کد خبر 1538122
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
خمس: این یک بحران برای فوتبال ایران است

پاکو خمس، با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه‌های ایران و ورزشگاه خانگی تیم خود گفت: بعضی وقت‌ها فکرش را می‌کنم که آیا ارزش را دارد من با این وضعیت نامطلوب چمن در ایران بمانم یا نه؟

به گزارش مشرق، پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری دیدار تیمش با شمس آذر که در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فردا در تبریز برگزار خواهد شد، درباره تعطیلی‌های پرتعداد مسابقات لیگ برتر ایران گفت: پیش از این نظرم را راجع تعطیلی‌ها گفتم و فدراسیون باید برنامه ریزی را بهتر کند. هیچ وقت از تمرین و بازی خبردار نیستیم و این برنامه‌ریزی‌ها باعث می‌شود که هیچ وقت لیگ ایران حرفه‌ای نباشد. برنامه‌ریزی سازمان لیگ یک بحران است که باید هرچه سریع‌تر حل شود.

او در واکنش به دیدار تیمش با شمس آذر قزوین، تیم تازه لیگ برتری شده گفت: برای تیم حریف احترام قائل هستم. تیم بهتری هستند از چیزی که جدول نشان می‌دهد. بازی راحت نیست. می‌توانیم پنجمین برد مان را کسب کنیم که تیم‌های کمی به این مهم دست پیدا کردند. شمس آذر تیمی است که ضد حمله های خیلی سریع دارد. برنامه‌مان این است که توپ ها را نزدیک دروازه خودی از دست ندهیم و مطمئن تر بازی کنیم.

تیم ما بسیار رقابتی است

سرمربی آیا بازیکنان نیمکت نشین می‌توانند در زمان کم به بازیکن ثابت تبدیل شوند؟ اظهار کرد: فیکس بازی کردن به فاکتورهای بسیاری وابسته است. بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب بازی کردند ولی خب در تیم ما رقابت خیلی زیاد است و هیچ بازیکنی مطمئن نیست که بازی خواهد کرد یا نه. بازیکنانی که به عنوان تعویضی می‌آیند باید سعی کنند بهترین عملکرد را داشته باشند، نه بخاطر خودشان بلکه به خاطر تیم و این تیم بودن است.

رکوردها را دوست دارم اما ...

خمس درباره رکوردشکنی در تراکتور در صورت شکست دادن شمس آذر و رسیدن به پنجمین برد متوالی نیز خاطرنشان کرد: رکوردهای فردی را دوست دارم ولی آنقدر برای من مهم نیست و موفقیت تیم اهمیت دارد امیدوارم روزی که از ایران می‌روم من را به خاطر ۵ برد متوالی نه، بلکه به خاطر موفقیت‌های مهم تر به یاد بیاورید.

انتظار دارم عبدی بیشتر گل بزند

او درباره عملکرد مهدی عبدی، بازیکن جدید تیمش که از پرسپولیس خریداری شده گفت: عبدی بازیکنی است که باید بهتر شود. او از تیمی آمده که به خواسته‌های ما عادت ندارد. بازیکنانی که تلاش می‌کنند برای من ارزشمند هستند. انتظار دارم عبدی خیلی بیشتر گل بزند.

ما خارجی‌ها باید کنیم لیگ ایران حرفه‌ای تر شود

خمس در خصوص رشد فوتبال فوتبال ایران گفت: همه ما می‌خواهیم لیگ ایران هر دفعه بهتر شود. فوتبال ایران ظرفیت پیشرفت خیلی خوبی دارد. مثلا در قضیه زمین‌های بازی می تواند پیشرفت کند و تماشاگران بیشتری جذب فوتبال ایران شوند. حتی ما خارجی‌ها باید کمک کنیم لیگ ایران حرفه‌ای تر شود.

سرمربی تراکتور در خصوص استفاده از بازیکنان تیم های پایه افزود: یکی دو بازیکن از تیم امید می‌توانند از هفته دیگر با ما تمرین کنند و با شرایط تیم بزرگسال آشناتر شوند.

وی در خصوص غایبان بازی تراکتور و شمس آذر گفت: شجاع خلیل زاده محروم است.

خمس در پاسخ به این سوال که چه کسی را جایگزین او می‌کند؟ گفت: باید اول به بازیکنانم اعلام کنم چه کسی بازی خواهد کرد. فردا متوجه می‌شوید که چه جایگزین خلیل زاده است.

زمین یادگار نرم شده و خوب نیست

او در خصوص تمرین روز چهارشنبه تیمش در یادگار امام گفت: احساس کردم زمین نرم شده و از کیفیت خوبی برخوردار نیست. سال گذشته هم گفتم که باید این چمن عوض شود. بعضی وقت‌ها فکرش را می‌کنم که آیا ارزش را دارد من با این وضعیت نامطلوب چمن در ایران بمانم یا نه؟ زمستان امسال هم مشکل سال گذشته را خواهیم داشت.

خواهش می‌کنم هواداران بیایند

خمس درباره اینکه بازی در روز غیر تعطیل برگزار می‌شود گفت: بازی برای ما مهم و سخت است. بازی روزی تعطیل نیست ولی خواهش می‌کنم هواداران بیایند و از تیم حمایت کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 0
    میتونه بره؟
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 0
    میتونه بره؟
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 0
    میتونه بره؟
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 2
    نباید اسم ایران رو می‌آوردی. باید می گفتی در باشگاه بمانم.
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    6 4
    همین مونده که این مربیان خارجی بهمون بخندند واقعا این همه پول گاز و نفت کجا میره که بتونیم با یه ذره از آن هشت ورزشگاه زیبا و محکم و دشمن کور کن بسازیم. لعنت خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 1
      یکی از بهترین ورزشگاهها مال همین تبریزه
    • US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      2 3
      رییسی چیکار کرده که همه چی و میاندازی گردن روحانی؟ عقده ای همش همینو میگه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    8 7
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....
  • سلیمی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    4 3
    آقا خدایی یه فکری به حال اسم این تیم بکنید، آخه تراکتور هم شد اسم، کجای دنیا تیمای فوتبال یه همچین اسامی دارن، لودر و تراکتور و کامیون و امثالهم جز ماشین‌آلات سنگین عمومیه و نه اسم تیم فوتبال
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    3 2
    ارزشش را ندارد خب برو! طرف خیال کرده کی هست!!همینکه در هوای تبریز نفس میکشی برو خدا رو صدهزلرمرتبه شکر کن.
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      3 1
      ظرفیت انتقاد پذیریت رو باید تو گینس ثبت کنن. خوبه مثل مربیای داخلی دعوای آپشن و پول نداره واسه من و تو حرص و جوش میزنه که وضعیت استادیوما بهتر بشه
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 4
    سریعتر گورت رو گم کن پسر خوب. این تویی که لیاقت راه رفتن تو خاک ایران رو نداری
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 1
      خیلی اذیت میشی مشخصه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    4 0
    وضعیت چمن ورزشگاه ها مناسب نیست، حرف بی راهی نزده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس