ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمدند

ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از هراس انجام عملیات‌های مقاومتی در روزهای آتی سطح آمادگی خود را افزایش دادند.

به گزارش مشرق به نقل از سما، ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس انجام عملیات‌های مقاومتی در جریان عید یهودی موسوم به عید سایه‌بان‌ها (عید العرش) سطح آمادگی خود را افزایش دادند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» اعلام کرد که ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هر روزه هشدارهایی را درباره امکان اجرای ده‌ها عملیات مقاومتی در جریان عید سایه‌بان‌ها که ۷ روز به طول می‌انجامد دریافت کرده‌اند.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که افزایش تعداد هشدارها نسبت به اجرای عملیات‌های مقاومتی، ارتش رژیم صهیونیستی را به انجام اقدامات احتیاطی بیشتر از جمله افزایش گشت‌زنی‌ها در طول خط حایل میان اراضی اشغالی و کرانه باختری و افزایش تعداد نیروها در اطراف کنیسه‌های یهودی واداشته است.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که اگرچه مصر از توافق میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس درباره بازگشت آرامش به مرزهای اراضی اشغالی و نوار غزه خبر داده، اما ارتش این رژیم پیش‌بینی می‌کند که تنش‌های جدیدی در آینده به وجود خواهد آمد.

بر اساس مطلب منتشرشده از سوی روزنامه معاریو محافل نظامی رژیم صهیونیستی بر این باورند که تجربه چندماه اخیر نشان می‌دهد حتی زمانی که مرزها آرام می‌گیرند آرامش آنها شکننده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی دریافت هشدارهای پیاپی درباره انجام عملیات‌های مقاومتی از سوی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه قصد دارد نشستی امنیتی را با حضور یوآف گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش و برخی فرماندهان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی برگزار کند.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی در این جلسه موضوع تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در جریان عید سایه‌بان‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس