امضای سردار پای سند پیروزی رم؛ تیرک مانع گلزنی آزمون شد + فیلم

تیم فوتبال آ.اس‌رم با حضور ۲۷ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود موفق شد مونزا را در خانه شکست دهد.

به گزارش مشرق، در هفته نهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا تیم فوتبال آ.اس رم درحالی در ورزشگاه المپیک رم به مصاف مونزا رفت که با نظر خوزه مورینیو، سرمربی رمی‌ها سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در این بازی روی نیمکت جالوروسی قرار گرفت.

تلاش‌های دو تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد تا تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. تنها صحنه مهم این بازی در نیمه نخست اخراج دنیلو دی آمبروزیو در دقایق پایانی بازی نیمه نخست بود که باعث شد مونزا ۱۰ نفره شود.

پس از شروع نیمه دوم آزمون مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۶۳ بازی به جایی آندره بلوتی وارد ترکیب رم شد. در دقیقه ۸۸ بازی روملو لوکاکو درون محوطه جریمه مونزا صاحب توپ شد و درحالی که تعادل نداشت توپ را به آزمون پاس داد و او با یک ضربه‌ فنی توپ را شوت کرد که ضربه او با بدشناسی به تیرک دروازه مونزا برخورد کرد و گل نشد.

در ادامه در دقیقه ۹۰ بازی درحالی که رمی‌ها فشار همه جانبه‌ای روی دروازه مونزا داشتند که در یک موقعیت الشراوی توپ را به آزمون داد و شوت مهاجم ایرانی توسط مدافع حریف دفع شد و الشراوی توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا شاگردان مورینیو از حریف خود پیش بیفتند.

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر جالوروسی به پایان رسید تا رمی‌ها با ۱۴ امتیاز به رتبه ششم جدول صعود کنند. در پایان این بازی مورینیو به دلیل کری‌خواندن با سرمربی مونزا از زمین مسابقه اخراج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    کلا سردار آزمون بعد اینکه امسال با استقلال تمرین کرد فوتبالش خیای پیشرفت کرده
  • سید فروزان CH ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    بالاخره ده دقیقه احازه بازی کردن بهش دادند ، کل هم هیچ ربطی به آزمون نداشت که تیتر با تاثیر گذاری آزمون نوشتید ، مثلا پاس داد ،دربیل کرد ، فضا سازی کرد ، هیچکدام ،پس تاثیرش کجا بود ،
  • عربی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام سردارآزمون سالگی توپ زداستوره فوتبال ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس