جهاد اسلامی: این تازه اول کار است

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات امروز مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی، بی سابقه است و امروز یک روز تاریخی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، دکتر «محمد الهندی» معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطین امروز شاهد یک روز تاریخی و شاهد صحنه‌های بی سابقه‌ای است.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، او گفت: «مقاومت رژیم اشغالگر را با موشک در هم کوبید و دهها رزمنده مرزها را رد کرده و دهها کیلومتر نفوذ کردند و پس از آن با نظامیان صهیونیست درگیر شده و آن را به اسارت گرفته و غنائم جنگی بسیاری به دست آوردند».

محمد الهندی افزود: «دشمن در بهت بزرگی به سر می‌برد و تمامی منطقه در شوک به سر می‌برند و دشمن در عمل کنترل را در مواجهه با غزه از دست داده است».

او خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: «گنبدهای آهنین‌تان و فلاخن داوود و ارتشی که هیچ وقت شکست نمی‌خورد و سازمان‌های امنیتی و نیروی زمینی و گردان غزه و پهپادهایی که مرزهای غزه را پایش می‌کنند، کجا هستند».

معاون زیاد النخاله تأکید کرد: «پیام امروز این است که این جا سرزمین شما نیست و این عملیات درسی به اسرائیل خواهد داد که هرگز فراموش نخواهد کرد. این تازه اول کار است و منتظر فرارتان از سرزمین ما باشید. امروز یک روز تاریخی است و معادلات تغییر کرده است».

محمد الهندی در پایان گفت: «این پیام تاریخی از زبان گلوله از سوی ابوخالد الضیف مخابره شده است».

پیش از این «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که رزمندگان این گروه در کنار نیروهای حماس با صهیونیست‌ها خواهند جنگید.

«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس اعلام کرد: «ما بخشی از این جنگ هستیم و رزمندگان ما شانه‌به‌شانه در کنار برادرانمان در [جنبش] حماس تا پیروزی خواهند ایستاد».

اسماعیل هنیه نیز ساعاتی پیش در پیامی گفت: «این طوفان از غزه آغاز شده و به کرانه باختری و خارج از کشور و تمام مکانی که مردم و امت ما در آن حضور دارند، سرایت خواهد کرد».

هنیه در ادامه با تاریخی و حماسی خواندن این عملیات، اشاره کرد علت اصلی آغاز عملیات، تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی بوده که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد. ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

رادیو ارتش صهیونیستی نیز خبر داده است که حداقل ۳۵ صهیوینست به اسارت نیروهای مقاومت در آمده‌اند؛ همچنین تا لحظه تنظیم این خبر، شبکه ۱۲ رژیم اشغالگر نیز گفته است ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۵۴۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    12 1
    الحمدلله رب العالمین.برای پایان اشغال قدس شریف ،صلوات.....اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      میدونیم اولشه چون آخرش دیگه صدایی ازت درنمیاد
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 4
      صدام هم میگفت این جنگ مادر جنگها ست بعدش رفت قایم شد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    13 6
    به حول وقوه الهی بزودی یاران حاج قاسم عزیزدرقدس نماز میخوانند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    17 10
    ید الله فوق ایدیهم.........
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 6
      اونی که منفی دادی، اگر خوشت هم نمیاد که "دست خداوند ،بالای دستهاست"" ،شب اول قبرت عملا حالیت می کنند.همین نظرت ،آتشی میشه که توش قدرت خداوند رو لمس خواهی کرد.
  • NL ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    25 8
    نخوابیده - شب درازه
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      9 3
      حالا تو چرا عزا گرفتی برای صهیونیستها؟!
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 16
    زرششششششششششک ارتش اسرائیل مگر مرده باشه که 4 تا عرب وهابی نابودش کنن..
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      ارتش صهیونیست ژنرالم اسیر داد .. راستی از گنبد اهنین چه خبر
    • سید IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      ارتش اسراعیل نداریم...‌اینها اشغالگران کثیف هستند و باشیطان یکی هستند ..زرشششششک..... تویی معلومه خیلی بی عقلی
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      اونا مرده متحرکن بزودی نابود میشن و جهان روی آرامش به خودش میبینه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    8 3
    وعده خداوند بر نابودی اسرائیل در سوره اسرا دارد محقق می شود. ارتش‌ها ونیروهای نظامی همه دول اسلامی هم به میدان نبرد با اسرائیل حرمله کودکش وارد شوند واین غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام برکنند. این فرصت نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار اتفاق می افتد ونباید این فرصت را سوزاند اگر این فرصت نابودی اسرائیل بسوزد و ترامپ یا جمهوری خواهان حامی اسرائیل دوباره سر کار بیایند اسرائیل دوباره جان می گیرد و فلسطین و امت اسلام تا صد سال دیگر در اسارت یهود باقی خواهد ماند و کشور اسرائیل در همه خاور میانه گسترش پیدا خواهد کرد. اکنون دول اسلامی به خانه عنکبوت حمله کنند وبه مانند جمال عبدالناصر همیشه قهرمان وغیرتمند با اسرائیل بجنگند و برای همیشه دول اسلامی خودشان وملتشان را از کابوس هشتاد ساله اسرائیل ویهود خلاص کنند.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 2
    سردارسلیمانی وصلاح الدین ایوبی زنده شدند
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 1
    حرف درمورد نابودی اسراییل درست ازاب درامد-مسلمانان ظرف یک روز(اسرائیل مدعی قدرت نظامی اطلاعاتی،امنیتی وفرماسونری پوشالین...)رافروبپاشندوجشن پیروزی درتمام ایران وکشورهای مسلمان برپا شدفقط نباید صهیونیستها باتبلیغات وخبرپراکنی اوضاع را سوپرایزشون فرض کنند-باید تااین افعی زخمی جان دوباره پیدا نکرده،مثل حمله طالبان به یانکیها فرصت بهشون نداد وطالبان را بایدفرستادبه سوریه ولبنان وفلسطین...برای حمله نهایی
  • Ma IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    به شخصه از اسرائیل متنفرم. ولی باید یکم صبر کنید اسرائیل دشمن ضعیفی نیست که مثله انقلاب یه دسته داهاتی زود جمع شه و صداش درنیاد. اگرم میپرسید چرا تنفر دارم ازش چون کلی از دانشمندامونو ترور کرده هرکی تنفر نداره خیلی.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس