.

رژیم صهیونیستی که در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، بیش از هزار نفر را به شهادت رساند، این بار در تلاش است بیمارستان القدس را در این شهر بمباران کند.

به گزارش مشرق، پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، این بار صهیونیستها به دنبال بمباران بیمارستان القدس هستند.

هلال احمر فلسطین خبر داد که طی یک ساعت، صهیونیستها سه بار با مسئولان این نهاد تماس گرفته‌ و تأکید کرده‌اند که باید بیمارستان القدس تخلیه شود.

شبکه خبری العربی گزارش داد، این نهاد فلسطینی از همه مردم جهان خواسته است که برای جلوگیری از وقوع یک کشتار جدید در بیمارستان القدس شهر غزه، فورا وارد عمل شود.

هلال احمر فلسطین می‌گوید که در این بیمارستان، ۴۰۰ بیمار بستری هستند، ولی ۱۲ هزار نفر برای در امان ماندن از بمباران صهیونیستها به آن پناه آورده‌اند.

رژیم صهیونیستی در هفته جاری با بمباران بیمارستان المعمدانی، یکی از فجیع‌ترین جنایات تاریخ خود را رقم زد. اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران این بیمارستان توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    اینو دیگه بمباران کنه گور خودشو کنده.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    غلط کرده اگرچنین جنایتی راانجام دهد درهای جهنم رابه روی خود گشوده اگرچنین کندازمحورمقاوت می‌خواهیم اسرائیل راز صفحه‌ روزگار محوکند
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    بزنه هیچی نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس