وزیر بهداشت بازدیدی از خانه پزشک تیزاب داراب نداشته است

درپی انتشار ویدئویی با ادعای افتتاح خانه پزشک درمانگاه روستای تیزاب داراب فارس،مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:وزیر بهداشت ،هرگز از خانه پزشک مذکور بازدید نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، درپی انتشار ویدئویی با ادعای افتتاح خانه پزشک درمانگاه روستای تیزاب داراب فارس با حضور مسؤولان وزارت بهداشت و با اموال امانی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توضیحاتی اعلام کرد: وزیر بهداشت و هیچ یک از دیگر مسؤولان این وزارتخانه، نه تنها هرگز از خانه پزشک مذکور بازدید نکرده‌اند، بلکه برنامه و بنایی هم برای این بازدید وجود نداشته است.

در ادامه این توضیحات آمده است: در عین حال بنا به اعلام شبکه بهداشتی، درمانی، آموزشی داراب با توجه به اینکه پزشک درمانگاه به دلیل سکونت در منزل شخصی نیازی به استفاده از خانه پزشک درمانگاه نداشته، شبکه بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از تخریب و آسیب دیدن وسایل بیت‌المال قصد انتقال تجهیزات به نام درمانگاه تیزاب به انبار مرکزی شبکه جهت نگهداری در شرایط مناسب را داشته و بنابر این بوده است که در صورت استقرار پزشک در خانه پزشک درمانگاه، تجهیزات به درمانگاه منتقل شود.

همچنین تمام تجهیزات از اموال شبکه بوده و هیچ گونه انتقالی صورت نپذیرفته است. همچنین امانی بودن تجهیزات این خانه پزشک صحت ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس