حسینی: غیبت سه بازیکن پرسپولیس صد درصد در این شکست تاثیرگذار بود

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید گفت: ما نباید فکر کنیم که دیگر کشورها تلاش نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال امید بعد از حذف از بازی‌های آسیایی گفت: هنگ گنگ دفاعی بازی می‌کرد. ما خوب بازی کردیم ولی توپ‌های‌مان گل نشد و آن‌ها از یک موقعیت خود استفاده کردند و متاسفانه از مسابقات حذف شدیم.

او در ادامه افزود: من شناخت زیادی از تیم امید نداشتم اما از بازی با عربستان امیدوار شدم که بتوانیم موفق شویم. ما باید از حالا به فکر نسل بعدی فوتبال‌مان باشیم وگرنه در سال‌های آینده هم به همین شکل شکست خواهیم خورد.

حسینی درباره این که انتظار نمی‌رفت تیم ما به دست هنگ کنگ حذف شود گفت: ما نباید فکر کنیم که دیگر کشورها تلاش نکرده‌اند. ورزش و فوتبال ایران در این سال‌ها درجا زده است. ما روزهای اول از نظر امکاناتی مشکلاتی را داشتیم که البته در ادامه حل شد اما ورزش ایران برای پیشرفت توجه بیش‌تری نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت سه بازیکن پرسپولیس در این ناکامی چقدر تاثیر داشت؟ گفت: صددرصد غیبت آن‌ها در شکست امروز تاثیر داشت و این اولین دوره نبوده و هیچوقت به تیم امید رسیدگی نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیس سرورته IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 2
    از 4تا بچه گل خوردی تقصیر پرسپولیس ننداز، پرسپولیس خودش فردا با تیم پرستاره الدوحیل بازی داره
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 5
    عنایتی قربانی بزرگ پرسپولیس زدگی فوتبال ایران. در آینده نه چندان دور قلعه‌نویی و تیم ملی سرنوشتی مشابه خواهند داشت
  • باران IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 1
    وقتی پرسپولیس نتیجه میگیره میگند ربطی به پرسپولیس نداره وقتی تیم ملی نتیجه نمیگیره میگند به خاطر نبودن پرسپولیسی هاست
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    5 1
    پس برای همه روشن شد که تیمهای ملی بدون پرسپولیسی ها هیچی نیستند. وتیم عنایتی که خودش کیسه کش میباشد و تیم او هم سر و ته کیسه کش حسینی و مطهری حذف شد در کل این چند بازی یک توپ به سمت دروازه حسینی امد و انهم گل شد البته شانس اورد که حدف شد و به ژاپن و کره نخورد که عین بازی ایران و انگلیس بشود کیسه گل
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    4 1
    پس قبول دارید اگه بازیکنان پرسپولیس نباشن در آسیا هم ناکام خواهیم بود.....راستی تیمی که با کمک مافیا قهرمان میشه (البته از نظر شما) بازیکنانش به چه درد میخورن؟
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    1 1
    اگر تیم ملی امید یک کشور که این همه بازیکن توی این رده سنی داره با نبود 3تا بازیکن از یک تیم حذف میشه بهتره که نباشه دوم چرا سپاهان که اصلا بازیکنان امیدش را نداد کسی نگفت چرا سوم اینکه تا مربیانی بی تجربه راس کار باشن نباید بیشتر از این انتظار داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس