کد خبر 1535091
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲
شیراز- اصفهان ۱۳۴ کیلومتر کوتاه‌تر

بعد از افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران- شمال، دومین بهره برداری آزادراهی دولت در یکسال به طول ۲۱۲ کیلومتر به زودی انجام می‌شود تا متوسط ساخت و بهره برداری از شبکه آزادراهی را در یکسال جابجا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 1
    یه تاریخچه کوچک از فرایند آغاز کار و درصد پیشرفت کار در دولت های مختلف تا انتها بدهید که خدای ناکرده مردم فکر نکنند دارند فریف میخورند و منظور شما این است که از ابتدا تا انتها همه را این دولت انجام داده
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    نفوذی ها 13سال کارشکنی کردن تا افتتاح نشه
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 0
    اولویت کشور پهناوری مثل ایران باید ساخت راه آهن باشد. ارزان و امن.
  • پویا نوری IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    تورو خدا ببین این پلها رو چه جوری میسازند همه جا زیاده روی و ریخت و پاش میکنند اینجا که باید در محکم کاری زیاده روی کنند به حداقل ها بسنده میکنند اصلاً بحث زیبایی و زیبا سازی در ساخت و ساز کشور معنا و مفهومی نداره ، چهار تا ستون باریک و پیزوری زیر پل زدند با یک سیل و یا زمین لرزه از بین میره آدم حالش بهم میخوره از این سواد مهندسین عمران ، هر چی جلوتر میریم دچار فقر سواد میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس