برپایی غرفه ویژه کتب تقریظ شده مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: غرفه ویژه کتب تقریظ شده مقام معظم رهبری در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان برپاست.

به گزارش مشرق، سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان با بیان اینکه شاهد حضور ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه هستیم اظهار کرد: برخی از ناشران هزار کیلومتر را طی کردند و تازه‌های نشر را به این نمایشگاه رساندند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دوازدهمین نمایشگاه بیش از یکصد ناشر و نزدیک به هفت هزار کتاب حضور دارند افزود: بسیار پررنگ‌تر از نمایشگاه یازدهم این دوره برگزار می‌شود و ۱۰ نشست تخصصی در کنار آن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه غرفه ویژه برای کتب تقریظ شده است تأکید کرد: آثاری که به ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: آثاری که در استان همدان تولید شده در سطح ملی خود را معرفی و مطرح شدند.

آزادی اظهار کرد: از مردم و مسئولان استان می‌خواهیم که از این رویداد و نمایشگاه بازدید کنند و با نقد و نظر و قدوم خود نمایشگاه را پررنگ کنند ضمن اینکه آرزو داریم حاضران در نمایشگاه با خاطره خوش این استان را ترک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس