پارگی رباط پورعلی‌گنجی تایید شد؛ پرسپولیس پیگیر دریافت غرامت از فیفا

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد و پیگیری موضوع پرداخت غرامت فیفا به باشگاه بابت مصدومیت مدافع سرخپوشان در بازی‌ ملی، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مشرق، از مسائل مطرح شده در نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، همفکری و بررسی راهکارهای ارائه شده برای تامین منابع مالی جهت پرداخت بخشی از آپشن‌های قراردادهای فصل گذشته بود که با قهرمانی‌های سرخپوشان فعال شد.

حاضران در جلسه همچنین بررسی موضوع طرح «حفاظت از بازیکنان فیفا» را در دستور کار داشتند که بر اساس آن باشگاه‌ها در صورت مصدومیت بازیکنان‌شان در رقابت‌های ملی از فیفا غرامت دریافت خواهند کرد.

با توجه به این که تحقق این امر منوط به انجام اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال ایران است، در این نشست مقرر شد باشگاه، بررسی‌های لازم را در این ارتباط به انجام برساند و در صورت فراهم بودن امکان این امر، اقدامات مقتضی را با توجه به پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی گنجی و احتمال دوری چند ماهه وی از میادین و بازی‌های پرسپولیس به انجام برساند.

از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، موارد مربوط به میزبانی از باشگاه استقلال تاجیکستان در لیگ‌قهرمانان آسیا بود. این دیدار روز سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    چوب خدا صدا نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس