تقدیر وحیدی از مهمان‌نوازی اربعینی در دیدار با همتای عراقی

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای عراقی خود از مجموعه اقدامات ملت و دولت عراق درآیین اربعین حسینی (ع) امسال تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور ایران و عبدالامیر الشمَّری وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای را در تهران برگزار کردند و در این دیدار وزیران کشور ایران و عراق در مورد مسائل دوجانبه و همچنین تحولات مهم منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر داشتند.

در این نشست وحیدی از مجموعه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط دولت و همچنین مهمان نوازی گرم ملت عراق از زائران اباعبدالحسین (ع) تقدیر و تشکر و خطاب به همتای عراقی خود اظهار کرد: اکثر زوار ایرانی از اقدامات اربعینی دولت و مردم عراق راضی هستند.

وزیر کشور عراق هم متقابلاً با بیان این‌که «ما به وظیفه خود در خدمت رسانی به زائران اربعین عمل کردیم و خوشحالیم که موجب آسایش زوار را فراهم ساختیم» ادامه داد: دولت و ملت عراق بسیار خرسند هستند که میزبان زوار عتبات عالیات به ویژه میلیون‌های زائر ایرانی هستند.

وحیدی و الشمَّری همچنین درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جهانی اربعین حسینی (ع) در سال‌های آینده با یکدیگر رایزنی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس