کد خبر 1535031
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
حضور تیلیه در تیم ملی والیبال منتفی شد؛ آلکنو پیشنهاد داد

استفان آنتیگا و لوران تیلیه هم در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بودند که البته حضور آنها در همان ابتدای مذاکرات منتفی شد و به نتیجه نرسید.

به گزارش مشرق، پس از کناره‌گیری بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال، فدراسیون والیبال تلاش خود را برای جذب یک مربی مطرح خارجی آغاز کرد و از چند مربی هم برنامه گرفته شد. در میان این مربیان نام ولادیمیر آلکنو هم به چشم می‌خورد؛ مربی‌ای که در المپیک توکیو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت؛ اما نتوانست عملکرد موفقیت‌آمیزی کسب کند.

آلکنو از طریق واسطه‌ها به فدراسیون والیبال پیغام داده که حاضر است با تیم ملی والیبال همکاری کند، اما نه به عنوان سرمربی. او به دنبال این است که مشاور فنی تیم ملی شود. بعید به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

استفان آنتیگا و لوران تیلیه هم در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بودند که البته حضور آنها در همان ابتدای مذاکرات منتفی شد و به نتیجه نرسید.

رئیس فدراسیون والیبال تلاش می‌کند از بین مربیان تراز اول یک مربی ایتالیایی یا مربیانی که به سبک ایتالیایی کار می کنند، یک مربی باتجربه که سابقه موفقی در رده ملی را دارد به خدمت بگیرد. ۴ مربی ایتالیایی از جمله آناستازی و بلنجینی هم در لیست فدراسیون والیبال به چشم می‌خورند که به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی یکی از این مربیان خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس