کد خبر 1531132
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
۱۲ نظامی نیجر در حمله شبه‌نظامیان مسلح کشته شدند

وزارت دفاع نیجر اعلام کرد که ۱۲ نظامی این کشور در حمله شبه‌نظامیان مسلح کشته شدند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع نیجر از کشته‌ شدن ۱۲ نظامی خود در پی حمله مسلحانه در جنوب غرب این کشور خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، دولت نیجر در این خصوص خبر داد که دست کم ۱۲ تَن از نیروهای ارتش در حمله شبه‌ نظامیان مسلح در جنوب غربی این کشور کشته شده اند.

وزارت دفاع نیجر در ادامه افزود که ۷ نفر از نظامیان این کشور هنگامی کشته شدند که واحد آنها توسط صدها شورشی موتورسوار در شهر «کندجی» مورد حمله قرار گرفت. ۵ نفر دیگر هم هنگام تلاش برای کمک به همین یگان بر اثر سانحه رانندگی جان باختند.

شاخه های محلی گروهک های تروریستی القاعده و داعش در این منطقه واقع در نزدیکی مرز با کشورهای مالی و بورکینافاسو فعال هستند؛ اما تا کنون مسولیت این حادثه رابرعهده نگرفه اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    وامپیر و ماشین کشتار غربی ها در نیجر و همسایگان توسط شاخه ی یگانهای شبه نظامی ناتو راه اندازی شد مرکز کنترل پنتاگون. هدف تزلزل امنیتی در همه ساختارهای منطقه تا مردم دیگر کشورها به دنبال مردم نیجر راه نیفتند. پاتک اینکار چیست؟ انتقال ضربه از کشورهای سیبل شده به کشورهای دوستدار غرب و زیر ضربه قرار دادن وابستگان تجاری نه نظامی غرب در کشورهای غربگرا و توسعه الگوی مرگ با هزاران خنجر که همان کابوسی است که ناتوپرستان بخاطر شدت ترسی که از آن دارند آنرا برای دشمنانشان منجمله ایران ،آرزو میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس