کد خبر 1540139
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
علی باقری

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ریابکوف همتای روس خود در مسکو دیدار کرد و درباره مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش مشرق، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه در امور روابط با کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی و همکاری با کشورهای بریکس و امنیت بین‌الملل در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو نیز حضور داشت، بر ضرورت همکاری بین دو کشور در جهت تقویت رایزنی‌ها و تعاملات بین‌المللی بین ایران و روسیه و همچنین چندجانبه گرایی، تأکید شد.

کمک به صلح و امنیت بین الملل در شرایط ناپایداری که برخی کشورها با اقدامات یکجانبه گرا و برخلاف حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه درصدد دامن زدن به آن در سطح بین‌المللی هستند، از دیگر موضوعات به اشتراک گذاشته شده در این دیدار بود.

ریابکوف چندی پیش سفری دو روزه به تهران داشت و با علی باقری دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......
  • سربدار IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس