فاطمه سعادتی به مدال برنز کاراته بازی‌های آسیایی رسید

رئیس فدراسیون کاراته گفت: با توجه شرایط این دوره از بازی‌های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود اما خیلی خوب نبودیم.

به گزارش مشرق، حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته گفت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجادشده است و هم‌چنین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، سطح فنی کشورها بیش‌تر شده‌ و قدرت‌های جدیدی شکل گرفته است.

وی افزود: ما در این رویدادها یک مدال طلا که خیلی ارزشمند بود گرفتیم و دختران نیز دو مدال برنز کسب کردند که حق هر دو نفرشان رفتن به فینال بود. چند نفر از بچه‌های ما هم شرایط‌شان خوب نبود و نتوانستند مدال‌ بیاورند که باید بعد از بازگشت به تهران دلایل آن را با حضور کادرفنی و کارشناسان بررسی کنیم.

طباطبائی در پایان درباره جلسه اخیر وزیر ورزش کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: نشستی با حضور وزیر و آقای اسپینوس و مقامات کاراته آسیا برگزار شد. رئیس فدراسیون جهانی همیشه کاراته ایران را مورد حمایت قرار داده و این‌بار هم اشاره کردند که کاراته ایران از قدرت‌های جهان است. آقای هاشمی هم حمایت خود را از کاراته همواره اعلام کرده‌اند و امیدوارم نشست اخیر ایشان با رئیس فدراسیون جهانی منشا خیر باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس