سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن سال گذشته چهره بی نقاب خود را به ملت ایران نشان داد و با این کار بزرگ ترین خدمت را به انقلاب اسلامی کرد و این گونه جوانان ما آگاه شدند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در مشهد افزود: بزرگ ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی، شناساندن واضح و بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود.

وی ادامه داد: دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آنها نابود شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما سال گذشته می خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد.

سلامی ادامه داد: برای شکست طرح دشمن، صفوف فشرده خدمت به مردم را فشرده تر می کنیم و دست مردمان را می گیریم چرا که این مردم در صحنه های سخت ما را یاری کردند و ما نیز دست آنها را می فشاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک عنصر قدرتمند و قدرت آفرین اما لطیف، ایثار است که ملت ایران را از سختی ها عبور می دهد.

سلامی افزود: این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیارها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و لذا به دفعات نیز شکست خورده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران از آنچه که خود دوست دارند شب و روز انفاق می کنند، اما زحمتی به انفاق شونده نمی دهند، این طبیعت و خصوصیت ملت بزرگ ایران است که از پیامبران آموخته اند که در جست و جوی ارج نباشند اما خداوند نعمت خود را به آنها چندین ده برابر عطا می کند.

خبر در حال تکمیل است...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 0
    بایدبازخواست بشی
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    2 0
    شمانباید بگیری بادستمال کثیف که نمیشه تمیزکاری کرد
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 0
    گرانی پدرمان را در آورد این چه مملکت داری است که در رنج و عزای زنده مانی کنیم کاش آقای سلامی فیش حقوق خودت را منتشر میکردی تا ببینیم جنابعالی هم درد مردم را داری
  • وطن پرست DE ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 2
    سردار من دوستتون دارم ولی یک نگاه به خیابانهای تهران بنداز. بیشتر از اینکه جوانان اگاه بشن ظاهرا مسولین کوتاه آمدند. اتخاذ سیاست های فمینیستی از سر و کول جمهوری اسلامی داری می باره.
  • US ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ارتش آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده حدود یک میلیون وصد هزار فشنگ توقیف شده از ایران در سال گذشته را به اوکراین ارسال کرده است. فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) که مسئول واحدهای نظامی ایالات متحده در خاورمیانه است گفته است که این فشنگ‌ها در ماه دسامبر سال گذشته از یک کشتی عازم یمن مصادره شد.
  • US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام وصلوات خدا و پیامبر اکرم بر مهدی ، حمید و علی باکری ها.
  • Hatmi DE ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    عملیات کارخانه ها .ایرانی .از طریق. کارگران آفریقا . افزایش قیمت ریال ایراناز طریق . کارگران آفریقایی
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    آگاه به چی بشیم
  • حسین IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    افغان ها رو اخراج کنید ،جلوی گرانی مسکن و خودرو رو بگیرید ،همین بالاترین خدمت به مردم هست.
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    سربازان باید در طول خدمت نیز اموزش نظامی ببینند/ الان در دوره اموزشی، نهایتا یک خشاب تیر سرباز شلیک می کند و بعد به محل خدمت اعزام می شود . جالب نیست / حتی یک کتاب برای تحلیل چند عملیات در جهان در نواحی مختلف و با امکانات مختلف باید در دبیرستان ها و یا دانشگاه ها تدریس شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس