کد خبر 1538705
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
عین اللهی: مسافران خارجی نیازی به ارائه کارت‌واکسن ندارند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که خط قرمز ما در وزارت بهداشت، فساد است و فرآیندهای فسادزا را حذف کرده‌ایم، بر نظارت جدی بر عملکردها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی با محکومیت وقایع اخیر در غزه، افزود: برخی سازمان های بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند و سکوت آنها نشان دهنده ناکارآمدی است. در این زمینه انتظار می رود که سازمان جهانی بهداشت در موضوع سلامت مردم غزه و فلسطین کوتاهی نکند و امکانات و تجهیزات لازم دارویی و درمانی را به این مناطق ارسال کند.

وی با اشاره به تحریم های گسترده آمریکا و غرب گفت: با مقاومت و پیروی از رهنمودهای روشنگر رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان از این پیچ دشوار تاریخی به سلامت عبور کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید با کیفیت ترین داروها و تجهیزات پزشکی را برای مردم فراهم کنیم، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تمام توان خود را در تامین بهترین داروها به کار گرفته ایم و تلاش خواهیم کرد در این مسیر روز به روز قوی تر عمل کنیم.

عین اللهی تصریح کرد: از برنامه های بسیار مهم ما برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع است که تمامی دانشگاه ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین فعال و همگرا خانه های بهداشت از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با همکاری و همدلی یکدیگر از گذرگاه های سخت عبور خواهیم کرد و آینده روشنی در انتظار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ال IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    وزارت بهداشت باید تشویق شود چون در بین سایر وزرارتخانه ها بالاترین صادرات علمی را دارد تقرببا" سالی ۵هزار پزشک به خارج صادر می کند
  • غلی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    فسادی در دستگاهی دیدم که رئیس دستگاه در راس ان قرار داشت باند بودند باهم خیلی فنی و حرفه ای از زور و قدرت که فانون برای اجرای عدالت به انها داده بود استفاده کردند چرا . از عقل منطق سند شاهد و قانون نتوانستند استفاده ابزاری کنند متوسل به زور خود خواهانه شدهند . ابروی دین اسلا و .... بردند و گفتند همین که هست برو برو برو .انجا فهمیدم که کار از کجا خراب است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس