دیپلمات صهیونیستی: احتمال دارد چند آمریکایی توسط حماس اسیر شده باشند

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با تایید کشته شدن صدها صهیونیست در درگیری با حماس گفت، احتمال دارد چند آمریکایی توسط حماس اسیر شده باشند.

به گزارش مشرق، «مایکل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده یکشنبه شب به وقت تهران تایید کرد که ده‌ها صهیونیست توسط حماس ربوده شده‌اند.

به گزارش شبکه خبری «سی‌بی‌اس» هرتزوگ گفت که احتمال دارد آمریکایی‌هایی توسط حماس به گروگان گرفته شده باشند.

هرتزوگ درباره ایران مدعی شد:«ما به دست‌ داشتن ایران در این ماجرا ظنین هستیم. تا جایی که می‌دانیم، این یک ائتلاف به رهبری ایران است و ما به ایران مشکوک هستیم».

وی گفت: «نمی‌خواهم بگویم اسرائیل دقیقاً قرار است چه کاری انجام دهد، اما فقط می‌گویم که هر کسی به اسرائیل حمله کند، ما نیز پاسخ خواهیم داد.»

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که عملیات جنبش حماس به مناطقی در جنوب فلسطین اشغالی، با حمایت و هدایت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز با اذعان به شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر قدس در این عملیات، گزارش داد، میلیون‌ها اسرائیلی غافلگیر شده و از این جنگ که هیچ کس آمادگی آن را نداشت، به شدت ترسیده‌اند. این جنگ، توهین و تحقیر بزرگ برای ارتش اسرائیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    ترامپ را با شرتک گرفتن شاید و بایدن را ...
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    لاف گزاف.ایران منتظر پاسخ هست. فعلا جواب چند تا موتور سوار و راکت نیم کیلویی رو بدید تا نوبت برسه به موشک با سر جنگی شیشصد کیلویی و یک و نیم تنی 😄
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر ایران باشه مثلاً می خواهید چه غلطی بککنید
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    این صهیونیستهای کثیف الآن هر کسی را که خودشون سربه نیست کنن هم می ندازن گردن حماس ، جمهوری اسلامی هم همیشه از ملت فلسطین دفاع کرده که مسئله پنهانی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس