کد خبر 1540118
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
پایگاه آمریکا

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی امروز به پایگاه آمریکایی «الشدادی» در سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای از حمله موشکی امروز (پنجشنبه، ۲۶ اکتبر) به پایگاه اشغالگران آمریکایی در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، امروز، پایگاه نیروهای آمریکایی در «الشدادی» واقع در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

از چند روز پیش گروه‌های مقاومت عراقی که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین اعلام آمادگی کرده‌ بودند، رسما به نبرد طوفان الاقصی پیوسته‌اند و طی چند روز اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده‌اند. مقاومت عراق همچنین از چند روز پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

وزارت دفاع آمریکا نیز سه‌شنبه پیش تایید کرد بین ۱۷ تا ۲۴ اکتبر (۲۵ مهر تا دوم آبان) ۱۳ حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه صورت گرفته است.

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران تصریح کرد دست‌کم ۱۰ بار به صورت جداگانه در عراق و ۳ بار به صورت جداگانه در سوریه هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفته‌اند. هر گونه پاسخ احتمالی به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه در زمان و مکانی که ما خودمان انتخاب می‌کنیم صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    خداقوت به جبهه مقاومت.این تازه شروع ودست گرمی است وتا فراری دادن سربازان کودک کش آمریکای جنایتکار ازمنطقه شدیدترمیشود.
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    موشک دونه دونه حال نمیده...
  • اربابی سید رضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    برای مقابله اسرائیل وامریکا ارتش اسلامی مشترک درست کرد مثل ناتو ناتو اسلامی
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    دست مریزاد
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    اگر قبلتربنگ اینترنت موفق میشد و شیعیان ایران بطور کامل از اینترنت جهانی اخراج می شدند اکنون کسی نبود در اینترنت از فلسطین دفاع کند.
  • احمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    آمریکا بایستی تاوان حمایت از اسقاطیل را بدهد. البته این ابتدای راه است منبعد مسلمانان در کل جهان انتقام مظلومان فلسطین را از آمریکا خواهند گرفت.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    باید از فرصت جنگ اوکراین برای جنگ غزه و حمایت از فلسطین و از فرصت جنگ غزه برای برچیدن پایگاههای امریکایی در سوریه و عراق باید استفاده نمود چند حمله پهبادی نمی تواند معادلات خاورمیانه را تغییر دهد و باید در طول جنگ غزه بیشتر از صد نظامی امریکایی باید کشته شوند تا امریکا و اسرائیل پای میز مذاکره بیایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس