کد خبر 1538923
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
«لاوروف» فردا به تهران می‌آید

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور فردا مذاکرات برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از آژانس فرانس پرس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه از مذاکرات برنامه ریزی شده «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور در تهران خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است که این سفر فردا دوشنبه روی خواهد داد.

به گزارش این خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تأیید کرد که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه کشورش روز دوشنبه برای گفتگو با همتایان منطقه‌ای خود به تهران پایتخت ایران سفر می‌کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری‌های روسی «تاس» و «ریانوستی» در این باره گفت: ما مذاکرات برنامه ریزی شده لاوروف در تهران را در روز دوشنبه تأیید می‌کنیم.

آژانس فرانس پرس اضافه کرد که این مذاکرات در بحبوحه تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) و اختلافات میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان انجام می‌شود.

تا کنون اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه‌ای نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • NL ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    امروز در نشست جهان عرب در مصر حماس تروریستی اعلام شد کاملآ مشخصه می خوان حماس رو یا خلع سلاح کنن یا با حمله زمینی نابود روسها مثل قفقاز مشغول بازی دادن ایران هستن
  • حسین IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    کشورهایی مثل ایران ،روسیه،چین و کره شمالی باید با هم متحد و در تمام مسائل بین المللی هماهنگ باشند ،چراکه راهبرد آمریکا محاصره ،تضعیف و تحت فشار گذاشتن تک تک این چهار کشوره.
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    به به خیلی هم عالی!! به امید گسترش روابط بین دو کشور مستقل و دوست و سوزش هرچه بیشتر دشمنان ایران از جمله یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون و غربگداهای داخلی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس