استقلال غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کند/ ۱۵ دقیقه اول تمرکز نداشتیم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مطمئن باشید که استقلال غیر از ورزشگاه آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کند؛ چمن ورزشگاه خوب شده است.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی پس از برد استقلال تهران برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم برنده شویم و به بازی برگردیم و یکی از بردهای دلچسب استقلال را در این چند سال رقم زدیم. بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند. اتفاق خوبی بود و امیدوارم هفته‌های بعد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال حاضر نیستند از ورزشگاه آزادی به جایی دیگر بروند و میزبان باشند، گفت: این حق مسلم ما است که در زمین خودمان بازی کنیم. چمن ورزشگاه آزادی هم دیدید که خیلی خوب است و اگر بخواهیم در اکباتان هم بازی کنیم مثل بازی بیرون از خانه برای ما می‌شود و مطمئن باشید که ما غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کنیم. چمن ورزشگاه خوب شده است و در بازی بعدی هم در اینجا بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سؤال که درباره کاهش قرارداد با آنها صحبت کرده‌اند، اضافه کرد: قانون سقف بودجه‌ای که گذاشتند درست نبود و از آن‌طرف کاهش سهمیه بازیکنان هم کار درستی نبود. خیلی از بازیکنان از لیگ برتر بیرون ماندند و فکری درست و حسابی پشت این قضیه نبود و هر بازیکنی هر جور می‌تواند به باشگاه کمک کند و من هم در ابتدای فصل به باشگاه کمک کردم تا جایی که توانستم و امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنند.

حسینی درباره عملکرد خودش در بازی با هوادار افزود: ما در ۱۵ دقیقه اول خیلی تمرکز لازم را نداشیتم. این شرایط به تعطیلی لیگ برمی‌گردد چون ما بعد از چند هفته بازی می‌کردیم و در ابتدای بازی ۲ گل خوردیم. خداراشکر که به بازی برگشتیم و در بین دو نیمه هم کادر فنی صحبت‌هایی داشتند و توانستیم به بازی برگردیم.

دروازه بان استقلال درمورد مشکلات تیم هم گفت: قبلا هم گفتم از آشتی جواد نکونام و علی خطیر(سرمربی و مدیرعامل باشگاه) خوشحال شدیم زیرا ذهن بازیکن درگیر می‌شود و فصل گذشته همین مسایل روی کار تیم تاثیر گذاشت و خدا را شکر رابطه خوب شد و همه در کنار هم کار می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    یادم میاد بیرانوند هم همین جمله را بازی اول گفت ولی سریع برای پاسخگوئی رفت کمیته انظباطی = کیسه مافیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس