کد خبر 1537163
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
دردسر جدید تیم ملی برای سرخابی‌ها

تیم ملی ایران درحالی فردا راهی تهران خواهد شد که بازیکنان استقلالی و پرسپولیسی حاضر در اردو این تیم به تمرینات پیش از دیدار آنها در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر نخواهند رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نهایی جام بین‌المللی اردن از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه امان برابر تیم ملی قطر به میدان خواهد رفت.

این بازی ساعت ۲۱ به وقت اردن برگزار می‌شود و در صورت قهرمانی تیم ملی، با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون فوتبال شاگردان امیر قلعه‌نویی امشب در امان می‌مانند و فردا ظهر از اردن راهی ایران خواهند شد.

با این شرایط به احتمال زیاد ملی‌پوشان سرخابی حاضر در تیم ملی ایران تمرین فردای تیم‌های خود را از دست خواهند داد و این در شرایطی است که پرسپولیس در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنج‌شنبه به مصاف پیکان برود و شاگردان جواد نکونام نیز روز جمعه باید برابر هوادار تهران قرار خواهد گرفت.

ملی‌پوشان پرسپولیس با این وضعیت عملا هیچ فرصتی برای حضور در تمرین پیش از بازی با پیکان نخواهند داشت.

علیرضا بیرانوند، حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهرداد محمدی و روزبه چشمی ۶ بازیکن استقلال و پرسپولیس هستند که در اردو تیم ملی حضور دارند و باید دید جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در خصوص استفاده از بازیکنان ملی پوش خود خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس