اذعان ارتش تل‌آویو: 44 افسر و سرباز ما کشته شده‌اند

ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته شدن چهل و چهار نفر از نیروهای خود، خبر داد که چند منطقه را در اطراف غزه تخلیه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه خبر داد که هر ساعت، ارزیابی جدیدی از تعداد کشته‌های خود در عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین دارند.

ارتش رژیم اشغالگر به شبکه خبری العربیه گفت: ۴۴ افسر و سرباز ما در این جنگ کشته شده‌اند، ولی ما نیز پاکسازی همه مناطقی را آغاز کردیم که نیروهای حماس وارد آن شدند.

این نیروی صهیونیست در توجیه عقب‌نشینی نظامیان خود مدعی شد: چند منطقه را در اطراف غزه تخلیه کردیم تا نیروهای ما آزادانه حرکت کنند.

ارتش صهیونیست با اشاره به اینکه بیت حانون را امروز ۱۲۰ بار هدف قرار داده‌اند، ادعا کرد که زیر ساختهای حماس، هدف نیروهای آنان است.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۷۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

این عملیات موفق، به اندازه‌ای برای صهیونیستها غیر قابل باور و شوکه کننده بوده است که بسیاری از مسئولان و کارشناسان اسرائیلی از آن تحت عنوان «یازده سپتامبر اسرائیل» یاد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس