کد خبر 1527778
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
دستگیری رابط کانال‌های معاند در شاهین شهر و عامل تشویش اذهان عمومی در فلاورجان

مقامات انتظامی شهرستان‌های شاهین شهر و فلاورجان از توابع اصفهان از دستگیری یک عامل مرتبط با کانال‌های معاند و یک عامل تشویش اذهان عمومی در این ۲ شهرستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه اعلام کرد: در روزهای اخیر در پی انتشار ۲ گزارش تصویری از این شهرستان در صفحه اینستاگرامی شبکه تلویزیونی معاند "اینترنشنال" که با هدف تشویش اذهان عمومی و دعوت به حضور مردم در اغتشاشات ارسال شده بود، شناسایی عامل ارسال این تصاویر در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اشاره به اینکه یکی از این گزارش‌ها مربوط به پلیس شهرستان شاهین شهر بود که در ۲۴ شهریور جاری به این شبکه معاند ارسال شده بود، تصریح کرد: سرانجام با اقدامات تخصصی صورت گرفته، متهم که یک فرد مونث بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر و مطالبی بمنظور تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات کشور در فضای مجازی کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان افزود: با تحقیقات ویژه صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد فردی در کانال خود در بستر فضای مجازی با بیش از یکهزار نفر دنبال کننده اقدام به انتشار تصاویر و مطالبی بمنظور تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات کشوری کرده است که دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در نهایت متهم توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ هادیان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد تا عده ای هنجارشکن بدنبال اهداف پلید خود به آرامش شهروندان خدشه‌ای وارد کنند.

شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کشف ۴۸ دستگاه خودروی احتکار شده در بُرخوار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف احتکار ۴۸ دستگاه انواع خودروی سواری داخلی و خارجی در یک پارکینگ شهرستان بُرخوار خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: ماموران پلیس در فرماندهی انتظامی بُرخوار در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا و برخورد با مُحتکران و مُفسدان اقتصادی و با انجام اقدامات میدانی از احتکار تعدادی خودرو در یکی از پارکینگ‌های سطح شهرستان مطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع و شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه نماینده اداره صمت از این پارکینگ بازدید کردند که مشخص شد فردی اقدام به نگهداری غیرقانونی ۴۸ دستگاه انواع خودرو در این محل کرده است.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودروهای احتکار شده را ۵۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت در این رابطه فرد مُتخلف شناسایی و تحویل مرجع قضائی شد.

شهرستان بُرخوار در ۱۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

کشف اموال مفقود شده گردشگر آلمانی در سمیرم

فرمانده انتظامی سمیرم گفت: اموال مفقود شده یک گردشگر آلمانی با تیزبینی ماموران کلانتری بیده این شهرستان کشف و تحویل او شد.

سرهنگ محمودرضا صادقی بیان داشت: در پی مراجعه یک گردشگر آلمانی حاضر در سمیرم به پلیس مبنی بر مفقود شدن اموالش اعم از لپ تاپ، دوربین عکاسی، تعدادی از وسایل شخصی سفر و مقدار ۶۸۰ دلار وجه نقد در یکی از محلات گردشگر پذیر این شهرستان، اقدامات ماموران کلانتری بیده برای امدادرسانی به او آغاز شد.

وی گفت: با بررسی میدانی پلیس در نهایت تمام اموال مفقود شده این گردشگر آلمانی توسط ماموران انتظامی کلانتری بیده در اطراف یکی از باغات شهرستان در کمتر از ۲ ساعت کشف و تحویل او شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، ارزش اموال کشف شده گردشگری آلمانی را نزدیک به ۱۴ هزار دلار اعلام کرد.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس