قاتلین مهرجویی

داوود می‌گوید من سر خانم را نگه‌ داشتم و اسکندر دو ضربه کشویی چپ و راست محکم و عمیق به ناحیه جلوی گردن همسر مرحومه وارد کرد.

سرویس جامعه مشرق - شب طولانی پاییزی ۲۲ مهرماه برای داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، از همیشه کوتاه تر بود. آقای کارگردان روی مبل مشغول تماشای تلویزیون بود و همسرش هم در آشپزخانه آخرین پُک‌ها را به آخرین سیگار زندگی‌اش میزد. آش پخته بودند و قرار بود دخترشان هم به ویلای زیبادشت بیاید و دور هم باشند. اما خبر نداشتند که چند متر آن طرف‌تر، درست پشت دیوار شهرک چه نقشه شوم و هولناکی تدارک دیده شده است.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر

حوالی ساعت ۸ شب است. نفر چهارم هم حالا سر قرار رسیده است. گروه عجیبی دور هم جمع شده‌اند؛ دو نفر برای انتقام‌جویی و قتل آمده‌اند و دو جوان دیگر را هم به هوای سرقت از منزل یک پیرمرد معروف و پولدار به آنجا کشانده‌اند.

این ۴ نفر حدود یک هفته قبل هم به سراغ خانواده مهرجویی آمده‌ بودند اما همسر مرحوم مهرجویی سایه آنها را دیده بود. آن روز طراح و عامل قتل به در بسته خورد و نتوانست وارد خانه شود. همسر مهرجویی هم با آوردن نام پلیس، برنامه قاتلان را به هم زد و آن شب فرار کردند. البته تا زمان قتل هیچگاه پلیس از این تهدید خبردار نشد؛ که اگر شده بود شاید این داستان هم اینطور تمام نمی‌شد.

از اولین روز اعلام خبر، جزئیات زیادی از این حادثه منتشر شده است. حالا همه می‌دانند که پای یک باغبان و چند نفر دیگر که سابقه کار برای مرحوم مهرجویی داشتند در میان است. انگیزه قاتلان اما همچنان مبهم است و اخباری از اختلافات مالی، سرقت و چند اختلاف جزئی دیگر منتشر شده است که بازهم جوابگوی این همه کینه برای رقم زدن چنین جنایت فجیعی نیست. اینکه چطور وارد منزل شدند که هیچ دوربین و هیچ نگهبانی متوجه حضور آنها نشده است، چطور بدون آثار خرابی وارد منزل شده‌اند، سگ‌های نگهبان چرا واکنشی نشان نداده‌اند و ... و دهها سوال بی‌پاسخ دیگر که شاید اول از همه پاسخ متهمان قتل از سایر روایت‌ها قابل توجه‌تر باشد.

اولین ملاقات با قاتلان مهرجویی و همسرش؛ داستان آن شب هولناک به روایت ۴ متهم اصلی

این اولین ملاقات یک خبرنگار با قاتلان مهرجویی و همسرش است؛ قرار ملاقات هم با هماهنگی‌های صورت گرفته در رده‌های مختلف امنیتی و انتظامی، در پلیس آگاهی استان البرز است.

صبح روز جمعه ۲۸ مهرماه وارد مقر پلیس آگاهی می‌شویم؛ روز تعطیل است اما فرمانده و کارآگاهان آگاهی استان البرز، دادستان فردیس و معاونانش،‌ بازپرس پرونده و دیگر مقامات قضایی همگی در مقر پلیس هستند. پرس و جو که می‌کنیم می‌گویند از فردای حادثه ۲۴ ساعته در محل حاضر بودند و با تشکیل اتاق مشترک عملیات، هم‌قسم شده‌ بودند که تا پیش از پایان هفته قاتلان این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند. دستگیری ها از فردای قتل با بازداشت چهار نفر از نزدیکان مرحوم مهرجویی و همسرش آغاز می شود و در روزهای بعد تعداد بازداشتی‌های این پرونده به حدود ۲۰ نفر می‌رسد.

خستگی و بی‌خوابی این روزها در چهره فرمانده آگاهی استان و دادستان و سایر اعضای گروه موج می‌زد اما با صبر و حوصله بسیار مقدمات این ملاقات را فراهم کردند.

طراح جنایت؛ در دوراهی اقرار و انکار

حدودا ۲۵ سال دارد. او همان فردی است که در خبرها به «باغبان» مهرجویی معروف شده است. قد نسبتا کوتاه و موهای بلندی دارد؛ که البته همین موی بلند در صحنه جرم کار دستش داده است و از قضا یکی از اولین سرنخ‌های بدست آمده از عامل قتل است.

سه نفر دیگر را همین باغبان برای این جنایت دور هم جمع کرده است. همدستانش، کریم صدایش می‌کنند. از هرکدامشان هر سوالی می‌پرسی در نهایت همه جواب‌ها به کریم ختم می‌شود. گویی سه نفر دیگر هیچ اراده و اختیاری از خود نداشتند و کریم مغز متفکر آنهاست!

کریم سال‌ها باغبان مرحوم مهرجویی و امین او بوده و به دلیل برخی اختلافات مالی و کاری، رابطه اش با خانواده مهرجویی تیره شده است. همان اوایل بازداشت پس از مواجهه با سایر همدستان و اسناد و شواهد متقن بدست آمده، اقرار کرده و داستان جنایت را با جزئیات برای بازپرس‌ پرونده و ضابطان شرح داده است و پای اعترافاتش را هم انگشت زده است. اما در چند نوبت بعدی،‌ تلاش می‌کند با دادن اطلاعات غلط در مسیر تحقیقات انحراف ایجاد کند. کریم یک بار نیز در بازداشتگاه اقدام به خودکشی می‌کند که با هشیاری ماموران، ناکام می‌ماند.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر
کریم - طراح قتل داریوش مهرجویی و همسرش

کریم همان فردی است که هفته قبل از حادثه به همراه سه نفر دیگر به ویلای مرحوم مهرجویی رفته و همسرش را تهدید کرده‌ بودند. آن روز سایه کریم بر روی در ورودی خانه می‌افتد و موهای بلند او هم نشانه خوبی برای شناسایی اوست. به گفته یکی دیگر از همدستان کریم که در قتل نیز همدست او بوده، آن شب کریم با عوض کردن صدای خود، با تهدید از همسر مهرجویی می‌خواهد که در را باز کند. مرحوم محمدی‌فر هم این تهدید را با تهدید تماس با پلیس پاسخ می‌دهد و ‌آن‌شب در نهایت فرار می‌کنند.

کریم اما دست بردار نبود. از همان روز برنامه‌ریزی می‌کند تا در فرصت بعدی نقشه قتل را پیاده کند. شب حادثه این بار کریم نقشه دیگری طراحی می کند.

از بعدازظهر روز حادثه هماهنگی کریم با سه نفر دیگر آغاز می شود. محل قرار پشت دیوار ویلای مهرجویی است. حوالی ۸ شب هر چهار نفر آماده هستند. این بار به دو گروه دو نفره تقسیم می‌شوند؛ کریم و "میر ویس" برای کشتن داریوش مهرجویی و "اسکندر" و "داوود" هم برای همسر مهرجویی.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر
میر ویس - نفر دوم و قاتل مرحوم مهرجویی

میر ویس ۲۱ سال دارد؛ او هم کارگر و سرایه‌دار ویلاهای زیادی در آن منطقه بوده و تقریبا از هرجایی که کار می‌کرده، یک یادگاری به سرقت برده است. به همین دلیل هم با شکایت آقای مهرجویی و دیگر اهالی او را از شهرک بیرون می‌کنند. کریم هم با شناخت از این حواشی و انگیزه میر ویس، به او پیشنهاد همراهی در این جنایت داده است. میر ویس هم یک دختر دارد که شب قبل از حادثه مریض بوده. اما انگار انتقام از مهرجویی آنقدر برای میر ویس اهمیت داشته که روز جنایت دخترش را به دکتر برده و به سرعت خود را به محل جنایت رسانده‌ است.

"داوود" برادر کوچک‌تر میر ویس است. خودش می‌گوید کریم او را برای این جنایت تحریک و دعوت کرده است. اما نمی‌داند برای چه انگیزه‌ای! می‌گوید قرار بود هرچیزی سرقت کردند بین خودشان تقسیم کنند.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر
داوود - مشارکت در قتل همسر مرحوم مهرجویی

نفر چهارم "اسکندر" است. او هم هم‌سن‌وسال داوود است. اسکندر هنوز گیج و گنگ است و گویی نمی‌داند چه اتفاقی افتاده و اصلا نمی‌داند در قتل چه کسانی مشارکت داشته! می‌گوید بعد از جنایت، برگشته به محل سکونتش و صبح روز بعد هم سر کار رفته!

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر
اسکندر - قاتل همسر داریوش مهرجویی

اسکندر اینطور روایت می‌کند: «ما رفتیم از در آشپزخانه وارد شدیم؛ خانم در آشپزخانه و پشت به در نشسته بود و مشغول کشیدن سیگار بود. آرام در را باز کردیم و وارد شدیم . آقای مهرجویی هم روی مبل داشت تلویزیون نگاه می‌کرد. خانم با دیدن ما ترسید و به سمت اتاق خواب فرار کرد. سعی کرد در را ببندد اما با زور وارد اتاق شدیم. با پارچه و شلواری که همانجا بود دست و دهن خانم را بستیم.»

داوود می‌گوید من سر خانم را نگه‌ داشتم و اسکندر دو ضربه کشویی چپ و راست محکم و عمیق به ناحیه جلوی گردن همسر مرحومه وارد کرد. و همان دو ضربه تقریبا کار را تمام کرده بود. ضربات آنقدر شدید بوده که دست داوود که سر و گردن مقتوله را نگه‌داشته بود،‌ مجروح می‌شود.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر


داوود می‌گوید بعد از ضربات اسکندر دید که دستش بریده و خون شدیدی می آید. برای همین دستش را در دستشویی همانجا می‌شوید و همین سرنخ برای اثبات او کافی است! رد خون داوود روی شیر آب و ظرفشویی باقی ماند و از چشم ماموران هم پنهان نماند.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر

همزمان با حمله اسکندر و داوود به مرحومه محمدی‌فر، کریم و میر ویس هم به سراغ مهرجویی می‌روند و ابتدا با چوب درخت آلبالو که از حیاط ویلای مهرجویی برداشته بودند چند ضربه به سر مرحوم می‌زنند و بعد هم با کمک کریم و با یک چاقوی دسته سفید حدود ۳۰ سانتی‌متری، آن صحنه دلخراش را رقم زدند. بعدا کریم که برای اطمینان از تمام شدن کار همسر مهرجویی به اتاق محل قتل همسر می‌رود، چند ضربه دیگر هم به گردن او وارد می‌کند.

میر ویس به دلیل مشکل مادرزادی در ناحیه دهان، سخت صحبت می‌کند؛ اما با جزئیات همه چیز را تعریف می‌کند. می‌گوید ۴ ضربه با چوب زدم و ۴ ضربه هم با چاقو. وقتی میپرسم نقش کریم در کشتن مهرجویی چه بود،‌ می‌گوید فقط دست‌های آقا را گرفته بود.

مرور اظهارات داوود و اسکندر هم نشان می‌دهد که کریم مغز متفکر این جنایت بوده و سعی کرده خودش کم‌ترین نقش عملی را در این جنایت داشته باشد. به همین دلیل کار با وی کمی سخت‌تر از سه نفر دیگر است.

به غیر از مو و بزاق دهان کریم، یک نشانه دیگر هم موید حضور اوست. وحیده محمدی‌فر زمانی که قاتلان وارد منزل آن‌ها می‌شوند پیامی با مضمون (کریم اومد تو خونمون تتتتت) را برای دخترش تایپ می‌کند، اما فرصتی برای ارسال آن پیدا نمی‌کند و این پیام در حافظه گوشی وی باقی می‌ماند که پس از کشف تلفن همراه از یکی از متهمان و بازگشایی قفل آن توسط پلیس به دست آمده است.

تمام اموال سرقت شده از خانه مهرجویی، هفت النگوی همسرش و دو گوشی موبایل و یک خلخال بوده که همگی در بیرون از ویلا کشف می‌شود. قاتلان این اموال را در چند نقطه جداگانه دفن کرده بودند تا مدتی بعد از جنایت، آن‌ها را خارج کنند. دو آلت قتاله را نیز جداگانه در زمین‌های اطراف دفن کرده‌ بودند که همگی توسط کارآگاهان کشف شد.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر
آلت قتاله همسر مرحوم مهرجویی

از هر کدامشان که می‌پرسیم چقدر کارتان طول کشید، نمی‌دانند! یکی می‌گوید ۱۰ دقیقه و یکی دیگر می‌گوید ۳۰ دقیقه... حتی ساعت ورود به منزل را هم درست نمی‌دانند.

یکی از کارشناسان پرونده از تطبیق DNA متهم اصلی - کریم - می‌گوید؛ کریم در صحنه جرم هم چند تار مو از خود به جا گذاشته و هم بزاق دهانش را..! می‌گوید موی من مربوط به زمانی است که در خانه کار می‌کردم (در حالی که او اصلا به داخل خانه رفت و آمدی نداشته) و موی پیدا شده هم موی تازه است. در مورد بزاق اما یادش نمی‌آید که در کدام گوشه منزل آب دهان پرتاب کرده است!

در لابلای صحبت‌ها با کریم و میر ویس درباره سابقه ارتباط این افراد با خانواده مهرجویی، البته صحبت‌های دیگری هم درباره ریشه اختلافات آنها مطرح می‌شود که به دلیل حفظ حریم شخصی مقتولین، قادر به انتشار آن نیستیم اما مشخص می‌شود که طی سال‌های گذشته دستکم این دو نفر به اندازه‌ای در جریان سبک زندگی، رفت و آمدها و قرارها و تفریحات این خانواده قرار داشتند که رفته رفته همین نزدیک شدن بیش از حد و برخی برخوردها نقطه آغاز یک کینه عمیق می‌شود.

وقت ناهار است و آثار گرسنگی هم در چهره متهمان و هم خود ما، کم کم نمایان می‌شود. به اسکندر می‌گویم آب یا چیزی میخواهی، میگوید نه فقط خیلی گرسنه‌ام. خبر ندارد که ناهار متهمان را زودتر از ما آماده‌ کرده‌اند. ناهار آن روز همه پرسنل آگاهی پلو مرغ است و برای متهمان هم از همان غذا آوردند.

اولین ملاقات با قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش/ جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت به روایت ۴ متهم اصلی +تصاویر


روایت متهمان هر چند در کلیات هماهنگ و موید یکدیگر است، اما در جزییات اختلافاتی دارد که کارآگاهان و بازپرس‌ پرونده همچنان برای رفع این ابهامات جزئی در حال تکمیل تحقیقات هستند. پس از مصاحبه با هر یک از متهمان، اتاق مشترک کارآگاهان، دادستان و معاونانش و بازپرس تشکیل می‌شود تا صحبت‌ها با اسناد و مدارک و اقرار سایر متهمان تطبیق داده شود و نقاط ابهام قدیمی رفع یا سوالات جدیدی کشف شود.

در سالن نگهداری متهمان، افراد دیگری غیر از این چهار نفر هم حضور دارند که در ارتباط با همین پرونده بازداشت شده‌اند. از جمله فردی که گمان می‌رود اولین تصاویر از پیکر مقتولین را منتشر کرده است.

کریم در گوشه‌ای نشسته و یک به یک هم‌دستانش را زیر نظر دارد. میر ویس می‌گوید در یک فرصتی که با کریم رو در رو شده، کریم به او با اشاره فهمانده است که سکوت کند و حرفی نزند.

کار ما با متهمان تمام است اما بازجویی‌های تخصصی بعد از رفتن ما هم ادامه دارد. دادستان می‌گوید بیشتر پرونده تکمیل شده است؛ تنها رسیدن به پاسخ چند سوال مانده که در بازسازی صحنه جرم در روز شنبه ابهامات بیشتری رفع شده است و قرار است این پرونده به سرعت و خارج از نوبت رسیدگی و احکام متهمان صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 341
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 94
  • محسن IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    فیلم خوبی بود . نویسنده کیه؟؟؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      احتمالا عموی گرامیته
    • محسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      10 22
      فیلم اجاره نشین ها را میگم. چقدر بامزه بود. شبیه داستان زندگی بابای من بود
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      65 40
      فقط اون تصویری که دوتیکه بزرگ مرغ۸۰هزاری بازرشک پلو گذاشتن جلوی قاتل!برنج ایرانی طارم عطری بدید اذیت نشن! طرف با نقشه ی قبلی رفته دست بسته سربریده.اگر اینجوری غذا میدن من پیرمردالبانی نشین-ازنظرشما- برم سرمریم قورباغه و شوهرش مسعود روبیارم دستگیرم کنید هرروز زرشک پلو میدید؟شام چی میدید؟
    • داود IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      63 17
      دنبال چی هستید ؟؟ چرا دوست دارید اغتشاش و جوسازی کنید> خدا لعنتتون کنه
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      63 31
      خیت شدی نه؟ ببین با این مسایل بجایی نمیرسید. دیگه گذشت زمانی که اسراییل ایران رو با مرگ ی دختر بهم میریخت. الان در حال جون دادنه
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      38 54
      نقش اول این فیلمنامه با اقای مهرجویی است که حق کارگر بدبخت را نداده است و موجب این اتفاق شده
    • عباسعلی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      20 4
      این سناریو تو دید اول اشکالات فنی فاحشی دارد باید بعدها که کامل شد نسبت به آن قضاوت کرد. تا گزارش کامل پلیس باید صبر کرد.
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      17 36
      پلو مرغ را دیدم داغم تازه شد. یاد خودم افتادم که بارها همراه پدرم بخاطر زورگیری دستگیر شدیم همش عدس پلو در بازداشتگاه به ما دادند. این تبعیض نیست؟ بعد میگن چرا فرار نخبگان. خوب همین رفتارها باعث میشه دیگه
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      48 30
      از بس بهائی‌های اینترنشنال و من‌وتو براتون فیلم و سریال تعریف کردن از اون نوید افکاری قاتل تا اون افسانه مهسا گیر کردید لیاقتتون همون نجس‌های بهائی اسرائیل است
    • جواب محسن و پدیا از پیج همسایه IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      22 4
      برات هدایت رو خواستارم بدخواه امنیت و آرامش مردمت نباش که انتقام خداوند از بدخواهان این ملت دور نیست
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      13 2
      پدی خان، چکار کنه ؟ نظرت چیه نه بهشون غذا بده نه آب بده تا روز رسیدن حکم فقط شلاقش بزنه تا روز حکم برسه خوبه ؟! انقد بچه و کوته بین نباش, دیگه حکمی بالاتر از اعدام هم مگه داریم؟همون حکم عدل الهی نه فقط برای این قاتلین، بلکه برای هر مجرمی که امنیت این مردم به بازی بگیره حکم عدالت الهی در دنیا و آخرت اجرا میشه و همون برای مجرمان بسه
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      20 13
      واقعا میخای بدونی نویسنده اش کیه ؟؟؟؟نویسنده اش اغتشاشگرای نادان هستند که با رفتار اشتباهشون جامعه رو نا امن و بستر مناسبی برای بزهکاران اینچنینی میکنند و جالبه که بعد موقع ارتکاب جرم و درگیری پلیس برای باز گرداندن امنیت به جامعه، خودشونو از پذیرش مسئولیت خطاشون کنار میکشن و حاضر نیستند تاوان خطاشونو بدن، انگار نه انگار که یکی از مسببین اصلی اونا بودن، هنوز ماجرای شاهچراغ یادمون نرفته که با رفتار منافقین داعش چه دندانی تیز کرد وچه بر سر مردم بیگناه اومد
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      ۱۰:۴۰ اسرائیل درحال جون دادنه؟! خواب دیدی خیر باشه مثل اینکه بدجوری توهم زدی.هههه
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      44 14
      #زندان جای باغبان نیست
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 26
      همون مرغ کیلو۸۰هزاریو ۴۰ملیون نفر قدرت خریدشو ندارن. همون زرشک پلو پُرسی حداقل۱۰۰هزاره(ما خانوادمون توی کمپ تیرانا-ازنظرشما- فلافل میخریم خداشاهده چون ارزونتره،چون سالی۸۰٪تورم واقعیه درالبانی،رسانه هاش ودولت مرداش دروغ میگن۴۰٪) .طرف بانقشه قبلی رفته سربریده بعد زرشک پلو؟بعد به زیباترین وشجاع ترین بچه هامون یدونه سیب زمینی اب پز در روز؟
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 16
      حالا اصلا مرغ و پلو و قیمتش به کنار، من خودم هم بودم به قاتل پدرم شیشلیک هم میدادم. ولی ناراحتی ام از چیز دیگه هست/این که مهرجویی در قضیه اغتشاشات(ببخشید اعتراضات!) پارسال پا جای پای علی کریمی دلاور نگذاشت. چرا وطن فروشی نکرد؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 3
      پدی از پیج همسایه حرف مفت نزن
    • جواب پدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      9 5
      باشه پدی ،ما هم قبول کردیم تو پول مرغ نداری بخری که زرشک پلو درست کنی بخوری ، ولی آخر معلوم نشد چجوری پس پول بسته اینترنت داری، هر روز ما کامنتت ببینیم و پای ثابت مشرق باشی 🤗 😎
    • ازاد اندیش IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      خوب شما بفرمایید اصل ماجرا از کجا خط می گیره ؟
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 0
      با پدر من شوخی نکن(۳۳سالمه پدرم ۳۳ساله فوت کرده).
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      10 4
      رامبد جوان و شهاب حسینی سریعا خواستار عفو قاتلان بشوند.
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 2
      داداش گلم🤗😎به والله قسم اینترنت مخابراتم تموم شده با اینترنت محدود شده128Kb دارم وبگردی میکنم.به جان مادرم دارم واقعیتو میگم. ما بحلقه ی قدرت وصل نیستیم
    • علی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 2
      جارو برقی رو دزدیده بعدش فروخته به یکی دیگه دنبال دستمزد هم بوده مردم دزد
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 0
      به غول رامبد جوان: جای باغبان در زندان نیست
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 1
      تو خودت رو اذیت نکن ، همینطوری گاو بمون.
    • CA ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      32 2
      به اونهایی که معترضن چرا بهشون غذا میدن باید بگم ما پیرو امام علی علیه السلام هستیم که بعد از ضربت خوردن اینگونه راجع به ابن ملجم ملعون ب امام حسن «ع» سفارش کرد : «پسرم، با اسیر خود مدارا کن و شفقت و مهربانی پیش گیر... ما از اهل بیت رحمت و مغفرتیم. از آنچه خود می خوری به او بخوران و از آنچه می‌آشامی به او بنوشان. اگر من از دنیا رفتم با یک ضربه او را قصاص کن و اگر زنده ماندم خود می دانم که با او چه کنم و من به عفو سزاوارترم».
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 2
      لطفا بفرمایید واقعیت را شما بگویید
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 13
      من از خبر مرگ بابام اینقدر ناراحت نشدم که از خبر عدم موضع گیری ایشان ضد نظام در قضایای پارسال، تازه از شنیدن فوت پاپام خوشحال هم شدم
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 69
    اسم هاشون به افغانی نمیخوره
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      80 14
      اره حتما المانی هستن ایکیو
    • هوشنگ IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      20 29
      نه این که هر قاتل و جانی فقط افغانی هست؟ دار و دسته رجوی هم لابد افغانی بودن!
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      37 5
      میرویس از دانمارک اسکندر از مقدونی
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 0
      چرا
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 3
      لهجه دارند! باغات و ویلاهای کرج و شهریار و کردان مملو است!
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 2
      ۹:۵۰ آیکیو آلمانی اینورا پیداش نمیشه مگر اینکه حق توحش حسابی بگیره
  • محمود US ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    97 4
    غریبه تو زندگی خصوصی نیارید
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      16 6
      آفرین به خاطر همینه که میگن حریم خصوصی را حفظ کنید بخاطر همین مسایل
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 2
      داداش گلم🤗😎به والله قسم اینترنت مخابرات پاپام تموم شده با اینترنت محدود شده128Kb دارم وبگردی میکنم.به جان پاپام که میخام دنیا باشه اون نباشه دارم واقعیتو میگم. ما بحلقه ی قدرت سیکل بخار نیروگاه وصل نیستیم
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    47 69
    لطفاً کسی که به قتل رسیده را مبرا از هر تقصیر و گناه ندانیم مهرجویی در پرداخت حق الناس سخت می لنگیده که چنین سرنوشت شومی پیدا کرده تنها چیزی که در این ماجرا دخیل نبوده سیاست است به کوری چشم رسانه‌های معاند و مروج خشونت
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      29 32
      عزیزم زر نزنی نمیگن لالی
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      24 10
      اگر تو به کسی بدهکار باشی باید بیاید تو را بکشد ؟ قبل از اینکه خوشحال باشی ماجرا سیاسی نبوده فکر آخرتت باش خیلی از خدا دور شدی
    • حجت IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      14 5
      مرحوم و همسرشو در خواب بر شما نازل شدن و گفتن بدهکار بودیم، یا فرشته الهی بهت وحی کرده که میگی بدخکار بودند
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      18 8
      اولا ، ادب و تربیت خانوادگیت رو به نمایش نزار غربگدای نادان, چیه!؟ باز اسم حق الناس و حقوق انسانی وشرعی اومد،امثال تو شروع کردین به توهین؟،بجای فحاشی به دیگران و پاک کردن صورت مسئله میتونی به جبران حق الناس هایت فکر کنی!، دوما ،چیزی که از شواهد و قراین برمیاد اینه که رفتار طولانی مدت اشتباه مهرجویی و همسرش انگیزه چنین کینه بزرگ و انتقام جویانه ای رو به دست دو نفر ازین قاتلان داده ، یک نفر که سلامت روح و روان داره میبخشه و میگذره ، یکنفر هم که متاسفانه ظرفیت کمی داره بجای بخشش می‌ره و انتقام میگیره ،ما واقعا چه می‌دونیم بین اینها چه گذشته؟ فقط خداوند متعال آگاه هستند، پس لطفاً به دیگران توهین نکن
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 5
      بنظر میرسه که تو هم از سیاسی نبودن ماجرا ناراحتی؟؟! کسی برای بدهکاری نمیره آدم بکشه و قضیه بنظر میرسه ظاهراً بدهکاری یا فقط بدهکاری صرف نبوده ، الان اینهمه توضیح داده شد یه بچه هم می‌فهمه قضیه چی بوده،خواهشا انقدر خودت رو به نفهمیدن نزن
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      9 2
      فقط تو زر بزن ی وقت نگی در ایران آزادی بیان نیست
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      13 3
      احتمالا تو از برادران یا خواهران همسایه شرقی نیستی که کشتن براشون امری طبیعی بلکه لازم هست؟!
    • سیدمحمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 3
      اونکه دزدی کرده چی؟اون حق الناس رو ضایع نکرده؟ فقط ازقاتل حمایت میکنی؟ احتمالا هموطنته
    • شرف US ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 2
      جامعه ما جامعه ای ول و فی امانالله است چرا مسئولین اجازه میدهند کسانی وارد کشور شوند که به خاطر چند میلیون طلب (انهم اگه درست باشد) بصورت وحشیانه انسان بکشند
    • فلطمه IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 4
      خاک برسر امثال تویی که ندانسته پشت سر مرده قضاوت میکنی
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    39 7
    با اینها بایستی جوری رفتار کرد که مرگ زیباترین ارزوشون باشه.
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 1
      دشمنان روی حماقت و شقاوت عده‌ای حساب باز کرده‌اند اساسی
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    59 8
    آشغالهای کثافت رو سریع اعدام کنید
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      48 16
      چرت نگو. باید رامبد جوان و شهاب حسینی سریعا خواستار عفو قاتلان بشوند.
  • بابک IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    37 8
    چندقاتل بی رحم بیگانه.
  • ج د ا IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    44 3
    عجب جانوران درنده ای با ظاهر انسان در کنار ما زندگی میکنند...
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 34
    چرا این طوری تمومش کردین یعنی چی حریم شخصی مقتولین حتی اگه مشکل اخلاقی داشتن این حق همه هست که بدونن همچنان که در مظلوم جلوه دادنشون گوش فلک رو کر کرده بودن
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      9 5
      تو خودت خیلی مشکل اخلاقی داری فکر مکینی حریم خصوصی یعنی فقط این چیزها کوتاه فکر بیسواد
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 2
      برابر قانون سلبریتی ها و مسئولین حریم خصوصی ندارند. مشروط بر اینکه تهمت و افتراء نباشه.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 0
      مظلوم جلوه دادن کی ؟ اینطوری تموم کردن چی چی ؟؟مگه دست پلیسه که آخرش رو با یه شاخه گل و دو تا بوسه تموم کنه؟ انقد حرف الکی نزن
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 14
    خودتون رو به هر دری میزنید
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      12 4
      که تا شمارو بندازن بیرون.برو کشورت.
  • PE ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 9
    میرویس یک نام مخصوص
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    19 27
    دقت کنید،در کامنتهای این جا و هرجای دیگه اعم از انیستاگرام،توییتر،تلگرام و... تنها کسانی که دارند شایعه،قضاوت یک طرف و چهل کلاغ میکنن ولو باهر نوع خبر دیگه ،بلاشک همه شون از قماش برانداز،ضد نظام،منافقینن.شرم برشما
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 0
      بله ،بعد اینهمه مدت دیگه تقریباً همه اینها رو میشناسن و خط فکری و مضمون کامنتاشون برای ملت مشخصه ، مطمئنم بدخواه این ملت شریف داخلی باشه یا خارجی روی خیر و خوشی رو نمی‌بینه
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 1
      تعدادی اندک میان شر تحویل میدن...
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    39 18
    از دید برخی سلبریتی های دوریالی: -نه به اعدام -جای کارگر زندان نیست -فرصت زندگی را از چند جوان نگیرید
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      12 3
      قشنگ گفتی
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    26 0
    مسلمون نیستی کریم
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 19
    دقت کنید،در کامنتهای این جا و هرجای دیگه اعم از انیستاگرام،توییتر،تلگرام و... تنها کسانی که دارند شایعه،قضاوت یک طرف و چهل کلاغ میکنن ولو باهر نوع خبر دیگه ،بلاشک همه شون از قماش برانداز،ضد نظام،منافقینن.شرم برشما
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    36 7
    آقای پرستویی اینها رو هم ببر داخل خونت ،جای هیچ کس زندان نبود دیگه.بعدشم چندتا محافظ برای سلبریتی ها استخدام کنید،یکی زورش نمیرسه و موجب وجود نا امنیتی میشه..
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 14
      درود بر پرستویی و لعنت بر بدخواهاش
    • مرمرک IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      5 0
      لعنت بر بدخواه بدخواهاش
  • حسین IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    74 16
    آخرش تابعیت قاتل ها رو افشا نکردی،کل افغانی ها باید از خاک ایران عزیز اخراج بشوند.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      11 22
      افشا نکردن پس چطور فهمیدی افغانی اند.مشرق اینو بگیر تحویل اگاهی بده.جعبه سیاه این قتل همینه. الانم برگشته سر جنایت.بگریدش تا فرار نکرده.خخخخخخ
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 9
      یعنی اگر این قاتلای بفرض افغانی، توی ایران بدنیا اومده بودن، دیگه کشتن افراد و سر بریدن و جنایتشون از نظر تو مشکل نداشت مثل الان هیچ مسأله مهمی نبود دیگه ؟؟؟؟!!!! اشکال تفکر امثال تو همینه نژادپرستی نه میهن پرست! اگر میهن پرست بودی حرف از امنیت مردمت می‌زدی نه حرف از ایرانی یاافغانی بودن قاتل!!! فقط یچیزی شنیدی هی چت کردی الکی افغانی افغانی میکنی
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    27 0
    کریم حرف های زیادی برای گفتن داره. باید دقیقا مشخص بشه که چطور نقشه جنایت رو طراحی کرده.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    40 9
    قابل توجه سرمایه داران و پولدارانی که به این قوم کثیف اعتماد میکنند
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    25 3
    سلام ناهار سرطان بدون درمان و سم بخورند جنایتکاران
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 9
    با توجه به زمان وقوع جرم که هم مسئلع اتباع توی ایران مطرحه هم جنگ بین اسرائیل و فلسطین باید باید این قضیه رو در ابعاد بزرگتری هم مورد بررسی قرار داذ ممکنه افراد یا سرویس هایی باشن که از ارتباط کریم با این خانواده و اختلافاتشون خبردار بودن و کریم رو تطمیع و اجیر کرده باشن برای این کار. مشخصه کریم حرفه ای تر عمل کرده ولی سوتی هم داده.
  • US ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    20 2
    عکس این رو چرا شرط رنجی کردی
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    18 7
    مرگ دردناکی را برای این قانلات در نظر بگیرید مثلا سوزاندن یا گرسنگی دادن
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      2 0
      از ایرانی واقعی این رذالت ها و قساوت ها که گفتی برنمیاد. برو جای دیگه تور پهن کن
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 2
    نامه تمام
  • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 20
    باشه قاتل باغبان یا داریوش شایگان! این باغبان چند سال پیش به زندان افتاده و بعد هم آزاد شده. مطمئنا کسانی از این اختلاف خبر داشته اند، باشه! قاتل ماه نشان! بقول پرستویی آنهم برای سی میلیون تومان آیا حق نداشته قتل عامی راه می اندازد من هم همین کار را میکردم! این باغبان چند سال پیش به شکایت خانواده مهرجویی بازداشت شده و بعد هم چند سال پیش آزاد شده و این خانواده چطور دوباره راضی شده اند از وی در باغ خود استفاده کنند؟! پس این خانواده روی این باغبان کار کرده اند تا وی را در زمانی که باید به سمت قتل خود هدایت کنند. .. به قول خانم مهرجویی در فایل صوتی دروغین ساختگی که روزنامه اعتماد از قول وی به دروغ منتشر کرده: ..موضوع پیچیده نیست...مافیای کارگردانان... پشت پرده این مافیا را باید در جریان قتل افرادی همچون عمو پنجعلی پیدا کرد... اگر فرصت کردید از داریوش شور بور، ژاله کیومرثی ..و سفارت فنارسه یک پرس و جویی بکنید شاید چیزهایی دست گیرتان شد. اگر آنها هم نشد، اززیزی گولو بپرسید، پدر جبهه مشارکت و نولیبرالیسم مثلا ایرانی نما. اگر داریوش همایون نبود که کاش هیچگاه نبود، حتما اطلاعات خوبی هم نداشته بید.
  • DE ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    64 1
    ورود ها به ایران باید ساماندهی شه.
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      42 7
      یارو پزشکه زنش هم دندانپزشکه. بعد از چند بار سفر به دوبی و قطر و باکو و استانبول بالاخره بهشون ویزا دادن و رفتن آمریکا. برای گرین کارت وکیل گرفتن و چند هزار دلار خرج کردن. اداره مهاجرت آمریکا بجای اینکه پول بده مفتی نخبه هارو شکار می کنه. نخبه هارو سر چشمه میبره و تشنه برمی گردونه. یه فیلمی بازی می کنن که وقتی یارو گرین کارت می گیره انگار کارت دعوت به بهشت رو گرفته. اونوقت ما همینطوری هر سال به صدها هزار مهاجر افغانی پذیرش میدیم. تحصیلکرده ها و پولدارهاشون میرن اروپا و آمریکا. بدبخت بیچاره ها و بیسواداشون برای عملگی میان ایران. از اینا توقع انسانیت و "مکارم اخلاق" دارین؟! ما یه تجارتی تو دنیا راه انداختیم که منحصر به فرده. دکتر و مهندس به اروپا و کانادا و امریکا و استرالیا صادر و بدبخت بیچاره بیسواد وارد می کنیم!! اونم کرور کرور! اگر میخاین افغانی وارد کنین لااقل آدم حسابی هاشون رو وارد کنین. یکصدم سختگیری اداره مهاجرت آمریکارو داشته باشین.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 14
      قاتلان افغانی نبودن
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    27 14
    چند سال دیگه باید صبر کرد تا یکی مثل مهرجویی تو ایران بوجود بیاد ؟
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      9 13
      یکی مثل مهرجویی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 2
      ۱۲:۴۴ نه پس یکی مثل تو پس که نیشت تا بنا گوش بازه !!! حتما اینم از عوامل اسرائیل میدونی.....
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 2
      ۱۲:۴۴ نه پس یکی مثل تو پس که نیشت تا بنا گوش بازه !!! حتما اینم از عوامل اسرائیل میدونی.....
    • حسن IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 2
      دولت ایران خواهش میکنیم افغانی ها را از کشور خارج کنید
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      کسی که تیشه به ریشه فرهنگ ایرانی و اسلامی میزنه باید نیست و نابود بشه
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 56
    داستان قشنگی بود بدرد مغز فندقی ها میخوره هرکس می‌تونه ازاین چرندیات بگه فعلا که هر اتفاق که میوفته انداختن گردن افغانها
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      27 6
      ناراحتی برگرد پیش رفقات
    • داود IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      20 4
      ابله جان این کارگران افغانی برای 100 هزار تومن هموطن خودشون رو کشتند باور نداری در اینترنت سرچ کن یا نمیفهمی یا واقعا نفهمی
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 15
      اتفاقا شما هم همینو میخواستین. که جنگ داخلی بین ایران و افغان راه بیندازین که فعلا ماجرای غزه زده بساطتون. خیلی جنگ دوست دارین صبر کنید جنگ جهانی که شد حال کنید
    • هاتف IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      10 7
      مفز کوچک زنگ زده امثال شمایید که تو اغتشاشات 1401 از اینچنین جانور هایی فرشته ساختید.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    26 1
    خاک بر سرشون جوان 21 سال یعنی متولد 81 برادرش کوچکتر از خودش طناب دار منتظرشون هست چه نونی اینها خوردن
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 5
    روزنامه معلوم الحال اعتماد و آن شبه سایت خبری زرد چطور چند ساعت قبل از وقوع این حادثه هر دو همزمان اقدام به بازنشر پست اینستاگرامی منسوب به همسر مهرجویی مربوط به سال گذشته کرده بودند به اسم مصاحبه؟! کاملا اتفاقی بوده عایا یا نکند غیب داشتند که همان روز در شب هنگام این قتل رخ می دهد؟ چطور وقتی طرف طرف از سوی یک خلافکار در پشت پنجره خانه اش تهدید میشود این را در اینستاگرامش اعلام میکند و به پلیس هیچ نمی گوید؟! مگه تفریح یا بازی یا سناریوی یک فیلم کوتاه خاطره ای طنز هست؟! چطور خانواده ای که از فردی بابت دزدی مال خود شکایت کرده اند و معتقدند دست وی کج هست و زندان هم افتاده بعد از آزادی دوباره در خانه و زندگی خود راه میدهند؟
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 1
      خب زنگ نزدن چون ما مردم سالهاست در امنیت کامل زندگی میکنیم،هر روز که مورد تهدید و ناامنی که قرار نمی گیریم.
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 3
      شما مردم ناکجا آباد بدون وطن رو کار ندارم. ولی ما در ایران وقتی یکی با چاقو میاد پشت پنجره خط و نشون میکشه عوض اینستا بازی به پلیس زنگ میزنیم
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    21 0
    یه مشت بچه و در این حد وحشی 😔😔 خدایا عاقبت همه رو ختم بخیر کن
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 4
    چی بگم والله این اعترافات باید در ملاء عام انجام شود
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 7
    تهیه این گزارش چرا با سرویس سیاسی بوده؟ قاعدتا باید اجتماعی و حوادث باشه!
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    19 10
    سه لیتری ها و شوتبالیستهای بی خاصیت بازهم میان هشتگ "نه به اعدام" بزنند؟
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    49 7
    اجراج افغانی، مطالبه ملی
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 18
      مطالبه البانی و بهائیان بیوطن
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      13 3
      الان درخواست و مطالبه برای اخراج افغانی ها، چه ربطی داشت به آلبانی و بهائی ها؟! بعضی ها چرا فکر میکنن اگه اظهار نظر نکنن بقیه میگن لال اند؟
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 4
      ربطش اینه که برای تحریک جنگ با کشور همسایه یا باید منافق باشی یا شاه‌پرست یا یک احمق به تمام معنا
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 2
      احمق
  • CA ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    51 2
    مرحوم مهر‌جویی بجای اینکه برای پیدا کردن باغبان،نظافتچی، یا هرنوع خدمات دیگری از طریق شرکتهای که خدمات ارائه میدن که لیست افراد مطمئن با رزومه قابل قبول در اختیار دارن اقدام کنه به چنین فرد لات بی سر و پایی اعتماد کرده و اونو وارد خونه و زندگیش کرده. بعد چرا وقتی که همین باغبون و دوستاش یه هفته قبل به ویلای مرحوم مهرجویی رفته و همسرش را تهدید کرده‌ بودند،همون موقع به پلیس اطلاع ندادن ؟ متاسفانه مزاحمت و تهدیدهای این آدم لات دزد رو جدی نگرفتن و شد آنچیزی که نباید میشد. گویی سناریو یک فیلم رو آدم مرور میکنه با نکاتی که باورکردنی نیست و فقط مال فیلمهاست.
  • CA ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    33 2
    مرحوم مهر‌جویی بجای اینکه برای پیدا کردن باغبان،نظافتچی، یا هرنوع خدمات دیگری از طریق شرکتهای که خدمات ارائه میدن که لیست افراد مطمئن با رزومه قابل قبول در اختیار دارن اقدام کنه به چنین فرد لات بی سر و پایی اعتماد کرده و اونو وارد خونه و زندگیش کرده. بعد چرا وقتی که همین باغبون و دوستاش یه هفته قبل به ویلای مرحوم مهرجویی رفته و همسرش را تهدید کرده‌ بودند،همون موقع به پلیس اطلاع ندادن ؟ متاسفانه مزاحمت و تهدیدهای این آدم لات دزد رو جدی نگرفتن و شد آنچیزی که نباید میشد. گویی سناریو یک فیلم رو آدم مرور میکنه با نکاتی که باورکردنی نیست و فقط مال فیلمهاست.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    42 9
    نه نه نه اینها را اعدام نکنیدااااا ، چون سلبریدی های دوزاری گفتن نه به اعدام ، قراره سلبریدی دوزاری ویزویز پرستویی با سلبریدی دوزاری خشاب حسینی و سلبریدی دوزاری جناب خائن برن از مقتولین رضایت بگیرن
    • مصطفی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 0
      پرویز برود رضایت بگیرد
  • NL ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 2
    کوفتت بشه هیولای وحشی..
  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    33 11
    تصویر جوانان معترض رو که پارسال کامل نشون می دادی، حالا چرا تصاویر این قاتلان بیناموس رو شطرنجی کردی؟
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 1
      مگه نمیدونی
    • حسین IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      12 7
      معترض هم نبودند البته آشوب طلب تروریست بودند ولی به هرحال نشون میدادین. البته همشون رو نه. برخی شون رو
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      14 6
      منظورت اغتشاشگران و آشوب طلبان وطن فروشه دیگه
  • NL ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    25 4
    چرا نمیگید کجایی هستن
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 9
      ایرانی هستند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 2
    اصل مطلب اینه که آقای مهرجویی طعمه غربگراها و اصلاح طلب های اسراییل دوست شده است چون بر علیه آقای مهرجویی حاضر نشد بر علیه اسراییل و اغتشاشگران مصاحبه کند این بلا را بسرش آوردند در شرایطی هم این بلا را بسرش آوردند که همه حواس شان به جنگ اسراییل با حماس است
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 0
    معلوم نیست کدام باند پشت
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    34 9
    سر سرمایه مملکت با زنش رو ۴ تا بیان ببرن و به ریش همه بخندن! خاک تو سرتون
    • یحیی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 19
      خداییش چندتا فیلم ساخته بعضی هاتون خوب بوده دیگه الکی گنده نکنید اینارو. آخر متن هم مختصری توضیح بود ....
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    36 5
    به این حرومی ها چرا ناهار میدید همون دمپایی رو بندازید جلوش گاز بزنه
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      8 2
      رافت اسلامی.
    • رضایی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 2
      اولا چون خبر رسانه ای بوده به این بدبخت ها چلو مرغ دادن وگرنه کسی ک تو بازجویی باشه بهشون اب هم نمیدن میگن بمیره بهتره دوما زنه سیگار میکشیده رفته تو اتاق اینا پشتش رفتن کشتنش اینم پیام داده اخه کی وقت کرده پیام بده بعدشم‌تو بازسازی صحنه جرم اونا گفتن ما اصلا گوشی ندیدیم تقصیر خودشونه چرا به پلیس نگفت وقتی همه چیز و به مسخره میگیرن همین میشه بعدشم افغانیایی که کارت اقامت دارن و فلان بیسار نمیتونن برن تو خونه اینا کار کنن بعد اینا افغانی بدون مجوز راه دادن تو خونه که مثلا براشون کار کنه اینا همش شره اصل داستان همونیه ک کسی اینجا نمیگه
  • شاهد CA ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    19 5
    کوفت و زهرمار بدید به این ها بجای غذا ..
  • رضا NL ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 2
    حالا باز دلتون بسوزه
  • حادثه IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 2
    لامصب ها با این همه پنهانکاری
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 9
    انسانها همانطوری می میرند که زندگی می کنند. خودشان انتخاب می کنند نحوه مرگ خود را...
  • نادرشاه IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 11
    تعصبات دینی باعث همه درگیریها میشه اختلاف مالی همش بهونه اس
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 16
    خدا روح همه اموات رو با آمرزش خود شاد کنه اما نه به اعدام!
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      11 5
      ایشالله بچت رو بکشن ما اونموقع میگیم نه به اعدام!
  • حق IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 14
    من فرد سياسي نيستم ولي جاي باغبان در زندان نيست مثل قاتلان شهيد عجميان و ارمان
  • حق IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 14
    من فرد سياسي نيستم ولي جاي باغبان در زندان نيست مثل قاتلان شهيد عجميان و ارمان
  • US ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    19 2
    کریم رو در دم اعدام کنید
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 5
      کریم هیچکی رو نکشته باید بیشتر بازجویی شودلیدر قتل های زنجیره ایی و ...
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 0
      کدوم کریم؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    28 1
    راستی از رامبد جوان و شهاب حسینی هنوز خبری نشده ؟
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      از رتمبد و شهاب چی بهت رسید که شکاری
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    21 2
    نمک به حروم
  • على FI ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    20 2
    قتل توسط افراد خارجى غير ايران.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    15 1
    ان شاالله که چهار نفرشان اعدام بشن
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 6
    الان الاغ ماهواره میگه: "چرا همراه پلومرغ نوشابه یا دوغ بهشون ندادین؟ این خلاف حقوق بشر آمریکاس". عوضش آمریکا هر روز حقوق بشر 350 تا 400 زن و بچه فلسطینی رو میزون می کنه و براشون بسته های 2 تنی شکلات می فرسته!
  • تک سوتر DE ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 6
    خودتون دوست دارید کشش بدید
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 3
      هوه؟!!!!! ماذا فاذا؟ فازت چیه؟ تو دیگه چی میگی این وسط؟ بدو برو عنترآشغال تماشا کن.
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 0
      ۱۰:۱۹ Hello How are you حالت چطوره تو خوبی چی زدی؟!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 16
    چطور خانم مهرجویی پشت به در آشپزخانه داشته سیگار میکشیده که با ورود این جانیان ترسیده و به اتاق فرار کرده و حتی فرصت پیدا نکرده درِ اتاق رو ببنده اونوقت کی فرصت پیدا کرده اس ام اس بزنه به دخترش که کریم اومد توی خونه؟!!!!!!
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 12
      زندگي چند تا جوان را نگيريد نه به اعدام
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      9 2
      تو هم واس ما کارگاه بازی درنیار
  • محمدی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    22 3
    ایرانی ها از نام "میر ویس" به ندرت استفاده میکنند. این نام بین افاغنه بسیار رایج است.
    • محمدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 7
      البته غیر از بابابزرگم که این اسم را داشت. استثنائا
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 3
    خدا لعنت کند این قاتلان بی رحم را. اتباع افغان بودن؟
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 0
    خدا لعنت کند این قاتلان بی رحم را.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 5
    مقصر اصلی این جنایت پلیس هست. چرا آن روزی که کریم آمده و تهدید کرده و خانم محمدی فر به 110 زنگ زده این موضوع را پیگیری نکردند؟؟!! و گذاشتن یارو بره و سر فرصت بیاد همه را بکشه؟؟؟ در غیر اینصورت همش جفنگ هست.
  • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 3
    بازهم جنایتی دیگر از مهاجرین افغانی امیدوارم هرچه زودتر اخراج مهاجرین افغانی از ایران آغاز بشه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 9
    جای باغبان در زندان نیست حکمش اعدام نیست
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 2
    اسکندر و میر ویس قاتل اصلی بودن بقیه دست و پا بستن
  • US ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    10 2
    کوفت بخورن بهشون چلو مرغ هم میدن
  • محمدایوب IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 4
    گفتید حریم شخصی حریم شخصی چیه به مردم بگید تا پرویز از نظام جمهوری اسلامی طالب پسر پیامبر نشود وفریاد وا امنیتا سرندهد حالا قوه قضاییه نمی خواهد این پرویز هنرپیشه را بخواهد وبه او تفهیم کند تا فقط نقشی که کارگردان به او میدهد جلوی دوربین بازی کند دنیای واقعی با فیلم بازی فرق دارد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 5
    «کریم در گوشه‌ای نشسته و یک به یک هم‌دستانش را زیر نظر دارد. میر ویس می‌گوید در یک فرصتی که با کریم رو در رو شده، کریم به او با اشاره فهمانده است که سکوت کند و حرفی نزند.» نکته اینه که غیر از قتل، معلومه یه چیزایی هست که نباید بگن. مثلا پشت صحنه که موساد است.
  • حامد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 12
    نه به اعدام جای باغبان زحمتکش حق خورده شده در زندان نیست.
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 10
    این طور مرگ ها انشاالله نصیب علی کریمی و مصی و اسماعیلیون و بقیه ازاذل بیوطن بشه. بیچاره مهرجویی که آزارش به کسی نمیرسید. شرف هم داشت و وطن خودش رو نفروخت حتی در اوج اغتشاشات پارسال
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 2
      عشاق قاتلان بیوطن و بهائیان دیسلایک فرمایند
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 7
      برادر!با اسم من نظر ننویس(علی کریمی پسر ایران بانو♥️ و عزیز دل ملت ایران هست)
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    18 3
    میر ویس کاملا مشخصه اسم افغانه..
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 12
      مسعود و ایرج هم اسم ایرانیه ولی قاتل هستن
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 2
      آقای مسعود و ایراج ؛ افغان ۲ ایرانی را کشته اندکی تامل برای شما لازم هست ایرانی که ایرانی را نکشته که اینجوری کاسه ی داغتر از اش شدی
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 4
    والاعجب داستانی شده. ادم چطورمیتونه باورکنه اینایعنی اصلاتوباغ نیستن که مهرجویی کی بوده چطوردل کردن بکشنش. اونم بخاطرچندرغازپول چطوری این داستانوباورکرد.
    • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 2
      آخه چطورباور کنم. من خودم برای زیر 100 میلیون دست به این کار نمیزنم. بالاتر از اون رو بررسی میکنیم. بالای 500 میلیون رو بدون درنگ
  • ttt US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 6
    خودتونو گیر اوردین؟؟؟ دارین میگین بعد از وارد شدن ،خانم بادیدن اینها فرارکرده که بره تواتاق وحتی موفق نشده که دررو کامل ببنده وگرفتن وبا چاقو کشتنش ،بعد کی فرصت کرده پیامک بده .....میشه بفرماید درضمن مگه میشه کسی بره برايه قتل بعد ابزار قتل یعنی چوب آلبالو رو از خونه مقتول تهیه کنه،اگر چوب نبود میخاست چطور مقتول بزنه؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      7 2
      حالا که تو را گیر آورن پس وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
  • ناشناس IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 8
    نتیجه تماشای فیلمهای پلیسی المانی.خبرنگار هم کاملا مشخصه از سوی پلیس و حامی پلیس است. تار مو .اب دهان. آره پلیس ایران چقدر معلوماتش بالاست!!! ماجرای تکراری و عمدی مهاجر ستیزی
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 5
    میرویس از اتباع آلمان.
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 16
      تو هم از البانی
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 2
      11:46 خفه
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 2
      22:02 تو هم همچنین و بیشتر
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 1
      به 8:11 .... زیادی نخور غربتی
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 3
    نه به اعدام ..
  • لنگی داغ قهرمانی آسیا بر دل مانده IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 2
    جالبه ملیت نگفتن قشنگ معلومه مال کدام کشور هستن و چرا نگفتن
  • AE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    13 3
    از بزرگان کشور درخواست می کنم که یک دیوار مرزی بلند و حفاظت شده در مرز سرتاسری شرق ایران بسازند تا اینقدر این افرادبه راحتی سرشون را پایین نیندازند و وارد کشور ما نشوند هر چقدر که هزینه ساخت این دیوار بشه بخدا ارزش داره ما خودمون در کشور اینهمه بیکار داریم چرا باید کارگر خارجی داشته باشیم
  • زیبا US ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 2
    هر چه سریعتر اعدام بشن بهتره
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 2
    سایه یکی به زن شباهت داره پنج ی ششمی عکس .امیدواریم علت جنایت را بعدا بفهمیم
  • ف .سروش IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    20 3
    افغانی ها رو بفرستید کشورشون، اونا در خاک ما، هموطن هامون رو میکشن، فرقی نداره، بهرحال هر۴ تا قاتل هستند و باید اعدام بشن، فردا رهاشدن کنید که باز یه جنایت دیگه راه بندازن
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 0
    این نمک به حرام ها وقتی انقدر راحت این دو عزیز رو به طرز فجیع کشتن ممکنه قبلا هم آدم های دیگه ای هم کشته باشن. باید سابقشون در کشوری که ازش اومدن بررسی بشه.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    13 3
    قیافه هاشون چون افغانیه شطرنجی کردید؟ وگرنه باقی مجرمین رو شطرنجی نمیکردید
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 2
    مرغش چرا آب خورشت نداره؟
    • مهلا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 1
      خخخخخ، باحال بود همه چی و به شوخی میگیرید
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 1
      خخخخخخخخخخخخخخخخ وسط این همه دعوا و کشمکش باهال گفتی.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 0
      تازه نوشابه هم ندادن به این بدبخت ها
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    18 4
    آخر و عاقبت کار دادن به افغان ها ، باغبان ایرانی وجود نداشت استخدام کنی ؟
    • اندکی تامل . IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      4 7
      حالا نه اینکه ایرانی ها آدم نمی کشند؟جنایت در ویلای طالقان توسط داماد را در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ بخوانید ... .
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 2
      اندکی تامل ؛ افغان ۲ ایرانی را کشته اندکی تامل برای شما لازم هست ایرانی که ایرانی را نکشته که اینجوری کاسه ی داغتر از آش شدی
  • سینا شکوری IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 3
    ای نامردان تف بر شما بی شرف ها ... چطور دل تون اومد بهترین فیلمساز تاریخ سینمای ایران رو سلاخی کنید و همسرش
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 3
    اگه در انزار اعدام بشن خوبه اینا واقعا حیوون هستن
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 6
    #نه_به_اقدام_قاتلین_مهرجوئی
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 3
    پارسال یکی فامیل ما رو هم افغان ها همینطوری کُشتند در محل کارش، اونم کارگرش بود و بخاطر اختلافات اخراجش کرده بود بعد مدتی با چند نفر دیگه برگشته بودن و اونو کُشتند ولی چون معروف نبود رسانه ای نشد
  • یحیی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 6
    #نه_به_اعدام ...جای کارگر و باغبان در زندان نیست..حق زندگیرا از جوانان نگیرید...خشونت پاسخ حق خواهی نیست...آقای پرستویی و دیگر سلبریتی های صلح طلب و خیر منتظر اقدام شما برای گرفتن رضایت و بخشش قاتل هستیم
  • یحیی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 6
    #نه_به_اعدام ...جای کارگر و باغبان در زندان نیست..حق زندگیرا از جوانان نگیرید...خشونت پاسخ حق خواهی نیست...آقای پرستویی و دیگر سلبریتی های صلح طلب و خیر منتظر اقدام شما برای گرفتن رضایت و بخشش قاتل هستیم
    • ناشناس IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      تو حتما افغانی هستی، این نامردها باید اعدام بشوند
  • حسين DE ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 16
    دوستان حادثه فوق العاده دردناكى و قاتلين با بيرحمى وحشتناك دست به جنايت زدند شكى نيست،ولى لطفاً از هر گونه پيشداورى و قضاوتى خودارى كنيم و اجازه دهيم تيم تحقيق كار تخصصى خودشان را انجام دهند و در پايان قاتلين در برابر دادگاه محاكمه و مجازات شوند، نكته مهمى كه بايد بدان توجه كرد نبايد گول و فريب جرياناتى را خورد كه مترصد هستند از آب گل آلود ماهى بگيرند جرياناتى هميشه سعى و تلاش ميكنند تا در چنين مواردى و يا مشابه با طرح مسائل فرعى از قبيل سياسى بودن و يا با عنوان مسئله نژاد پرستى و بيگانه ستيزى و افغانى هراسى به اهداف شوم خود كه همان اغتشاشات و هرج و مرج است برسند و جامعه را دچار آشوب و التهاب كنند،مراقب باشيم و در زمين دشمن بازى نكنيم ،شكى نيست كه جنايت وحشتناكى رخ داده و قاتلين بايد محاكمه و مجازات شوند،اما أجازه دهيم تا روند بازجوئى ها و دادگاه و محاكمه به پايان برسد،نظير اين نوع جنايتهاى وحشتناك هميشه در گوشه و كنار جهان رخ ميدهد و با انگيزه هاى متفاوت،شكى نيست كه امنيت در جامعه بمثابه وجود اكسيژن براى ادامه و بقاى موجود زنده است و بايد در ايجاد آن تلاش كرد و اين وظيفه نيروهاى انتظامى است كه فداكارانه در اين زمينه دارند تلاش ميكنند،دوستان مجددًا تأكيد ميكنم با افغانى ستيزى و به هيچ عنوان مشكلى حل نخواهد شد و نبايد همه را دزد و قاتل و راهزن و جنايتكار ناميد ولى با برهم زنندگان و اخلالگران نظم اجتماعى بايد با قاطعيت مقابله كرد صرفنظر از اينكه طرف مقابل كى هست؟ مراقب باشيم و پاس گل به دشمنان داخلى و خارج نشينها نديم.
    • حسین IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 2
      خفه
  • Fdnbvc US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 6
    این چرتو پرتا چیه
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 3
    باید افراد پول دار که خارجی استخدام میکنند و چه بهایی میدهند به آنها عبرت بگیرند
  • مجید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 15
    اعدام نکنید..!
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 2
    اگه این ها اعدام علنی نشن باید منتظر کشته شدن بیشتر ایرانی ها باشیم ای حکمران های عزیز قصاص مایه حیات این مملکت هستش خدافظ امنیت
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 2
    فرق این کثافتا با لاشخور چیه واقعا
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 2
      فرق تو با لاشخور چیه؟ الان به خیال خودت اومدی بخاطر یه پرونده قتل یه باند کوکلوس کلن از مغزهای خشک زنگزده درست کنی؟
  • هادی US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 3
    اصل همون جزییاتیه که شما به خاطر حفظ حریم خصوصی بیان نکردید
  • مهلا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 8
    خانم دومش جای دخترش بوده آدمای عجیبی
    • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      تو هم برو با یکی هم سن بابات ازدواج کن چرا دیگه حسادت به این خدا بیامرزها میکنی
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    12 3
    چطور یه عده میتونن تا این حد درنده خو باشن کفتار از اینا باشرف تره کسایی که با چنین خونسردی و قساوت قلبی ادم میکشن رو باید زنده زنده سوزوند
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 5
      #نه_به_اعدام ...جای کارگر و باغبان ستم ديده در زندان نیست..حق زندگی را از جوانان نگیرید. آنها حقش را مي خواستند خشونت پاسخ حق خواهی نیست... جواب خشونت را با خشونت نمي دهند آقای پرستویی و دیگر سلبریتی های صلح طلب و خیر منتظر اقدام شما برای گرفتن رضایت و بخشش قاتل هستیم چون جاي كارگر زندان نيست
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 1
      ۱۳:۲۳ حقشه یک کلاس پیشرفته قساوت و وحشیگری براشون بذاری، انسان باشرف!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 1
    نه به اعدام سلبریتی های دوزاری چرا خفه خون گرفتند برید به دنبال رضایت از خانواده مقتول
  • بابک IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 2
    اگر کسی میخواد با روح و روانش بازی بشه. باید نظرات مخاطبین مشرق نیوز را بخونه. چندتا دزد جانی و بیگانه دو هموطن بیگناه و هنرمند را سلاخی کردن. اونوقت ببین یه عده چی میگن.
  • DE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 7
    سرنوشته . عمرشون به دنیا نبوده .# نه به اعدام #
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 4
      ایول. خوب گفتی. زدی تو برجک بیوطن های نه به اعدام گوی پارسال!
  • خلیل IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 2
    موضع ما در خصوص جنایتکاران و خلافکاران مشخص باید اشد مجازات مواجه شوند اما این جماعت سلبریتی در این زمان چه موضع گیری دارند آیا باز هشتگ نه به اعدام می‌زنند یا چون این دفعه مقتول از خودشان است اشد مجازات اگر اولی باشد که خیلی بعید دمتون گرم احتمالاً نه قبلی هم از مردونگی بود ولی اگر دومی یعنی اشد مجازات است باید گفت تف به رویتان
  • تارا US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 0
    خدا لعنت کند این جانیان را
  • تارا US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 0
    خدا لعنت کند این جانیان را
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 2
    خوب یاد می‌دین قاتلا ازاین به بعد حواسشون باشا لو نرن
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 2
    چرا اینها اینقدر راحت آدم می کُشند؟
    • حسین IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      5 2
      چون از نوادگان محمود افغان هستند.
  • ایران IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 8
    ما امت سینما و مردم سینما خواهان ببخشش این افغانی های قاتل هستیم کشتن قاتل کار بدیست مخصوصا قاتل سلبریتی هم باشی و قطعا بخشش قاتل و عفو آن دل خانه سینما را شاد میکند
  • JP ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 4
    ایران اینترنشنال و منو تو و بی بی سی به دلیل داشتن کارمندان متعدد افغانی این شایعه رو بوجود اوردند که قتل سیاسیس.این قتل به دست اتباع بیگانه افغانی بوده.خواسته همه ما این است که پلیس مقتدر افغانی های غیر مجاز رو با شدت عمل و اقتدار از میهن عزیزمان بیرون کنند تا دیگر شاهد اینگونه فجایع نباشیم
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 9
      نمونه ی کار منقل ژاپنی و تاثیر آن بر روح و خرد و کامنت های فرد
    • JP ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      11 2
      پدی افغانی ان شاء الله مسئولین شما مهاجرین غیر قانونی رو رد مرز میکنن که دیگر در مملکت ما جنایت و دزدی نکنید.
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 2
      برای تحریک جنگ با کشور همسایه یا باید منافق باشی یا شاه‌پرست یا یک احمق به تمام معنا
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      والا عزیز گلم از ژاپن
  • رضامحمدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 4
    مهرجویی يعني لنگ 30 تمن شما بوده دروغی بیش نیست قاتلها هر چه سریعتر باید اعدام بشن
    • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 5
      مهرجویی خسیس بوده
    • ناشناس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      انشاالله روح آقای مهرجویی و همسر محترمشان شاد باشه و یادشان گرامی خدا رحمتشون کنه روحشان شاد
  • GB ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 3
    این خانواده خودشان ریگی به کفششان بود که قبل ها هم که آماده بودند به سراغ شان به پلیس نگفته بودند .
  • NL ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 1
    آخر نگفتید انگیزه چنین قتلی چی بوده
  • GB ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 8
    آقای مهر جویی پروفسور سمیی نبوده که بت ساختید , توی کل عمر ۸۵ ساله اش چهار تا فیلم ساخته عادت نکنید به بت ساختن.
  • GB ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    در لابلای صحبت‌ها با کریم و میر ویس درباره سابقه ارتباط این افراد با خانواده مهرجویی، البته صحبت‌های دیگری هم درباره ریشه اختلافات آنها مطرح می‌شود که به دلیل حفظ حریم شخصی مقتولین، قادر به انتشار آن نیستیم اما مشخص می‌شود که طی سال‌های گذشته دستکم این دو نفر به اندازه‌ای در جریان سبک زندگی، رفت و آمدها و قرارها و تفریحات این خانواده قرار داشتند که رفته رفته همین نزدیک شدن بیش از حد و برخی برخوردها نقطه آغاز یک کینه عمیق می‌شود.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 2
    #نه به اعدام باغبان #نه به خشونت ... جمهوری اسلامی در تدارک اجرای حکم اعدام چهار جوان مظلوم و بی دفاع لطفا شهاب حسینی و رامبد جوان برای رضایت گرفتن از خانواده مقتولان اقدام کنند .
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 1
    ببینیم بعضی سلبریتی ها باز هم هشتگ نه به اعدام می زنن یا نه و آیا شهاب حسینی و رامبد جوان باز هم میرن از ولی دم رضایت بگیرن یا نه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 3
    پلو گوشت بدید بخوره هارترشه بیاد بقیه مون راهم سلاخی کنه
  • امید IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 6
    #نه به اعدام
    • گمنام IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      2 10
      خفه شو بهایی خائن و کثیف و جاسوس اسرائیل. خیلی می سوزید که نتوانستید از این جنایت وحشتناک هم سوء استفاده کنید و اغتشاش جدید راه بندازید. ما دیگه شما کثافتها را میشناسیم
  • مریم IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    9 4
    #نه به اعدام همشون جوونن اعدام نکنید بازیگرا کجایین بیاین وسط برین از خانواده مهرجویی رضایت بگیرید هشتکش با ما
  • نیلوفر IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 4
    # زندان جای کارگر و باغبان نیس # نه به اعدام به جوونی شون رحم کنید برید رضایت بگیرید سلبریتی ها کجان ؟؟
  • CA ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 20
    مليت قاتلان را نگفتي؟ ميرويس از نروژ هست؟
    • مهلا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 7
      خیلی پررو و وقیح شدن که تو ایران دست به جنایت میزنن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    حفظ حریم شخصی مقتولین چچچققددرر ببی موورردده ددرر اایینن پپررووننده
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 2
    حفظ حریم شخصی مقتولین چچچققددرر ببی موورردده ددرر اایینن پپررووننده
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 2
    بگو چرا اینا همشون میرن زندان چاق میشن این مقدار گوشت رو ما هم در وعده غذایی نمیخوریم
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 2
    کاشکی شما اینو بخونی. آیا خونه بدون دیوار میشه اسمشو گذاشت خونه؟ کشور بدون مرز آیا کشوره؟ کشور من ،ایران من. چی باید گفت وقتی نظر من حتی چاپ نمیشه
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 0
    دزد - قاتل - قاچاقچی - معتاد است
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 3
    سم موش بعنوان غذا بهش می دادی بهتر بود پدر سوخته نمک نشناس، گم بشوند بروند کشور خودشان لات عوضی
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      8 2
      ذات بشدت کثیف، بیمار و نژادپرست خودت رو اینطور بی‌مهابا رو نکن، دشمنان خیلی ذوق میکنن
  • ابو یزید کربلایی FR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    صد رحمت به داستان فیلم‌های هندی
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    6 0
    خدا رحمتشون کنه. عجب بی احتیاط بودن. با با اینکه تهدید شده بودن، اون موقع شب در یک شهرک ویلایی خلوت درب آشپزخانه شون باز بوده و اونا راحت وارد شدن. والا ما که توی مجتمعیم و نگهبان 24 ساعته داریم همیشه درب واحدمون از داخل سه قفله س.
  • نظر IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 0
    چند نفر شون افغانی هستند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 0
    نه به اعدام
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 4
    همین که صورت قاتل ها رو نشون نمیده یعنی قضیه بو داره ... وگرنه دلیلی برای مخفی بودن قاتل ها نیست ... نمیدونم چه اصراری دارن مردم بهشون شک داشته باشن
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 4
    اگه اینا واقعا قاتل بودن مطمئن باشید صورت هاشون رو نشون میدادن
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 3
    چند تا بازیگر و بزرگ تر بفرستین از خانواده مهرجویی رضایت بگیرن .... نه به اعدام
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 7
    به جوانی شون رحم کنید .... اعدام نکنید
    • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 2
      تو حتما افغانی هستی
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    7 3
    سلبریتی های بیایید توییت بزنید نه به اعدام
  • NAN IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 1
    درود: چرا ما ایرانیها اینطوری هستیم؟؟؟!!! یکی میگه این قتل مشکوکه،و معلومه کار کیه؟؟؟!!! یکی به اون انگ بی دینی و ارتباط با آمریکا و اسرائیل و . . . میزنه؟؟؟!!! یکی میگه ایرانی نیستی و حس وطن پرستی نداری؟؟؟!!! یکی میگه مسلمون نیستی و ؟؟؟!!! بابا هنوز تازه تحقیقات پلیس شروع شده،چرا اینقدر تحمل ماها کمه؟؟؟!!! ما همه ایرانی هستیم،هم وطنیم.مهرجویی کارگردان بزرگی بود و همه از قتل اون ناراحتیم.ولی باید صبر کنیم پلیس کارشو انجام بده.مطمئنا اونا کارشونو از ما بهتر بلدن و حقیقت رو معلوم خواهند کرد. بدرود.
    • علی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 0
      احسنت
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 7
    زنش سیگار میکشیده ... با مردی هم سن پدربزرگش ازدواج کرده ..
    • 88 IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 2
      اینهمه قتل و سلاخیشونو ندیدی از کلیپ و این همه قساوت و ناجوانمردی همین دوتا چیزو استنباط کردی
    • مهلا IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 2
      دقیقا متاسفانه حرف اول زنهای امروزی شده مشهوریت و پول آبروی هر چی زن و بردن
  • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 2
    قتل مجاز و غیر مجاز نمی شناسه ولی دولت گل گرفته باید فکری بکنه و پلیس اعلام کنه کارگر غیر مجاز در هر محله ای در تهران مخصوصا محلاتی که ساخت و ساز هست و یا بازار تهران .. کارفرما مسئوله و جریمه سنگینی باید پرداخت کنه .. یه سهل انگاری از دولت فخیمه باعث قتل یک کارگردان محبوب و مشهور شد !!!
  • دکتر سهیلا نفتچی DK ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 6
    من اینو باور نمی کنم
    • DE ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 0
      شما اینقدر سطح اطلاعاتت بالاست که فقط حرفهای اینترنشنال و من و تو رو باور میکنی .
  • vpn فروش IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 3
    زرشک پلو با مرغ
  • vpn فروش IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 4
    زرشک پلو با مرغ درد دلم را تازه کرد ..... دو سالی میشه که با نون و پنیر و اوملت سر می کنم ...
  • vpn فروش IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    زرشک پلو با مرغ درد دلم را تازه کرد
  • زهرا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    هرچهارتارواعدام کنید
  • AE ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 11
    ما هم باور کردیم!
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      7 0
      اگه باور نکنی خدا سرت می‌آره
    • رها IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 1
      واقعاجایی که اونقدر ناامن بوده چطور درو نبسته بودن واینکه تف به این افراد تیره دل واقعا چطور بقول خود برای پول به این جنایت وحشتناک دست زدن فکر عاقبت ماجرارو نکردن هیچکدوم .میخواستن شکایت کنن داعشی
  • موسی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 1
    خدا بیامرزد این دونفر را اما میدانی چرا ای دونفر کشته شدن اینکه هر کسی را نباید آن هم جوان را برای کار گری اوردیک طرف ریخت پاش میکند بی حساب کتاب یک نفر شاید برای داشتن یک کالای زندگی محتاج هست که این چهار نفر شدن قاتل چه کسی این بیچارگان را قاتل کرد کسانی که زمینه طبقاتی انهم با این فاصله را پایه گذاری کردن در کشور وقتی یک جوان می بیند که یک نفر با درامد ملیاردی رفتن خارج کشور مثل اب خوردن ویلا ماشین های انچنانی هزینهای سنگین اما او کارگر توان دادن اجاره خانه خودرا ندارد بچه خود را یک شهر بهزی هم نمتواند ببرد میشود همین به نظر من آقای مهر جوی خود قاتل خودش هست چون با رفتار خود که یکی بادرآمد بلا به عرش یکی هم مثل این چهار نفر به زیر فرش خدا از کسانی که زمینه بد بختی امثال این جوان هارا فراهم کردن روز خوش نداشته باشن انشالا
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 3
    مثل اسرائیل کل ایران رو گرفتن و دارند پیش می رن . نانوایی پارکها ومتروها و ... مراقب خودمون باشیم و افغانها رو از خودمون دورنگهداریم .
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    کاربر ۱۳:۳۳ تو هن توی این توهم بمون که اسرائیل عشق ابدیت بمونه
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    نه به اعدام. جای باغبان زندان نیست
    • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      چقدر تو کامنت تکراری میزاری
    • ناشناس IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      تو حتما افغانی هستی
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    تو کمپتون جدیدا دارن فیلم پخش میکنن؟ بزودی همتونو مجبور میکنن خود سوزی دسته جمعی کنین. چون دیگه پیر شدین بدرد مبارزه نمیخورین
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    این ضربه ی کشویی چپ و راست دیگه چه صیغه ایه؟چند سال اشپزی میکنم تا حالا به مرغ و گوشت و ماهیا ازین ضربه ها نزدم، به ذهنم هم خطور نکرده، فقط یه قاتل بالفطره این چیزها رو میدونه، و کسی که قبلا آدم کشته اینقدر راحت گلوی یک زن رو می بره
  • عباسعلی سعادت IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    هیچ چیزی اعم از اختلاف مالی و طلبکاری و سایر مشکلات و هرچیزی که باشد توجیه کننده قتل نیست. این قاتلان همگی باید به اشد مجازات برسند.
  • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 2
    به احتمال بسیار قوی،شخصی کریم رو اجیر کرده ولی اینو فقط کریم می دونه.و به احتمال زیاد همون شخصی که اجیرش کرده گفته اگر چیزی بگی خانوادت رو هم از بین میبریم و یا وعده های دیگه ای داده.اگر میخواست انتقام بگیره چند سال منتظر نمی موند.کسی که اونو اجیر کرده از این کینه آگاه بوده و با اتفاقات اون شهرک آشنا بوده یعنی یا رفت و آمد داشته یا رصد میکرده و خبر میگرفته.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 0
      فک کنم زیاد فیلمای جنایی میبینی
  • معصومه بهرامی پور IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 1
    به خاطر پول اونم سی میلیون کسی حق ندارد آدم کشی کنه فقط چقدر این خانواده خاطر جمع بودن که بعد از اون تهدید در رو باز گذاشتن
  • ناشناس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 0
    این چهار تا هر چه زودتر باید اعدام بشن در همون شهرک
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    هر چهار نفر باید اعدام بشن،تمام
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 2
    میرویس اسم کجاییه ؟
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      6 2
      لهجه دارن افغانیین دیگه
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 4
      اسم پدربزرگته دیگه. یادت نیست
  • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    امیدوارم زودتر اعدامشان کنند
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 3
    اتباع رو از ایران اخراج کنید
  • غ خ IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 3
    این افرارد قاتل صدرصد افغانی هستن ی بچه هم میدونه واقعا
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 0
    دشمنان روی حماقت و قساوت عده‌ای حساب باز کرده‌اند اساسی
  • عباس کمانی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    لعنت بر مردم وطن فروش که داشتن جوسازی میکردن
  • سیما پوشیج IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    استاد ! خدا بیامرزدت ! آری ؛ اما آخه چرا گنده تر نمردی؟! که رومون بشه مرگتو پیرهن عثمونش کنیم لامصب آخه سر جاروبرقی؟
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 2
      افعان ها بروند کشورشان را اباد کنند انجا جنگ نیست بحث نژادپرستی نیست افغان ها باید به فکر کشورشان باشند
  • امید US ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    چرا همه دنبال سیاسی کردن قضیه میگردید دختر اون مرحوم که باغبون و دار و دسته اش میشناسه، مراودات نامعلومی هم که به اقرار قاتل اصلی با خانواده مرحوم به دلایل حفظ آبرو تو متن بالا بوده مطمئن باشید فقط کسی برای یک گزارش دزدی دست به این قتل نمیزنه موارد پنهان زیادی حتما هست که قاضی پرونده صلاح نمی بینه عموم خبردار باشند یک جورایی به نظر میرسه قاتل انگیزه باجگیری از خانواده مهرجویی داشته که چند بار تلاش کرده که در اظهارات خانم مهرجویی که پخش شد صحبت از فشار از طرف باغبون گذشته و همدست قاتل که سرایدار همون خانه های اطراف بوده که باعث اخراجشون از کارشون شده ،اینها از همه چیز این خانواده خبردار بودن و ارتباط نزدیکی با این خانواده داشتن،پس چرا دنبال چرندیات افراد مایوس شده اختشاشات آزادی طلبان ز.ز.آ هستید اینها بخاطرفکر بیمارشان همه چیزبه نظام ربط میدهند ،اما با واکاوی اظهار رات متهمین زوایای بسته ماجرا حتما روشن خواهد شد به امید خدا ،که سلبریتی ها بر خلاف ظاهر آرامشان مشکلات خانوادگی بسیاری دارند و نمی‌توانند الگوی قابل قبولی برای جامعه باشند
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 2
    بنظر من اول کریم در زده در رو براش باز کردن خانم داشته در آرامش به دخترش پیام می‌داده با اومدن ۳ نفر دیگه به داخل خونه غافلگیر میشه وبه طرف اتاق فرار میکنه آقای مهرجویی سمت سه نفر میره کریم از پشت دست آقای مهر جویی رو میگیره میر ویس با چوب به سر آقای مهر جویی میزنه
    • سید ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      آفرین تو راست میگی
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    5 2
    همه کشورها دارن افغانها ر اخراج میکنن
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    چقدر هواداران مشرق مخاطب ندیده اند که این چنین میگویند
  • عادل مدنی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 2
    هیچکی بخاطر ۳۰ میلیون مرتکب این جنایت نمیشه، باید مناظر بیرون اومدن بوهای دیگه موند طبق نقل قول شاعر که میگه : هیچ وقت پراید پشت کامیون نمیمونه
    • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 2
      بخاطر صد هزار تومان هم مرتکب جنایت میشن دیگه چه برسه سی میلیون
  • پریسا GB ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 20
    چرا صورت اینها را شطرنجی می‌کنند مردم نشناسند. ولی مردم ایران را در تظاهرات بازداشت میکنید و به اجبار جلوی تلویزیون راحت می آورید و تمام مشخصات اون ایرانی را می‌گوید . ولی به مال خودتان که می‌رسد قاتلین خودتان را شطرنجی میکنید .
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      2 0
      شما بر علیه کشور خودتون با هدایت آمریکا و اسراییل اغتشاش و جنایت به پا کردید
  • rezvan IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 0
    خوبه که قاتلین دستگیر شدن و هویت وانگیزشون که قتل تجاوز بوده تو اظهارات شون بوده در ضمن اونها از قبل با خانواده مرحوم آشنا بودند که اینطور راحت دوباره به محل دزدی برگشتن اونهم بانیت شوم،خدا از شوم نگذره اینهمه قصاوت قلب و خشونت سر یک پیرمرد و پیرزن حتما باید چهار تاشون اعدام بشن
  • ناشناس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 2
    از دولت ایران خواهش میکنیم همه افغانی ها را از کشور خارج کنید
  • ناشناس IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 2
    بروند کشور خودشان
    • ناشناس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      من هم برم ترکمنستان
  • کافر IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 2
    نویسنده این داستان واقعا باید بره هالیوود فیلمنامه بنویسه اینجا هدر میره
    • کافر IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 1
      یا بیاد پا منقل بسازمش مثل خودم بشه
  • نازنین IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 2
    گورتون وگم کنید ...پست فطرتا
    • نازنین IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      برید پیش بابام
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    با توجه به تردد این افراد به خارج ممکنه مسایل جانبی مطرح باشد
  • قاسم IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 0
    نه به اعدام..قاتل مادر دارد .بچه کوچک دارد و چشم انتظار قاتل هست..از شهاب حسینی و رامبد جوان توقع داریم بزن رضایت بگیرن..چرا جامع هنرمندان لال شدن دیگه هشتگ نه به اعدام نمی زنن. ؟
  • قاسم IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    4 0
    چرا حالا جامع هنرمندان هستم نه به اعدام نمی زنن.. اینم مادر داره بچه داره..یارو پیر بود بالاخره عمرسو کرده...از نظر اینا قاتل سرباز امنیت نباید اعدام بشه
    • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      همه ی این نامردها را اعدام کنید نزارید خون کارگردان محترم سینمای کشورمان و همسر محترمشان پایمال نشه
    • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      میگم تو که همچین کامنتی نوشتی اگر همان چاقو هم به گلوی خودت و پدرت و مادرت میخورد و با چاقو کشته میشدی بازم همین کامنت را میزاشتی، این نامردها که انسانیت ندارند حقشون فقط اعدام است
  • CA ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 3
    به به
  • نوید IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    3 1
    #دیپورت_افغانها
  • حسین IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    لعنت بر این نا مردان گرگ صفت که شبانه به حریم خانوادگی اقای مهرجویی حمله وباعث قتل انهاشدن
  • شقایق حسینی US ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    من نظری ندارم فقط درفکراین هستم چجوربابام روکه سالهاست بارفتاروکردارش زندگیموبهم زده چیکنم
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    اگر خانم مهرجویی در حال سیگار کشیدن بوده و غافل گیر شده بعد هم دست و پاهاش بسته شده چطور پیام ناقص داده لطفا اینها را روشن کنید کسی از هر چیزی نتواند سو استفاده کند
  • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    چرا باید ‌بی حساب و کتاب. مهاجر ها. راه بدیم که آینطوری. سر مردم ببرن
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    انشاله نون و نمک مهرجویی و مردم ایران کورتون کنه
  • ناشناس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    خدا رحمت کنه استاد مهرجویی کارگردان محترم سینمای کشورمان و همسر محترمشان روحشان شاد انشاالله همنشین امام حسین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) باشند منزلگاه شان بهشت برین باشد روحشان شاد و یادشان گرامی باد
  • ناشناس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    روح آقای مهرجویی و همسر محترمشان شاد و یادشان گرامی باد انشاالله به خانواده محترمشان و دخترشون هم خدا صبر بده خدا رحمت شون کنه روحشان شاد
  • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    خدا لعنت کنه شمر و یزید های زمان
  • علی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    #جای_باغبان_زندان_نیست
  • شهروند ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    پس کار کریم نیست!!! کار اسکندر و میر ویس است!!!
  • حسین IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    چرا عکس قاتلان به وضوح نمایس داده نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس