جهاد اسلامی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید، تأکید کرد که این رژیم به دنبال یک جنگ مذهبی است.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه‌شنبه در واکنش به جنایات صهیونیستها در قدس اشغالی و الخلیل تأکید کرد که رژیم اشغالگر قدس، به تعدی به ملت و مقدسات فلسطین ادامه می‌دهد.

خبرگزاری سوا به نقل از جهاد اسلامی گزارش داد، ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی نشانگر دیدگاه واضح صهیونیستها است تا جنگ سیاسی را به صورت هدفمند، به سمت جنگ مذهبی تبدیل کند.

جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ ملت و مقاومت فلسطین به جنایات صهیونیستها طولی نخواهد کشید، تصریح کرد: این تجاوزات باعث نخواهد شد مردم فلسطین از مقدسات خود دست بکشند.

جهاد اسلامی با بیان اینکه دفاع از مقدسات، یک وظیفه شرعی و ملی است که متعهد به آن هستیم، خاطر نشان کرد: امت اسلامی هم باید برای تقویت ایستادگی ملت فلسطین در برابر تروریسم صهیونیستی، به مسئولیت خود عمل کند.

محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس اشغالی هم اخیرا گفت که ملت فلسطین به هیچ عنوان، در برابر تجاوزات رژیم موقت صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی در مسجدالاقصی تسلیم نخواهد شد.

حماده تأکید کرد: دشمن صهیونیستی به دنبال جنگ مذهبی است و اجازه نمی‌دهد مسلمانان وارد مسجد خود شوند؛ لذا یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی که امروز صورت گرفت، بار دیگر نشان می‌دهد دشمن به دنبال اعلام جنگ مذهبی علیه الاقصی است.

وی با بیان اینکه دشمن، شهرهای فلسطین را می‌بندد و مانع از رسیدن نمازگزاران به الاقصی می‌شود، خاطر نشان کرد: آنچه دشمن انجام می‌دهد، تجاوز آشکار است و در راستای ادامه طرحهای این رژیم برای هدف قرار دادن قدس و الاقصی است. [رژیم صهیونیستی] از طریق یهودی‌سازی و تقسیم زمانی و مکانی الاقصی در پی انجام این کار است.

این مقام حماس با اشاره به اینکه ملت فلسطین، ۵۰ سال در برابر صهیونیستها ایستاده است و به آنان اجازه نخواهد داد بر قدس و مقدسات مسلط شوند، تأکید کرد: مقاومت در کرانه باختری قادر است این تجاوزگری را مهار و ثابت کند که به خاطر شلیک موشک از جنین، دشمن در برآوردهایش، اشتباه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس