بعد از افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران- شمال، دومین بهره برداری آزادراهی دولت در یکسال به طول ۲۱۲ کیلومتر به زودی انجام میشود تا متوسط ساخت و بهره برداری از شبکه آزادراهی را در یکسال جابجا کند.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 4
- در انتظار بررسی: 3
- غیر قابل انتشار: 0
-
یه تاریخچه کوچک از فرایند آغاز کار و درصد پیشرفت کار در دولت های مختلف تا انتها بدهید که خدای ناکرده مردم فکر نکنند دارند فریف میخورند و منظور شما این است که از ابتدا تا انتها همه را این دولت انجام داده
-
نفوذی ها 13سال کارشکنی کردن تا افتتاح نشه
-
اولویت کشور پهناوری مثل ایران باید ساخت راه آهن باشد. ارزان و امن.
-
تورو خدا ببین این پلها رو چه جوری میسازند همه جا زیاده روی و ریخت و پاش میکنند اینجا که باید در محکم کاری زیاده روی کنند به حداقل ها بسنده میکنند اصلاً بحث زیبایی و زیبا سازی در ساخت و ساز کشور معنا و مفهومی نداره ، چهار تا ستون باریک و پیزوری زیر پل زدند با یک سیل و یا زمین لرزه از بین میره آدم حالش بهم میخوره از این سواد مهندسین عمران ، هر چی جلوتر میریم دچار فقر سواد میشیم