واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات دبیرکل کمیته ملی المپیک

فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات دبیرکل کمیته ملی المپیک بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات تلویزیونی دبیرکل کمیته ملی المپیک نوشت: رضا عنایتی، سرمربی تیم امید دقایقی قبل در جلسه فنی نشست بسیار خوبی با بازیکنان داشت و درباره کلیه مسائل مربوط به تیم در روزهای اخیر با آنها گفت و گو کرد. او تاکید کرد به رغم اینکه سه بازیکن تیم پرسپولیس اردوی تیم امید را ترک کرده اند،سایر نفرات با انگیزه فراوان و وحدت رویه به دنبال تداوم روند فعلی هستند و در مقطع کنونی همه در اردو به فکر بازی بعدی هستند. ضمن اینکه تیم پس از بازی آتی هم تقویت خواهد شد.

در ادامه بیانیه فدراسیون آمده است: تیم ملی در مقطع کنونی نیاز به آرامش دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم که تیم و کادر فنی در آرامش به کار خود ادامه دهند.

عصر امروز مناف هاشمی در گفت‌گویی با گلایه از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کاری که آقای تاج در حق ما انجام داد لطف نبود. بچه‌های تیم امید قول داده‌اند که به جمع ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی صعود کنند. تاج با این کار سه نفر از بهترین بازیکنان تیم امید را از ما گرفت. رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: تیم امید بدون پشتوانه به بازیهای آسیایی آمد. بنده تصور می‌کردم تاج به عنوان رئیس فدراسیون قرار است به ما کمک کند اما او سه بازیکن تیم امید را از ما گرفت. ما روی حرف تاج حساب باز کرده بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    2 0
    تاج فوتبال ایران و بدبخت کرده بدبخت تر خواهد کرد
  • ایرانی با غیرت IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    فعلا که این جناب اقا مهدی تاج با اون لهجه بسیار شیرین اصفهانی اش که انسان هنگام صحبت کردن ایشان از خنده روده بر میشود همه کاره فوتبال فشل این مرز و بوم است و از کسی هم کاری از دستش بر نمیاید.امیدواریم پرسپولیس با این سه بازیکنی که از تیم امید گرفت بتواند ابروداری کند!
  • مجتبی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    3 0
    وقاحت و پررویی تاج یعنی این
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    تاج هشت سال اول و دوباره الان کلا فوتبتل ایران بهم ریخت لیگ نامنظم ، و حمایت کم از داوران و به باد دادن پولهای فراوان از دستاوردهاش است یه کمپ تیم ملی ساختن که اونم به اصرار کیروش بود وگرنه اون پولم به باد میرفت
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    این تاج و وزیر دولت قبل بعضی باشگاه لوس کردند چرا چون فک میکنن میتونن حمایت اینا داشته باشن و ناکارامدی با اون پنهان کنند الان ۹ بازیکن یه تیم لیگ برتر ازبکستان تو تیم امیدشون در هانگژو است اتفاقا دیروز بازی کردند در لیگ و باختن چیشد هیاهو کردند ؟
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    الان پرسپولیس که بازیکن به تیم امید داده و تیم امید تعهد داده بازکنانش رو واسه بازی با ادحیل پس بده رفته زیر سوال. ولی سایر تیمها که بازیکن ندادن راحت کنار نشستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس