کد خبر 1540798
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
.

خانواده اسرای صهیونیست که روز اول عملیات طوفان الاقصی به اسارت حماس درآمدند به دلیل بی‌اعتنایی کابینه، فشار خود را به سران رژیم افزایش داده و تهدید به آغاز تظاهرات کردند

به گزارش مشرق، خانواده اسرای صهیونیست که روز اول عملیات طوفان الاقصی به اسارت حماس درآمدند به دلیل بی‌اعتنایی کابینه، فشار خود را به سران رژیم افزایش داده و تهدید به آغاز تظاهرات کردند.

همزمان با اعتراضات گسترده جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در جبهه داخلی هم فشارها علیه کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم افزایش یافته است.

خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی روز شنبه با تجمع در میدان موزه تل‌آویو، از بی‌اعتنایی دولت به وضعیت‌شان به تندی گله کردند.

به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، هیئت موسوم به «ربوده‌شدگان و مفقودان» با انتشار بیانیه‌ای تند، ضمن تأکید بر اینکه «ما بدترین شب را پشت سر گذاشتیم» با ابراز خشم خود گفتند، «حتی یک نفر هم از دولت به خود زحمت نداده که با خانواده ربوده شدگان و مفقودان تماس بگیرد و به آنان توضیح دهد که آیا عملیات زمینی زندگی ربوده‌شدگان را به خطر می‌اندازد یا خیر.»

در این بیانیه آمده است که جمعه شب به دلیل اینکه حملات و بمباران‌های رژیم علیه غزه که با حدود یک صد فروند جنگنده انجام شد، برای خانواده‌های اسرای اسرائیلی نیز شب سختی بوده است، چون سرنوشت وابستگان‌شان که نزد حماس هستند نیز در ابهام قرار دارد و ممکن است آنان نیز در معرض بمباران شدید قرار بگیرند.

این شبکه عبری در ادامه نوشت: «خشم توفنده خانواده‌های ربوده‌شدگان به دست حماس در پی گسترده شدن حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه. خانواده‌های افراد ربوده شده خواستار دیدار فوری با نخست وزیر یا وزیر دفاع هستند و اگر این خواسته برآورده نشود، اعتراضات و تظاهرات خیابانی را آغاز خواهند کرد.»

کانال ۱۲ به نقل از این خانواده‌ها نوشت: شب جهنم‌گونه‌ای را پشت سر گذاشتیم. گزینه دیگری نداریم. اسرائیل را به آتش می‌کشیم. آن‌ها گفته‌اند در میدان موزه تل‌آویو به تجمع ادامه می‌دهند و اگر دیداری که درخواست دارند، انجام نشود، امشب بیانیه‌ای در خصوص افزایش اقدامات و شروع تحرکات اعتراضی بزرگ در خیابان صادر خواهند کرد.»

صهیونیست‌ها به ویژه خانواده اسرا بر این باورند که مسبب اصلی بحران در سرزمین‌های اشغالی نتانیاهو و دوستانش هستند، زیرا با اقدامات تحریک‌آمیز خود در غزه و کرانه باختری، آتش جنگ را با گروه‌های مقاومت شعله‌ور کرده‌اند. آن‌ها خواستار استعفای نتانیاهو از قدرت شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    10 18
    شما چرا نگرانید‌به‌ماچه‌ربطی‌داره
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      2 0
      ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷 IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    تو یونجه تو نوشخار کن و ذهنتو از چریدن در مراتع سوئیس منحرف نکن! خوب بجو دلدرد نگیری. صهیونیستها خوب میدونن چطور خودشونو جِر واجِر کنن.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    . شعار مرگ بر امریکا و اسراییل را باید واقعی کرد .امروز اگر در مقابل دخالت های امریکا و انگلیس و فرانسه و دیگر کشور های تحت فرمان صهیونیست ها در منطقه کوتاه بیاییم انها پای خود را بر گلوی ما بیشتر میفشارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس