کد خبر 1540394
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
چرا آرای پرسپولیس و سپاهان اعلام نمی‌شود؟

با گذشت چند هفته از اعتراض باشگاه سپاهان به کمیته استیناف هنوز رای این باشگاه و البته پرسپولیس اعلام نشده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس که از سپاهان شکایت کرده بود، از استقلال هم شکایت کرد و حالا استقلال هم در آستانه شکایت از پرسپولیس است! قبلاً آلومینیوم اراک هم از پرسپولیس شکایت کرده بود و خلاصه همه عزیزان صبح که از خواب بلند می‌شوند، بعد از مسواک و صرف صبحانه از یک یا چند تیم دیگر شکایت می‌کنند! به طور کلی کار تیم‌ها به جای توپ‌بازی به شکایت‌بازی کشیده و البته بیانیه‌ها و... هم که با قدرت ادامه دارد.

نکته اینجاست که بسیاری از بیانیه‌ها هم درست است و حداقل اینکه اگر درست هم نیست، برای مردم جای سؤال و ابهام دارد. مثلاً پرسپولیسی‌ها پرسیده‌اند چرا علاوه بر کسر یک امتیاز باید ۱۰ میلیارد تومان هم جریمه شویم که خب سؤال مهمی است و بالاخره یک نفر باید در این مورد شفاف‌سازی کند. سپاهان هم که ۴۰ میلیارد جریمه شده بود و البته نهایت امیدواری ما این است که این پول‌ها حداقل صرف ساخت‌وساز و یا آوردن VAR شود و هدر نرود اما به هر حال باید مشخص شود قانون کسر امتیاز و جریمه‌های چندده‌ میلیاردی دقیقاً از کجا آمده و مثلاً کدام کشورِ تحت پوشش فیفا چنین قوانینی دارد؟! الان هم سپاهانی‌ها اعتراض کرده‌اند و هم پرسپولیسی‌ها اما به طرز شگفت‌آوری رأی استیناف سپاهان با گذشت چند هفته (شاید بیش از پنج هفته) اعلام نمی‌شود که این هم خودش ابهام دیگری است.

در واقع این قبیل جریمه‌ها و ابهام‌ها حتی آدم‌های خوشبین که نمی‌خواهند گناه کسی را شسته و بدون سند و مدرک تهمت بزنند را هم دچار تردید می‌کند وای به حال آدم‌های معمولی!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس