پرچم‌ رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف آلمان به آتش کشیده شد

رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی به نقل از پلیس و مقامات گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که در مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته شده بود، در چند شهر در سراسر آلمان پاره شده و به آتش کشیده شده است.

به گزارش «راشا تودی»، تنها در ایالت‌های نوردراین وستفالن و بادن وورتمبرگ، پرچم‌ها در حداقل ۱۲ شهر تخریب شد. دوشنبه شب مردی پرچم اسرائیل را که روی میله‌ای در بیرون ساحتمان شهرداری آخن برافراشته شده بود، برداشت و آتش زد. در ویتن، پرچم اشغالگران دو بار پایین کشیده شد. جمعه شب هم پرچم آویخته شده خارج از کلیسای Bad Saeckingen هدف تخم‌مرغ قرار گرفت.

نمادهای رژیم صهیونیستی در شهرهایی از جمله ماینتس، ارفورت و استرالسوند در ایالت‌های دیگر هم حذف یا نابود شدند.

به نوشته راشا تودی، در برخی موراد ماموران پلیس توانستند افرادی که این اقدام را انجام دادند، شناسایی کنند. در آلمان این اقدام جرم کیفری است که مجازات آن تا سه سال زندان است.

آلمان در پی حمایت سیاستمداران این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی، شاهد موجی از این وقایع بوده این اتفاقات همچنین بعد از آن رخ داده که تظاهرات طرفداران فلسطین در چند شهر ممنوع اعلام شد.

در تجمع و راهپیمایی برلین، پلیس و نیروهای امنیتی به بیش از هزار معترضی که برای حمایت از نوار غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان «پوتسدامر پلاتس» جمع شده بودند، حمله کرد.

ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان روزهای جمعه و شنبه علیه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به غزه همچنان ادامه دارد و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. وزیر بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرده تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، حمایت فوری کنند.

طبق آمار شامگاه دوشنبه (دیشب) وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، در حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۷۷۸ نفر و در کرانه باختری ۵۹ فلسطینی شهید شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 4
    مسلما المانیها هیتلر بیشتر از صیهون دوست دارن و حق دارن
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      یه دونشون آلمانی نیست.تو آلمان پر از عربه.اینا اعراب آلمان هستن که راحت با چند دلار میشه استخدامشون کرد
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 5
    اینترنشنال هم این تصاویر و پخش میکنه؟!
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      7 0
      مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان جنایتکارش .شبکه های اینترنشنال و من و تو که مزدور موساد هستند. یعنی اف بر احمق هائی که به این شبکه ها به عنوان شبکه رسانه ای نگاه میکنند.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 1
    من باور نمیکنم اینها پلیس آلمان باشن. آخه پلیس های غرب خیلی خیلی خوب و مهربونن و به کسی نازک تر از گل نمیگن به مرگ مصی پولینژاد راست میگما. اینها عوامل جمهوری اسلامی هستند اصلا
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 1
    برای یه مشت احمق داخلی متاسفم ادای آزادی خواهی مزنن ولی جرات حتی یه پست در رابطه با فلسطین ندارن ، چرا برای اینکه منفعتتون تو حمایت نیست .... بالاخره یه روز عمر هممون تموم میشه اگه اعتقادی به اون دنیا داشته باشی جلوتون میگیرن ....
  • دانش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 2
    بی وجودهای سلبریتی که گوشاشون کره و چشمشون کور و دهنشون گل گرفتن و صدایی نمیدن از مردم آلمان یاد بگیرند
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      حرف اضافه چرا میزنی عموجان ؟! باید این سؤال را از مشرق میپرسیدی نه اینکه خودسرانه قضاوت شون کنی ! دلائل زیادی داره که چرا هنرمندها صداشون درنمیاد
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    آتش زدند یا نزدند
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 4
    آتش بزنید ولی پرچم اسراییل را نه!!!
  • مجتبی شهابی GB ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    این نتیجه اراجیف گویی و نداشتن هویت شخصیتی و سیاسی میباشد که با انعکاس مردم خود آلمان در قبال گفتگوهای این حضرات در دنیا و خود آلمان در حال اتفاق افتادن میباشد . حتما مردم آلمان و سایر کشورهای دنیا را هم ایران و دیگر کشورها تحریک کرده‌اند که اکنون مردم خود آلمان در حال انعکاس رفتار و اعمال واضح و آشکار در قبال طرفداری و جبهه گرفتن در قبال یک گروه و نادیده گرفتن جبهه دیگر و طرف مقابل آن می‌باشند!!! این نتیجه تحریک کرن شما و ترویج شماست !!!
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 1
    دم مردم آلمان گرم به قول هیتلر که در جواب حور بلیشا،چرچیل و ایدن که به وی گفته بودن که اگه تو صلح میخواهی این همه نیرو و بمب رو برای چه میخواهی فقط یک جمله گفته بود که بله ما صلح میخواهیم ولی این شما هستید که نمی خواهید
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    مردم کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا باید بر علیه سران و مقامات کشور خودشان و همچنین بر ضد پلیس شورش کنند. سران و مقامات کشورهای اروپا و آمریکا بی منطق و جنایتکار هستند و از رژیم صهیونیستی ظالم حمایت می کنند؟!!!!!!!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    روباه پیر قصدداردبا همکاران پلید خود در اسراییل کاخ سفید راعزادارکند واجماع جهانی علیه مقاومت تشکیل دهد.احتمال ترور بایدن باموشک درسفر فردا وجوددارد.....
  • سعید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 4
    مشرق طبق معمول لجن پراکنی کرد
  • JP ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ناسیونال سوسیالیست های آلمان در خط مقدم مخالفت با جنایت های رزیم صهیونیستی هستند
  • حمید IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ازادی کشور یعنی همین
  • مریم IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اینها بانیان حقوق بشر هستند😃🤣😂
  • IE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یک واقعیت غیرقابل انکار از دمکراسیهای غربی اینه که در هیچ موردی میان دولتها و ملتها همراستایی دیده نمیشود، در واقع دمکراسی نه تنها مشکلات سایر نظامهای سیاسی را حل نکرده بلکه اتفاقا به مظالم و بیعدالتیها و سایر معضلات اجتماعی رنگ و انگ قانونی زده است.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یه تکه پارچ نه یه انبارپرچم اتش بزنند که چی حرف ازاشتی بزنند نه اتش جنگ لعنت بردیکتاتوروجنگ طلب
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    همه جا هست
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    دستورات تلمود کتاب مقدس یهودیان اسراییلی در نزد خداوند بیش از ملائکه محبوب و معتبر است. اگر غیر یهودی، یک یهودی را بزند چنان است که به عزت الهیه جسارت کرده است و جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید او را کشت. اگر یهود نبود، برکت از روی زمین برداشته می شد و آفتاب ظاهر نشده و باران نمی بارید. همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود نیز بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه ای که از غیر یهودی منعقد می شود، نطفه ی اسب است. اجانب (غیر یهودیان) مانند سگ هستند و برای آنها عیدی نیست، زیرا عید برای اجنبی و سگ خلق نشده است. سگ افضل از غیر یهودی است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولی نان دادن به اجنبی حرام است. هیچ قرابت و خویشی بین اجانب نیست، مگر در نسل و خاندان الاغ قرابتی است؟ خانه های غیر یهودی به منزله ی طویله است. اجانب دشمن خدا و مثل خنزیر قتل شان مباح است. اجانب برای خدمت کردن یهود، به صورت انسان خلق شده اند.!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    صادق زیبا کلام سوزاندن پرچم اسراییل را محکوم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس