٤٨ هزار تخت بیمارستانی به مراکز درمانی افزوده می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزوده شدن ۴۸ هزار تخت بیمارستانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، دکتر بهروز رحیمی در همایش مشترک معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که روز یکشنبه در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، افزود: باید موانع جهت خدمت بهتر به مردم در حوزه های مختلف دارو، درمان، بهداشت و دیگر حوزه ها برداشته شوند و با تمام توان خدمات خود را برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه بیان نقاط قوت و فعالیت های دو سال اخیر وزارت بهداشت اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: وزارت بهداشت در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم با مشکلات بسیاری از جمله مشکلات بودجه ای روبرو بود اما توانست با همکاری و همدلی یکدیگر بر بسیاری از مشکلات غلبه کند به طوری که امروزه خدمات ارزشمندی در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی انجام شده است.

رحیمی تصریح کرد: باید موانع برای خدمت بهتر به مردم در حوزه های مختلف دارو، درمان، بهداشت و حوزه های دیگر برداشته شوند و با تمام توان خدمات خود را در راستای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه دهیم.

به گفته وی، در دو سال اخیر ١٥ هزار تخت بیمارستانی، ٢ هزار پروژه بهداشتی، شکست بیماری منحوس کرونا و پرداخت برخی بدهی های گذشته وزارت بهداشت از جمله خدمات ارزشمندی بوده که با همکاری و همدلی انجام شده و امیدواریم تا پایان سال هفت هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی اضافه شود.

رحیمی خاطر نشان کرد: همچنین راه اندازی ٤٨ هزار تخت بیمارستانی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: اخذ مجوز استخدام ٢٥ هزار نیروی جدید و اصلاح سقف کارانه نیز از اقدامات ارزشمندی است که در وزارت بهداشت بی نظیر بوده و تلاش های بسیاری در این زمینه انجام شده است.

رحیمی در پایان با تاکید بر اینکه نباید به وضع موجود و انجام کارها راضی باشیم، گفت: باید تلاش کنیم با توجه به توانمندی مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، خدمات ارزشمند و ماندگاری در حوزه سلامت روز به روز بیشتر و بهتر صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس