والیبال انتخابی المپیک| شوک به تیم ملی با محرومیت کاپیتان پیش از بازی با ایتالیا

محمد موسوی برای دیدار با ایتالیا محروم شد.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم ملی والیبال کشورمان در حال آماده‌سازی برای دیدار با ایتالیا در انتخابی المپیک است، مسؤولان برگزارکننده در اقدامی عجیب از محرومیت کاپیتان تیم ملی ایران خبر دادند.

علت محرومیت محمد موسوی نیز اعتراضات او به داور مسابقه در دیدار با جمهوری چک اعلام شده است.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۰ به مصاف ایتالیا می‌رود.

میلاد دارابی، سرپرست تیم ملی مراتب اعتراض تیم ملی نسبت به این موضوع اعلام کرد ولی مسؤولان برگزار کننده موافقت نکردند و موسوی بازی مقابل ایتالیا را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    9 2
    تردید ندارم بدون موسوی و عطایی ایتالیا رو شکست می دهیم
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    13 2
    این تیم میخاد بره المپیک چه غلطی کنه؟حیف از نونی که اینا از بیت المال میخورن حیف نونا
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      5 0
      داور بازی با چک اصلا با ایران درست تا نمی کرد کاپیتان چک کلی با داور چانه زد سر چیزی که var تایید کرده بود و داور نازش را می کشید ولی تا موسوی حرف می زد داور می گفت بسه و کارت نشان می داد
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 0
    کینگ پا به سن گذاشته
  • رضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    10 0
    فقط به طرز رفتار سید در لحظه تعویض یا بعداز خطای سرویس یا دفاع وحمله رازیر نظر داشته باشید تا ببینید بیخیالی از رفتار وحرکاتش دادمیزند ،اگر خسته شده بهش استراحت بدهید
  • حمید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حالا فرض کنید با این تیم داغون رفتیم المپیک..خوشتون میاد سوژه خنده دنیا بشیم..برگردن خونه سنگین تریم......
  • رسول FI ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    موسوس ده ساله تو تیم ملی است هنوز توان ندارد دو سرویس قدرتی پشت سر هم بزند که نخورد وسط تور یا به اوت نرود بدونه اشتباه جلو به راحتی جای سید را پر میکند.سید اگرهم بود هیچ فرقی نمیکرد؟! تازه ایتالیا بازی را با ذخیره های خود شروع کرد و از جوانانتر ها تو این بازی استفاده کرد.بیخود هم عطایی را مقصر اصلی میدانند! این بازیکنان کل توانشان همین بود که تو این چند مسابقه دیدیم جام ملت ها تا الان انتخابی المپیک. اسفندیار با ۲۰۹ سانت قد اولین اسبکش را زد تو تماشاگرها بجای زمین هوایی زد مثل پهپاد شاهد ۱۳۶. چون اضافه وزن آورده دیگر نمیتواند مثل سابق پرش کند.امشب ایران به تیم ذخیره نیمکت نشین ایتالیا باخت نه بازیکنان اصلی ایتالیا.تیم ایران پاسور ندارد!پاسور خیلی شرطه!
  • رسول FI ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    موسوس ده ساله تو تیم ملی است هنوز توان ندارد دو سرویس قدرتی پشت سر هم بزند که نخورد وسط تور یا به اوت نرود بدونه اشتباه جلوه به راحتی جای سید را پر میکند.سید اگرهم بود هیچ فرقی نمیکرد؟! تازه ایتالیا بازی را با ذخیره های خود شروع کرد و از جوانانتر ها تو این بازی استفاده کرد.بیخود هم عطایی را مقصر اصلی میدانند! این بازیکنان کل توانشان همین بود که تو این چند مسابقه دیدیم جام ملت ها تا الان انتخابی المپیک. اسفندیار با ۲۰۹ سانت قد اولین اسبکش را زد تو تماشاگرها بجای زمین هوایی زد مثل پهپاد شاهد ۱۳۶. چون اضافه وزن آورده دیگر نمیتواند مثل سابق پرش کند.امشب ایران به تیم ذخیره نیمکت نشین ایتالیا باخت نه بازیکنان اصلی ایتالیا.تیم ایران پاسور ندارد!پاسور خیلی شرطه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس