اسراییل ۴۱ حمله تایید شده به مراکز درمانی غزه انجام داده است

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون ۴۱ حمله تایید شده به مراکز و پرسنل درمانی غزه انجام داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان بهداشت جهانی امروز سه شنبه اعلام کرد که اشغالگران قدس از ۷ اکتبر تا کنون ۴۱ حمله تایید شده به مراکز و پرسنل درمانی در نوار غزه انجام داده است.

طارق یاشارویچ، سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در گفتگو با آناتولی با بیان اینکه وضعیت بهداشتی در غزه بسیار نگران کننده است، گفت: بیمارستان‌ ها همچنان تعداد زیادی از بیماران را می‌ پذیرند و ظرفیت آنها تکمیل شده است.

یاشارویچ با بیان اینکه وضعیت در نوار غزه بسیار بحرانی است، گفت: داروهایی که قبلا تهیه شده بود استفاده می‌ شود و سوخت در شهر رو به اتمام است.

وی ادامه داد: خواسته (رژیم) اسرائیل مبنی بر تخلیه بیمارستان‌ ها در شمال غزه تقریبا غیرممکن است. بیماران زیادی وجود دارند که در صورت انجام چنین تخلیه‌ ای در وضعیت خطرناکی قرار خواهند گرفت.

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر اینکه بر اساس قوانین بین المللی بشردوستانه، کارکنان مراقبت‌ های بهداشتی، مراکز درمانی و بیماران باید تحت حفاظت قرار گیرند، تصریح کرد: اسرائیل از ۷ اکتبر تاکنون ۴۱ حمله تایید شده به مراکز و پرسنل درمانی غزه ترتیب داده است. ۱۱ نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان حین انجام وظیفه کشته و ۱۶ نفر مجروح شده‌ اند. این اعداد احتمالاً با افزایش حملات بیش‌ تر هم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    محل پرتاب راکت به احتمال زیاداونجاست
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    این یعنی نسل کشی و نه جنگ ، چرا دول اسلامی و جبهه مقاومت و ارتش‌های مردمی دست مسلمان و غیر مسلمان به اسلحه نمی شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس