آزمایش سیستم هشدار اضطراری به طور همزمان در آمریکا و روسیه

قرار است روسیه و آمریکا به طور همزمان سیستم هشدار عمومی اضطراری را آزمایش کنند.

به گزارش مشرق، روسیه قرار است سیستم هشدار اضطراری عمومی را امروز (چهارشنبه) به صورت سراسری در این کشور آزمایش کند. آمریکا هم قرار است به طور همزمان آژیر این سیستم‌های هشدار را امروز به صدا درآورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت شرایط اضطراری روسیه در بیانیه‌ای در این باره گفت: آزمایش گسترده سیستم‌های هشدار عمومی در سطوح منطقه‌ای و شهری در تمام مناطق روسیه انجام خواهد شد. سیستم هشدار برای انتقال به موقع سیگنال به مردم در صورت تهدید یا اضطرار طبیعی یا مصنوعی طراحی شده است.

این آزمایش از ساعت ۱۰:۴۳ صبح (۰۷۴۳ GMT) آغاز می‌شود و یک دقیقه طول می‌کشد. این آزمایش که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ انجام شد، بخشی از یک ابتکار جدید است که مقامات را ملزم می‌کند دو بار در سال، از اول سپتامبر، آزمایش‌هایی را انجام دهند.

به طور جداگانه، ایالات متحده نیز در حال انجام آزمایش گسترده‌ای از سیستم‌های هشدار عمومی خود در روز چهارشنبه از طریق تلفن‌های همراه و ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    2 2
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس