کد خبر 1539146
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
حسین رسولی

رئیس پیشین فدراسیون دوومیدانی به ادعای حسین رسولی واکنش نشان داد و گفت: بیش از ۴۰۰ میلیون برای او هزینه کردیم.

به گزارش مشرق، هاشم صیامی در واکنش به انتقاد حسین رسولی مبنی براینکه هزینه‌های تمرینم با خودم بود تا اینکه آقای داوری سرپرست فدراسیون شد، اظهار داشت: حسین رسولی خودش می‌داند که در دوومیدانی چه فردی از وی حمایت کرد و چه اتفاقاتی افتاد تا طلای جوانان آسیا را گرفت. زمانی که دبیر فدراسیون بودم حمایت‌ حداکثری از وی و مربی خارجی و اردوهای داخلی او انجام شد. رسولی دو یا سه مرتبه به بلاروس زیر نظر مربی اعزام شد. او مدتی با هادی سپهرزاد کار کرد و در زمان تمرین با سپهرزاد دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و به ما اعلام کرد که دیگر با سپهرزاد همکاری نمی‌کند و درخواست مربی خارجی داد.

وی افزود: این موضوع را در کمیته فنی مطرح کردیم و برایش مربی بلاروسی گرفتیم. مربی خارجی با وی در کیش به مدت ۵ ماه تمرین کرد و هزینه سنگینی نزدیک به ۴۰۰ میلیون پرداخت کردیم. او قول داده بود که با این مربی ورودی المپیک را بگیرد و به همین دلیل رسولی را به بلاروس اعزام کردیم و به مدت دوماه در اردو بود. بعد از آن رسولی با این همه هزینه اردو و مربی خارجی نتوانست ورودی المپیک را بگیرد. در نهایت مربی ایرانی برای او گرفتیم و امید محمدی به عنوان مربی در اردوهای او در تهران و شیراز حضور داشت.

صیامی عنوان کرد: رسولی براساس خواسته خودش در ایران تمرین می‌کرد. پس از آن در مهر سال گذشته جلسه‌ای با وی و پدرش داشتم و او درخواست کرد که می‌خواهد مجددا با سپهرزاد قرارداد ببندد. همان زمان اعلام آمادگی کردیم و او با سپهرزاد همکاری کرد و در نهایت به بازی‌های اسلامی و قهرمانی آسیا رفت و نتیجه‌ای نگرفت؛ اما خوشبختانه در بازی‌ها به مدال رسید.

وی ادامه داد: این دستاورد نتیجه تلاش ۵ ساله فدراسیون بود. اگر رسولی مدال نمی‌گرفت دین خود را برای این همه هزینه و اعتبارات ادا نمی‌کرد. سند تمام هزینه‌ها در فدراسیون موجود است. درست نیست که رسولی مدال بگیرد و بعد مدعی شود برای او هزینه‌ای نشده است. ما با سپهرزاد هم مشکلی نداشتیم. دو بار در مقطع جوانان و بزرگسالان با وی قرارداد بستیم. سال گذشته خودم با او قرارداد نوشتم و اعتقاد داشتم باید از جامعه قهرمانان حمایت شود.

صیامی یادآور شد: شرایط تمرین را برای دونده‌های مختلف مهیا کردیم و از همه موادها اعزام داشتیم. نتایج خوبی گرفتیم و این نشان می‌دهد که دوومیدانی توسعه یافته است. ما موردی به ورزشکاران نگاه نکردیم و دوومیدانی‌کاران از همه اعتبارات به نسبت استفاده کردند. حسین رسولی هم پس از طلای جوانان آسیا نتوانست به مدالی برسد؛ اما هیچوقت به این دلیل به او بی‌توجهی نکردیم. در همه جا از وی حمایت کردیم. حتی او با مربی ایرانی خود امید محمدی در تمرینات ۶۱ و ۶۲ متر پرتاب می‌کرد. پس از آن خودش دوست داشت تا با سپهرزاد تمرین کند و ما هم مانع همکاری وی با این مربی نشدیم. پدر وی شاهد تمام این وقایع هست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس