گزارش صهیونیست‌ها از فلج شدن در جبهه شمالی و جنگ الکترونیک حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که حزب‌الله لبنان با به صدا درآوردن آژیرهای هشدار دروغین در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و فلج کردن این منطقه، علیه «اسرائیل» جنگ الکترونیک به راه انداخته است.

به گزارش مشرق، تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان)، خبر داد که این رژیم در حال بررسی این موضوع است که آیا حزب الله لبنان، هفته پیش در فعال کردن هشدارهای دروغین در سراسر منطقه شمالی فلسطین اشغالی دست داشته است یا خیر.

خبرنگار امور سیاسی تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: «روز چهارشنبه پیش، آژیرهای هشدار در سراسر منطقه شمالی به صدا درآمد و گزارش‌هایی در خصوص حمله پهپادی به اسرائیل، همزمان با به صدا در آمدن این آژیرها به فرماندهی سیاسی و امنیتی اسرائیل رسید».

این خبرنگار افزود: «سازمان امنیتی اسرائیل در حال بررسی این موضوع است که آیا چیزی فراتر از خطا در تشخیص در این خصوص وجود داشته مانند جنگ الکترونیکی حزب‌الله و پارازیت انداختن آن یا هر عاملی که منجر شد تا ساعات زیادی، وضعیت روشن نشود».

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، این موضوع در دست بررسی و تحقیق است و اسرائیلی‌ها با قطعیت نمی‌توانند بگویند که آیا چنین اتفاقی افتاده است یا خیر. اما طی روزهای اخیر، یک جنگ الکترونیک مهم در منطقه شمالی روی داد که تنها به پارازیت جی پی اس محدود نیست، بنابراین این موضوع نیز در حال بررسی است.

چند روز پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اشغالگران هنوز در مورد آنچه اخیراً در منطقه شمالی رخ داده گیج و سردرگمند، زیرا حاکی از یک نقصان است که باعث وحشت در سراسر فلسطین اشغالی شده است. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در یک سناریوسازی توأم با ترس از احتمال ورود دست‌کم ۱۵ گلایدر یا پهپاد از خاک لبنان به اراضی اشغالی خبر داد و رئیس شورای الجلیل العلیا در شمال اراضی اشغالی هم مدعی شد که این گلایدرها سرنشین دارند. پس از آن بود که شبکه «الجزیره» خبر داد جنگنده‌ها و پرنده‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مجاورت مرز لبنان به پرواز درآمدند.

رسانه‌های صهیونیستی پس از آن بود که توضیح دادند که خطر نفوذ پهپادها به شمال لبنان برطرف شده است و صهیونیست‌ها اشتباه کرده‌اند و سخنگوی ارتش اشغالگر نیز گفت: «به نظر می‌رسد نقصی وجود دارد که در دست بررسی است».

این در حالی است که شب گذشته نیز رزمندگان حزب‌الله در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان، برخی پایگاه‌های مرزی این رژیم را هدف قرار دادند و شمار زیادی از دوربین‌ها و دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی را از کار انداختند.

تشدید تنش در جبهه شمالی فلسطین اشغالی در پی آغاز عملیات «طوفان الاقصی» حماس در حمایت از بیت‌المقدس و مسجدالاقصی در هفتم اکتبر جاری صورت گرفته است و حزب‌الله به حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مرزی لبنان و شهادت نیروهایش واکنش نشان می‌دهد و تاکنون چندین مقر نظامی اشغالگران را هدف قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    احسنت دست مریزاد مرحبا به حزب الله و قهرمانان مقاومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس