تماس تلفنی مجدد رئیس پنتاگون با وزیر جنگ تل‌آویو

وزیر دفاع آمریکا در تماس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن گفتگو درباره حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه، بر تداوم حمایت امنیتی و نظامی آمریکا از تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا برای چندمین بار در دو هفته اخیر با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

پنتاگون اعلام کرد که آستین در این تماس، ضمن گفتگو درباره حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه، بر تداوم حمایت امنیتی و نظامی آمریکا از رژیم کودک‌کُش تل‌آویو تاکید کرد.

در حالی که شخص وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دو هفته قبل دستور قطع آب، برق و توقف ورود هرگونه کالا از جمله مواد غذایی، دارو یا سوخت را به نوار غزه را صادر کرده بود، رئیس پنتاگون از اینکه تل‌آویو اجازه ورود فقط ۲۰ کامیون کمک از مصر به این منطقه را داده تشکر کرد!

طبق بیانیه پنتاگون، آستین همچنین بر تعهد آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ به منطقه و ورود بازیگرهای دولتی یا غیردولتی به درگیری صهیونیست‌ها با غزه تاکید کرد.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به حدود ۵ هزار شهید و بیش از ۱۴ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    پایگاه های امریکا را بزنن تا قلاده ی اسراییل را بکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس