کد خبر 1539456
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
زوایای جدید از کسر 72 هزار دلار از بودجه پرسپولیس

پرونده شکایت پرسپولیس از عضو اسبق هیات مدیره این باشگاه زوایای پنهان و پیچیده‌ای دارد.

به گزارش مشرق، روز گذشته باشگاه پرسپولیس سندی را در سایت کدال منتشر کرد که حکایت از صدور حکم علیه عضو اسبق هیات مدیره این باشگاه دارد. در این خصوص آمده که باشگاه پرسپولیس از عضو اسبق خود که از استرداد دلارهای اخذشده از AFC خودداری کرده، شکایت کرده و این رای به سود باشگاه پرسپولیس مبنی بر رد مال به مبلغ ۷۲ هزار و ۱۰۰ دلار شده است.

این پرونده البته موضوع جدیدی نیست و به اوایل دهه ۹۰ برمی‌گردد که یکی از اعضای اسبق هیات مدیره پرسپولیس بابت ادعای طلبی که از این باشگاه داشته، این پول را از مطالبات این باشگاه از AFC برداشته است و همان زمان این موضوع با واکنش‌هایی هم روبرو شد، اما با گذشت زمان این پرونده دیگر در صدر اخبار قرار نگرفت. حالا بعد از گذشت چند سال باشگاه پرسپولیس بابت این مبلغ شکایت کرده و چنین حکمی هم به دست آمده است.

از طرف دیگر عضو شناخته‌شده و مطرح هیات مدیره پرسپولیس در آن زمان مدعی بود که این پول را بابت مطالباتش از این باشگاه برداشته و باید دید که او در واکنش به این رای چه پاسخی خواهد داشت و چه اقداماتی خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    پنهان و عجیب نیست . دزدی کردن خوردن بردن. همچین گفتی پنهان و عجیب که آدم فکر میکنه اهل کشور سوییس هستید و بتازگی به ایران آمده اید.
  • ... IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    لطفا در کنار دلار به تومان هم اعلام کنید ما سوادمون مثل مدیران نیس نمیتونیم حساب کنیم چقدر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس