کد خبر 1531508
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مکتوبال، ویدئویی با عنوان برای این مغزهای زنگ زده و برای این قلب های پرمرض همیشه این گونه بوده است را منتشر کرد.

براین اساس، اگر شکست و ناکامی است به خاطر جمهوری اسلامی، قوانین ضدزن، نبود امکانات، بها ندادن به ورزش زنان و مزخرفاتی از این دست است، اما اگر موفقیتی کسب شود به خاطر وجود خود زنان ایرانی و تلاش های آنها و اصلا به خاطر هویت جنسی آنها و زن بودن آنهاست!

همیشه همین بوده. نه تنها در ورزش زنان که در همه عرصه ها: موفقیت به خاطر وجود خود ایرانیان است و سهم دولت و نظام صفر است، اما به وقت شکست تمام سرزنش و ملامت برای جمهوری نالایق و بی کفایت اسلامی است! می دانی؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    21 4
    تف به دورنگی و سیاست زدگی خبرنگاران رسانه‌های معاند و مروج خشونت و نفرت. وقایع را هر جور به نفعشونه روایت می کنند همینه که پاسخ مناسبی را از مردم در ۲۵ شهریورماه روز ملی طنز و خنده دریافت کردند
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      0 0
      این از آثار حرام‌لقمگی است. لقمه حرام باعث میشه به ملت و کشور خودت خیانت کنی. حالا چه این حرام‌خوار یه خبرنگار رسانه معاند باشه و چه مسئولی در نظام اسلامی که رانت‌خواری و اختلاس و دزدی می‌کنه. خدا همگی‌شان را رسوا و خوار و ذلیل کند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    12 1
    این بدبخت فلک زده رو خدا زده ولش کنید
  • فراموش شده IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 3
    یه نفر توضیح بده که چرا هر فردی از صدا سیمای کشور بیرون می ره ( نمیگم اخراج، اصلاً خودش دوست داره بره ) دشمن صد درصد نظام می شه؟ اگه زنه، اول شروع می کنه با بدحجابی و بی حجابی دهن کجی کردن، اگه مرد باشه سریع سر از رسانه ی معاند درمیاره. این چه نون بی نمکیه. شایدم تقصیر مدیران صدا سیماست که فقط می خوان همه مثل خودشون فکر کنن و چشم دیدن هیچ کسی غیر از خودی رو ندارن.
    • محمدقزل IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      1 0
      اتفاقا جمهوری اسلامی ایران به این اراذل زیا د بها میده باید مثل کشورهای دیگه با مشت آهنین بااین تفاله ها برخورد کرد....نمک میخورن بعد جفتک می اندازن
  • امیرحبیبی IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    هدف!!!!!! بیمارکردن ذهن ایرانیها است... عدم تعادل روانی .... ناتوانی درتشخیص حقیقت ..... وخوراک ذهن بیمار وحشی گری واغتشاشات بدون دانستن وفهمیدن وتعادل روانی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس