در کاروان اعزامی تیم ملی دور از چشم مسئولان

پیگیری‌ها از وزارت ورزش و جوانان نشان می‌دهد که تخلف احتمالی در کاروان اعزامی به مسابقات جهانی مورد توجه مسوولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

گفتنی است در صورت اثبات این تخلفات مسئولان وزارت ورزش با خاطیان در فدراسیون بدنسازی به شدت برخورد جدی خواهند کرد.

همچنین به غیر از این تخلفات، مستنداتی که در اختیار قرار دارد، نشان می‌دهد که فعالیت‌های این فدراسیون در خرداد ماه سال جاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ممنوع شده اما همچنان به برگزاری این دوره‌ها اقدام می‌کند. در تاریخ ۲۰ خرداد سال جاری فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل توسعه و آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری هرگونه کلاس به دلیل تخلف در فروش کارت مربیگری منع شده بود.

همچنین در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری رییس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی این وزارت خانه، فدراسیون بدنسازی را ملزم به اخراج سه نفر کرده بود که این افراد ممنوع‌الکار همچنان در فدراسیون مشغول به فعالیت هستند.

سئوال بزرگی که در بین خانواده ورزش وجود دارد این است که هزینه‌های اعزام این فدراسیون که حداقل در ماه ۲ مسابقه برون مرزی است به چه شکل تامین می‌شود و چرا باید تمام این اعزام‌ها به مسابقات یک کمپانی خاص باشد.

شاید بزرگترین سئوال خانواده بدنسازی کشور این است که چرا فدراسیون بدنسازی باید از بین چهار کمپانی فعال در جهان به سراغ یکی از ضعیف‌ترین کمپانی‌ها که شنیده می‌شود رییس آن هم مشکلات فراوانی دارد، برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس