کد خبر 1533417
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
واکنش زاکانی به شن‌چاله‌های منطقه 18

شهردار تهران با بیان اینکه امسال شن‌چاله‌های منطقه ۱۸ را تحویل می‌گیریم، گفت: ناایمنی وجود نخواهد داشت و این مکان را تبدیل به تفرجگاه می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح بزرگراه شهید شوشتری در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال جاری بخش دوم این پروژه هم آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان بال غربی بزرگراه یادگام امام حدفاصل میدان جی تا فتح ان‌شاءالله امسال افتتاح می‌شود.

شهردار تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص شن‌چاله‌ها گفت: امسال شن‌چاله‌های منطقه ۱۸ را تحویل می‌گیریم که کار بزرگی محسوب می شود.

وی ادامه داد:‌شن‌چاله‌ها به مکان تفرج‌گاهی برای تهران تبدیل می‌شوند و برای اجرای این کار مسابقاتی اجرا خواهد شد تا بتوانیم بهترین کار را ارائه دهیم.

این مقام شهری در خصوص توسعه عدالت در جنوب شهر گفت: بی‌عدالتی در توزیع خدمات بین شمال و جنوب شهر وجود دارد و ما به دنبال رفع آن هستیم.

زاکانی در خصوص نصب روزشمار برای پروژه‌ها گفت: این اقدام به زودی آغاز می شود.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که وقتی بزرگراه شهید بروجردی را تحویل گرفتید چند درصد پیشرفت فیزیکی داشت؟ گفت: وقتی که ما تحویل گرفتیم ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که ما الباقی کار را انجام دادیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص رفع معارضین این پروژه گفت: معارضین پروژه زیاد بود که طی هماهنگی‌های صورت گرفته برطرف و امروز شاهد افتتاح فاز یک پروژه هستیم و تا پایان سال هم فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی افتتاح می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شریفی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 2
    بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس