کد خبر 1536242
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
چمران

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: مگر می‌شود خط مترویی سوزن نداشته باشد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، بدون سوزن نمی‌توان کاری در مترو انجام داد و بهتر است بگویم مانند چرخ خیاطی بدون سوزن است.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱، در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های شورا گفت: قرار است که رئیس مرکز وکلا به شورا آمده و در خصوص برنامه‌ها توضیح دهد. همچنین در خصوص اقداماتی که ایشان در ملاقات های مردمی انجام داده و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کرده‌اند قرار است تقدیر وتشکر به عمل آید.

چمران اداهم داد: همچنین اقراریان عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستوری را در جلسه امروز شورا خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دو طرح یک فوریتی در دستور کار امروز شورای شهر است،‌گفت: یکی از این طرح‌ها را که شورا تهیه کرده در خصوص نمایشگاه بین‌المللی است در این طرح قرار است که دیگر به سازمان زیباسازی شهر تهران اجازه داده نشود که تبلیغات نمایشگاه سئول را در تهران انجام دهند.

وی ادامه داد: تأکید می‌شود که باید مصوبات قبلی شورا در زمینه انتقال نمایشگاه پرمخاطب به خارج از شهر انجام شود.

چمران اضافه کرد: امروز به بنده اطلاع دادند که قرار است نمایشگاه اتومبیل در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بسیار زیاد است و قطعا وحشتناک این بخش از شهر شلوغ خواهد شد و شاید دوباره حوادث چند سال قبل که مردم اتومبیل‌های خود را در داخل اتوبان رها کردند و رفتند تکرار شود باید از برگزاری این نمایشگاه خودداری شود.

وی ادامه داد: یک لایحه یک فوریتی هم شهرداری داده که در خصوص فروش یک زمین است که شهرداری بتواند تهاترهای لازم را انجام دهد.

به گفته چمران امروز ساختار ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای که به تصویب ستاد رسیده در صحن شورا هم مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد و اگر فرصت شود موضوع باغات را هم بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده خط ۶ و ۷ مترو کامل افتتاح نشده است و برخی از آنها سوزن ندارند گفت: بنده اطلاع کاملی ندارم اما خطی که سوزن ندارد مانند چرخ خیاطی است که سوزن ندارد مگر می‌شود خطی سوزن نداشته باشد و بتوان از آن استفاده کرد شاید یکی از سوزن‌ها خراب باشد ولی قطعا بدون سوزن نمی‌توان در خط فعالیت کرد. اگر نقصی هم وجود دارد باید برطرف شود.

وی در خصوص موضوع تراموا در تهران گفت:‌ هنوز در موضوع قطار شهری نه چیزی به دار است نه بار اینکه برخی از شهرداران مناطق درباره تراموا در منطقه خود نظر می‌دهند باید بگوییم که هنوز چیزی نه عملی شده نه اجرایی یکبار هم مسؤولین شهری در این زمینه برای اعضای شورا توضیحاتی دادند و هنوز مدارک کامل ارائه نشده است باید کار از نظر مالی و اجرایی بررسی شود و اگر موضوع به صلاح باشد سمعاو طاعتا.

وی در خصوص مسافرت مدیران شهری به چین گفت: از اعضای شورای شهر رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل حضور دارد که ایشان هم متخصص در زمینه حمل و نقل است قرار است در خصوص ۷۹۱ واگن موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    چرانمیشه بجاش میخ میذارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس