کد خبر 1539883
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید در نواحی غرب و جنوب غرب تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز(۳ آبان) با نفوذ زبانه‌ای از سامانه بارشی در بعضی ساعت‌ها آسمانی نیمه‌ابری و وزش باد نسبتا شدید در پاره‌ای نقاط به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و شمال شرقی گاهی ابری و رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در ارتفاعات بالادست و قله‌ها گاهی رخداد مه و بارش برف و کولاک دور از انتظار نیست.

از فردا تا یکشنبه (۴ تا ۷ آبان) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد متوسط، در نواحی غربی، جنوب غربی و ارتفاعات گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت در نواحی پر تردد شهری در ساعات شب و ابتدای روز گاهی غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۴ آبان) صاف، در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۵ آبان ) صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس