غیاثی: فصیحی دونده 100 متر نیست و تفتیان هم دچار خود بزرگ بینی شده است

پیشکسوت دوومیدانی گفت: فرزانه فصیحی دونده ۱۰۰ متر نیست و راهی که می‌رود، غلط است.

به گزارش مشرق، تیمور غیاثی در مورد عملکرد دوومیدانی کاران ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: به نظر من با توجه به شرایطی که وجود داشت، دو و میدانی نسبت به سایر رشته‌هایی که پرتعداد اعزام شده بودند نتیجه قابل قبولی را کسب کرد. به نظر من حتی می‌توانست نسبت به قهرمانی آسیا عملکرد بهتر باشد اما به هر حال همه شرایط را می‌دانیم.

وی ادامه داد: حسین رسولی و احسان حدادی نتایج بسیار خوبی را کسب کردند. رسولی استعداد فوق‌العاده‌ای است و اگر قدر خودش را بیشتر بداند می‌تواند راه احسان حدادی را ادامه دهد و مدال‌های زیادی کسب کند. احسان حدادی هم پرافتخارترین دوومیدانی کار ایران است و واقعا از خداحافظی او ناراحت شدم.

وی با اشاره به عملکرد بانوان دوومیدانی در هانگژو گفت: فرزانه فصیحی نتیجه‌اش از قبل هم مشخص بود. او دونده ۶۰ متر است نه ۱۰۰ متر و روشی که آنها یعنی خودش و همسرش در پیش گرفته‌اند، کاملاً غلط است. اما برخلاف فصیحی، اسماعیل نژاد عملکرد بسیار خوبی داشت. او دونده خیلی خوبی است و من یکی دو بار تمریناتش را دیده‌ام که چقدر با انگیزه است. این ورزشکار قطعا به یک مربی خوب احتیاج دارد تا شرایطش از اینکه هست بهتر شود. او استعداد و پتانسیل زیادی دارد و فدراسیون هم حتما باید حمایتش کند.

وی در مورد عملکرد تفتیان گفت: این را باید قبول کنیم که او در حال حاضر بهترین دونده ۱۰۰ متر ایران است، اما مربی‌اش واقعا چه کسی است و از چه کسی برنامه می‌گیرد؟ نباید این طور باشد که هر کس موفق نمی‌شود هزار جور بهانه بیاورد. او اگر یک نفر را به عنوان مربی بالای سرش داشته باشد می‌تواند نتیجه بهتری کسب کند، اما شاید هم یک مقدار غرور و خودبزرگ‌بینی در نتیجه گیری‌اش تاثیر گذاشته است.

پیشکسوت دوومیدانی ایران در باره اینکه احسان حدادی به دنبال ریاست فدراسیون است، اظهار داشت: احسان یک ورزشکار کاملاً حرفه‌ای بوده و کارش را به خوبی بلد است. همه جای دنیا را هم دیده و خیلی‌ها او را در آسیا و جهان می‌شناسند. حدادی ارتباط خوبی در دوومیدانی آسیا و جهان دارد و می‌تواند مربیان تراز اولی را به ایران بیاورد. د ومیدانی ما در حال حاضر نیاز خون تازه دارد و احسان قطعا می‌تواند در این بخش هم موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس